Vast wel mannen make-upquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
Welke styling-producten zou Arie allemaal gebruiken?
Ik zat een keer in het publiek en toen vroegen ze nadrukkelijk echt drie keer om de telefoon uit te zetten, blijkbaar nog steeds mensen die het niet snappenquote:
Ik schat hem niet in als iemand die informatie achter zou houden neequote:Op dinsdag 22 september 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Scheringa lijkt me een betrouwbare politicus
Met Bram erbij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:15 schreef Martinello het volgende:
Brinkman en Scheringa, nul zetels gegarandeerd.
Brandpunt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb even gemist welke uitzending hij deze uitspraken heeft gedaan? Is dat terug te zien of moet het nog worden uitgezonden?
Zou wel interessant zijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
Binnenkort Volkert bij College Tour.
Kwam toevallig in gesprek met Holleeder.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef Monolith het volgende:
Ah Peter loopt 'toevallig' Holleeder tegen het lijf.
Die wil toch niks vertellen over die moord.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
Binnenkort Volkert bij College Tour.
Yep, maar helaas mag dat dus niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |