Eigenlijk zou Shirma ook niet in de TT mogen passen, neemt teveel ruimte inquote:
Ik voelde hem aankomen vlak nadat ik op invoeren drukte jaquote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Shirma is toch net een paar kilo te zwaar voor haar lengte...
Ik ben de enige in Kattuk die geen drugs gebruikt. Dan is het ook lastig jezelf staande te houden.quote:Op maandag 21 september 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig niet uit Katwijk, of iets dergelijks.
Nou nou nouquote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal slachtoffers van Benno L.
Nee dan ben je echt wel een buitenbeentje inderdaad ja, en daarom ben je ook op FOK! beland, uiteindelijk.quote:Op maandag 21 september 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben de enige in Kattuk die geen drugs gebruikt. Dan is het ook lastig jezelf staande te houden.
kan Dan Bilzerian een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Hartstilstand op je 8ste, dan leef je pas echt hard #yolo
Daar doen ze in Katwijk niet moeilijk over.quote:
Wat was de reden?quote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Zelf ook een paar jaar in een pleeggezin gezeten.
Maar dat was maar een paar jaar. Maar vind het altijd moeilijk te begrijpen dat mensen hun pleegouders als echte ouders kunnen gaan zien.
Camera er op, weer een Emmyquote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Neem ze dan in huis John, met 20 Eritreeërs.
Hij heeft Linda en Sjonnie al gehad , dat is meer dan genoegquote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Neem ze dan in huis John, met 20 Eritreeërs.
doe ff pl0xquote:Op maandag 21 september 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Die banner in de OP kan met de schitterende lay-out groter.
Borderline en verslavingsproblematiek van mijn moeder. Met m'n vader geen contact gehad tot m'n 18de.quote:
Er is toch geen bloedverwantschap?quote:Op maandag 21 september 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar doen ze in Katwijk niet moeilijk over.
Problemen bij je moeder, maar geen contact met je vader?quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Borderline en verslavingsproblematiek van mijn moeder. Met m'n vader geen contact gehad tot m'n 18de.
Zo is dat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is toch geen bloedverwantschap?
Serieus een goed idee. Gewoon tien vluchtelingen in zo'n gouden kooi huis met Terror Jaap erbij.quote:
Ik ken iemand die zo'n moeder heeft en heb nooit begrepen dat hij niet uit huis is geplaatst.Met alle respect hoor want het is echt een hele aardige vrouw maar soms kan het niet meer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Borderline en verslavingsproblematiek van mijn moeder. Met m'n vader geen contact gehad tot m'n 18de.
Precies. Daarom deels opgegroeid bij opa en oma, kindertehuis, pleeggezin en daarna bij mijn moeder.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Problemen bij je moeder, maar geen contact met je vader?
Die vluchtelingen doen er niet moeilijk over om in hun eigen kots te rollen. Dan zal Terror Jaap toch echt boven zichzelf uit moeten stijgen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. Gewoon tien vluchtelingen in zo'n gouden kooi huis met Terror Jaap erbij.
Ja maar ja maar, dan is het onmenselijk en uitbuiting!quote:Op maandag 21 september 2015 23:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. Gewoon tien vluchtelingen in zo'n gouden kooi huis met Terror Jaap erbij.
Ze is al zwanger.quote:Op maandag 21 september 2015 23:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Kristie wil kinderen!!!!!!!!!
oh ze is zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |