Nee.quote:Op zondag 20 september 2015 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mag ik hier wel campagne voeren voor het modschap?
Scherpquote:Op zondag 20 september 2015 20:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie nu dat de OP 2=3 beweert. Dat lijkt me niet juist
quote:Op zondag 20 september 2015 20:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie nu dat de OP 2=3 beweert. Dat lijkt me niet juist
Dat bedoel je?quote:Je kunt ons ook een PM sturen:
2j0jcrm.png Perrin
2j0jcrm.png speknek
Of ons alledrie tegelijk:
2j0jcrm.png FLmods
quote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mensen reageren serieus, jij reageert enkel met een hele berg wedervragen. Vind je het gek dat mensen niet op een waslijst irrelevante vragen ingaat? Op het moment dat iemand je tegenspreekt ga je snel over op een ander onderdeel en negeer je het vorige.
En dit gaat in al je topics zo.
Ik stel voor dat je je eens inleest over hoe je een constructieve discussie voert (daar zijn algemeen geaccepteerde regels voor) en wat drogredeneringen zijn.
Post van HongKongPhoey hierbeneden:quote:Op maandag 21 september 2015 13:58 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
FB?
[..]
[..]
Als men reageert, dan mag ik daar toch op reageren? Ik vond met name een paar erg dominant die gingen beginnen over spelling en niet op vragen in gaan en dergelijke.
Ok, je leest blijkbaar alleen wat je wilt lezen. ik reageer op de vragen. Maar stel ook wedervragen. dat is wat een discussie is. Men reageert ook op mij met wedervragen. maar het is goed, ik ben er wel weer klaar mee.quote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mensen reageren serieus, jij reageert enkel met een hele berg wedervragen. Vind je het gek dat mensen niet op een waslijst irrelevante vragen ingaat? Op het moment dat iemand je tegenspreekt ga je snel over op een ander onderdeel en negeer je het vorige.
En dit gaat in al je topics zo.
Ik stel voor dat je je eens inleest over hoe je een constructieve discussie voert (daar zijn algemeen geaccepteerde regels voor) en wat drogredeneringen zijn.
Ook omdat het ineens vooral om jouw reageergedrag ging ipv de doodstrafquote:Op maandag 21 september 2015 14:09 schreef HongKongPhoey het volgende:
Zie je hoe stil het ineens is als er ineens geen andere mening meer gegeven wordt? Ineens is het topic dood
Nee, mensen proberen je monddood te maken met spelling dit en dat, met non argumenten als. "je gaat niet in op de vragen" wat dus niet waar is. Prima, hou ik me stil, einde discussie.quote:Op maandag 21 september 2015 14:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook omdat het ineens vooral om jouw reageergedrag ging ipv de doodstrafMeest bekende reden dat een topic doodbloedt overigens, metadiscussie over de mensen die posten.
O? Want? Ik zou graag verder gaan hoor, maar niet op die manier. Dus leg eens uit?quote:Op maandag 21 september 2015 14:12 schreef Perrin het volgende:
Verder snap ik wel dat je dat topic graag dicht wil, maar zo werkt het niet.. Er zijn meer mensen hier die het ook interessant vinden om over te discussieren.
Hong, niet alles draait om jou. Jij mag het topic dan geopend hebben, maar iedereen mag er vrij discussieren met elkaar. Het gaat dan over het onderwerp en niet om jou. Dus als jij geen zin meer hebt en ermee stopt, kunnen anderen wel verder gaan met elkaar. Het hoeft dan niet dicht.quote:Op maandag 21 september 2015 14:13 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
O? Want? Ik zou graag verder gaan hoor, maar niet op die manier. Dus leg eens uit?
Maar als me op mij reageert mag ik daar toch ook op reageren? Mijn punt is, als iedereen elkaar naar de mond praat is er weinig actiequote:Op maandag 21 september 2015 14:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hong, niet alles draait om jou. Jij mag het topic dan geopend hebben, maar iedereen mag er vrij discussieren met elkaar. Het gaat dan over het onderwerp en niet om jou. Dus als jij geen zin meer hebt en ermee stopt, kunnen anderen wel verder gaan met elkaar. Het hoeft dan niet dicht.
Als je het doet om de actie, wat is dan het nut?quote:Op maandag 21 september 2015 14:19 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar als me op mij reageert mag ik daar toch ook op reageren? Mijn punt is, als iedereen elkaar naar de mond praat is er weinig actie
Tenzij iedereen gek of dom is en alleen Hong niet, maar die kans is niet zo groot.quote:Op maandag 21 september 2015 14:23 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als je het doet om de actie, wat is dan het nut?
Ik zou, als ik jou was, es even eerlijk kijken wat de klachten zijn van de andere users en er iets mee doen. Het is toch geen toeval dat bijna iedereen klaagt?
Ik ben ik, je haat me om wie ik ben, of waardeert me er om. De dag dat ik mezelf niet meer ga zijn om dat ik wil dat men me aardig vindt? Die gaat niet komen. Daar zijn er al teveel van.quote:Op maandag 21 september 2015 14:23 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als je het doet om de actie, wat is dan het nut?
Ik zou, als ik jou was, es even eerlijk kijken wat de klachten zijn van de andere users en er iets mee doen. Het is toch geen toeval dat bijna iedereen klaagt?
daar wil ik best een uitgebreide discussie met je over voeren.quote:Op maandag 21 september 2015 14:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tenzij iedereen gek of dom is en alleen Hong niet, maar die kans is niet zo groot.
God, wat een trieste instelling. Denk je dat je perfect bent of zo? Zo nee, waarom weiger je dan iets te doen met kritiek?quote:Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik ben ik, je haat me om wie ik ben, of waardeert me er om. De dag dat ik mezelf niet meer ga zijn om dat ik wil dat men me aardig vindt? Die gaat niet komen. Daar zijn er al teveel van.
Niet echt slowchat, maar anders vervuilt het de normale draadjes zo. En ik heb nog het idee dat er in Hong een waardevolle debatteerder schuilt die voor wat leven in de brouwerij zorgt (wat ie al doet, dat laatste). De hersenen heeft ie wel, nu nog de discussie-skills wat bijvijzelen.quote:
Hey, het gaat niet om jou persoonlijk. Maar om hoe je discussieert. We waarderen je inspirerende topics. We reageren er massaal op, niet? Alleen de manier van discussieren trekt niet aan en misschien.. zou je die manier een beetje kunnen veranderen. Lees ook eens hoe de anderen het doen.quote:Op maandag 21 september 2015 14:27 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik ben ik, je haat me om wie ik ben, of waardeert me er om. De dag dat ik mezelf niet meer ga zijn om dat ik wil dat men me aardig vindt? Die gaat niet komen. Daar zijn er al teveel van.
Dit. Daarom mogen we wat geduld hebben en hem beetje bij beetje laten zien hoe FOK! discussieert.quote:Op maandag 21 september 2015 14:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt slowchat, maar anders vervuilt het de normale draadjes zo. En ik heb nog het idee dat er in Hong een waardevolle debatteerder schuilt die voor wat leven in de brouwerij zorgt (wat ie al doet, dat laatste). De hersenen heeft ie wel, nu nog de discussie-skills wat bijvijzelen.
Dat snap ik Hexx, maar als ik eerlijk ben. Herken ik mezelf niet in de massa, dus waarom zou ik doen wat die doet? De massa is vaak erg hypocriet en praat elkaar na.quote:Op maandag 21 september 2015 14:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hey, het gaat niet om jou persoonlijk. Maar om hoe je discussieert. We waarderen je inspirerende topis. We reageren er massaal op, niet? Alleen de manier van discussieren trekt niet aan en misschien.. zou je die manier een beetje kunnen veranderen. Lees ook eens hoe de anderen het doen.
Ken je die mop van die spookrijder?quote:Op maandag 21 september 2015 14:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dat snap ik Hexx, maar als ik eerlijk ben. Herken ik mezelf niet in de massa, dus waarom zou ik doen wat die doet? De massa is vaak erg hypocriet en praat elkaar na.
Je mag best je eigen mening hebben. Das heel goed zelfs. Maar lees eens goed waarover de anderen klagen. Niet over jouw mening, maar over hoe je op hun reacties reageert.quote:Op maandag 21 september 2015 14:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dat snap ik Hexx, maar als ik eerlijk ben. Herken ik mezelf niet in de massa, dus waarom zou ik doen wat die doet? De massa is vaak erg hypocriet en praat elkaar na.
Het gaat niet over napraten of over een andere mening hebben. Het gaat puur over de manier van discussieren. Ik weet zeker dat je ook met jouw standpunten goede discussies zou kunnen voeren hier op FOK!quote:Op maandag 21 september 2015 14:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Bekeren tot de religie van een constructief debat voeren en je enigszins sociaal opstellen?quote:Op maandag 21 september 2015 14:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Succes met Hong bekeren.
Hong doe lekker je ding.
Wat jezelf zei: Die opstelling kan nog gemakkelijk veranderen.quote:Op maandag 21 september 2015 14:42 schreef Perrin het volgende:
Bekeren tot de religie van een constructief debat voeren en je enigszins sociaal opstellen?
Alvast gekickt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Szikha2 het volgende:
F&L / De gnostische Paulus (en de 'echte christenen')
Mag dit topic een schopje? Ik ben met Paulus bezig en zou er graag over verder discussiëren
niet vandaag want ben ziek
Er zijn twee manieren: de saaie manier en de leuke manier.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ik kan zo gauw niet vinden waar ik mn account dichtgooi. Kan iemand me vertellen hoe ik mezelf blokker op Fok? Of moet ik gewoon Perrin uitschelden voor Aidshoer en gaat het dan vanzelf?
Of ik scheld hem uit voor Ser_capuccino. Als ie dan niet boos wordt?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren: de saaie manier en de leuke manier.
Saaie manier: verander je e-mailadres via "profiel" (rechtsboven) in iets dat niet bestaat en vraag dan een nieuw wachtwoord aan (uitloggen > wachtwoord vergeten).
Leuke manier: mods uitschelden. Gewoon even full retard gaan in alle topics die je kunt vinden. Beter nog: stuur Danny een dm waarin je hem uitscheldt voor debiele nazi of zo. Dat is zeker goed voor een héééééééééél lange ban.
Je kunt het altijd proberen.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:13 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Of ik scheld hem uit voor Ser_capuccino. Als ie dan niet boos wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de reden van de sluiting?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:22 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nee begin me steeds meer te ergeren aan het selectieve gemodereer. En lekker mn topics sluiten om te etteren. Dan prima, geef maar een ban
quote:Hallo allemaal,
F&L is op dit moment een actief forum waarbij intensieve moderatie gewenst is. Aangezien het huidige moderatie-team heeft aangegeven helaas niet voldoende tijd te hebben om dit forum te bedienen, zoeken we een nieuwe set moderators die vol enthousiasme en energie bereid zijn uiteindelijk het stokje over te nemen van de huidige nestors die dit forum bestieren, Perrin en Speknek!
Naast F&L zal je ook W&T gaan modereren, affiniteit met beide forums is een minimale eis.
Kortom!
Wil jij actief bijdragen om de discussies, in deze uiterst interessante forums, in goede banen te leiden en met open vizier mee te filosoferen over de wezenlijke vragen van het leven? mail dan je motivatie naar; forum@fok.nl.
Dit geeft mij tevens mooi de gelegenheid een filosofische qoute te delen:
"To understand the actual world as it is, not as we should wish it to be, is the beginning of wisdom." - Bertrand Russell
Ja.. wat is je vraag?quote:
Ach, een beetje leven in de brouwerij. Dat is ook wat de mods graag wilden.quote:Op zondag 27 september 2015 07:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het topic: het ultieme kwaad, is één groot trolltopic.
Is een nieuwe mod nog nodig dan? Nu de druktemaker weg is is het weer als vanouds. Zo lekker rustig en bezadigdquote:Op zondag 27 september 2015 10:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wanneer zijn de mod-verkiezingen eigenlijk? En zijn er nog andere kandidaten dan ik?
Ik hoop het niet, dan was mijn hele campagne voor niets...quote:Op zondag 27 september 2015 10:50 schreef Hexx. het volgende:
Hardromacore2.0 speelt de FOK!politie. Gaat de forums af, plaatst her en der kritiek, maar draagt zelf niet veel bij. Hinderlijk.
[..]
Is een nieuwe mod nog nodig dan? Nu de druktemaker weg is is het weer als vanouds. Zo lekker rustig en bezadigd
Maar volgens mij kiezen de admins de mods, en niet users, toch?
Voor iemand die nooit inhoudelijk meedoet aan discussies heb je een nogal grote mond.quote:Op zondag 27 september 2015 07:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het topic: het ultieme kwaad, is één groot trolltopic.
Dank.quote:Op zondag 27 september 2015 11:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit inhoudelijk meedoet aan discussies heb je een nogal grote mond.
Als er een geschikte kandidaat gevonden is dan horen we het wel, denk ik.quote:Op zondag 27 september 2015 10:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wanneer zijn de mod-verkiezingen eigenlijk? En zijn er nog andere kandidaten dan ik?
Ja, dat ben ik.quote:Op zondag 27 september 2015 13:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Als er een geschikte kandidaat gevonden is dan horen we het wel, denk ik.
Jij bent naar eigen zeggen al een trollmod. Zoiets moeten we niet willen hebben. Ik ben een veel betere kandidaat. Stem op mij!quote:
Fok! is geen democratie!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij bent naar eigen zeggen al een trollmod. Zoiets moeten we niet willen hebben. Ik ben een veel betere kandidaat. Stem op mij!
Constant overal aan het konkelen en ophitsen. Erger dan een kwaadaardige vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat een vermakelijke bende toch hier.
Spek zo te horen brei je er binnenkort hier eens een end an, voor jezelf dan hè.
Niet iets waar je enige waarde aan zou moeten ontlenen, hier aanmodderen, zeker niet wanneer het eea je niet aanstaat.
Waarom ben je dan overal aan het aanmodderen, conflicten zoeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat een vermakelijke bende toch hier.
Spek zo te horen brei je er binnenkort hier eens een end an, voor jezelf dan hè.
Niet iets waar je enige waarde aan zou moeten ontlenen, hier aanmodderen, zeker niet wanneer het eea je niet aanstaat.
Ik wist dat je nog mee las.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Hexx. het volgende:
Constant overal aan het konkelen en ophitsen. Erger dan een kwaadaardige vrouw.
Er is niemand die mod wil worden blijkbaar en zitten we binnen zeer korte tijd zonder mods, wat dus ook inhoudt dat WFL ophoudt te bestaan.quote:Op zondag 20 september 2015 12:53 schreef Tem het volgende:
Hallo allemaal,
F&L is op dit moment een actief forum waarbij intensieve moderatie gewenst is. Aangezien het huidige moderatie-team heeft aangegeven helaas niet voldoende tijd te hebben om dit forum te bedienen, zoeken we een nieuwe set moderators die vol enthousiasme en energie bereid zijn uiteindelijk het stokje over te nemen van de huidige nestors die dit forum bestieren, Perrin en Speknek!
Naast F&L zal je ook W&T gaan modereren, affiniteit met beide forums is een minimale eis.
Kortom!
Wil jij actief bijdragen om de discussies, in deze uiterst interessante forums, in goede banen te leiden en met open vizier mee te filosoferen over de wezenlijke vragen van het leven? mail dan je motivatie naar; forum@fok.nl.
Dit geeft mij tevens mooi de gelegenheid een filosofische qoute te delen:
"To understand the actual world as it is, not as we should wish it to be, is the beginning of wisdom." - Bertrand Russell
Of je maakt er een demilitarized zone van.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef yvonne het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht:
[..]
Er is niemand die mod wil worden blijkbaar en zitten we binnen zeer korte tijd zonder mods, wat dus ook inhoudt dat WFL ophoudt te bestaan.
Laat het niet zover komen:
forum@fok.nl
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Of je maakt er een demilitarized zone van.
Dat bedoellik mensuh, laat het niet zover komen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:59 schreef Hexx. het volgende:
Guys? Ser_? Molurus? Deelnemer?
Als dit forum verdwijnt, waar moet ik dan mijn ideeën verspreiden?
Of Hexx?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:59 schreef Hexx. het volgende:
Guys? Ser_? Molurus? Deelnemer?
Als dit forum verdwijnt, waar moet ik dan mijn ideeën verspreiden?
Yvonne wil juist niet dat WFL ophoudt te bestaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Isser een deadline?
![]()
Ik reageer wel vijf minuten voor die is aangebroken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Yvonne wil juist niet dat WFL ophoudt te bestaan.
Je modvakantie heeft nu wel lang genoeg geduurd toch?quote:
Als echt echt echt echt echt echt echt echt, (zei ik al echt?) niemand zich aanmeld kan ik wel een temp zijn, maar ik wacht wel even afquote:
En anders stellen we gewoon een satanist aan, dan moeten ze het zelf maar weten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:04 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zeg:
Hexx. en Triggershot.
Met een jehova en een moslim als zweepmeesters kan niemand F&L nog een atheïstisch bolwerk noemen.
Ja, ik ben herstellende van een burn-out met chronische vermoeidheid en een stevige portie RSI, en mijn eerste prioriteit ligt bij m'n proefschrift verdedigen en weer enigszins normaal de arbeidsmarkt op, dus als je het niet erg vindt schuif ik em even doorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:06 schreef Molurus het volgende:
Ik zeg: Triggershot en Haushofer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |