quote:Hallo allemaal,
F&L is op dit moment een actief forum waarbij intensieve moderatie gewenst is. Aangezien het huidige moderatie-team heeft aangegeven helaas niet voldoende tijd te hebben om dit forum te bedienen, zoeken we een nieuwe set moderators die vol enthousiasme en energie bereid zijn uiteindelijk het stokje over te nemen van de huidige nestors die dit forum bestieren, Perrin en Speknek!
Naast F&L zal je ook W&T gaan modereren, affiniteit met beide forums is een minimale eis.
Kortom!
Wil jij actief bijdragen om de discussies, in deze uiterst interessante forums, in goede banen te leiden en met open vizier mee te filosoferen over de wezenlijke vragen van het leven? mail dan je motivatie naar; forum@fok.nl.
Dit geeft mij tevens mooi de gelegenheid een filosofische qoute te delen:
"To understand the actual world as it is, not as we should wish it to be, is the beginning of wisdom." - Bertrand Russell
Ja.. wat is je vraag?quote:
Ach, een beetje leven in de brouwerij. Dat is ook wat de mods graag wilden.quote:Op zondag 27 september 2015 07:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het topic: het ultieme kwaad, is één groot trolltopic.
Is een nieuwe mod nog nodig dan? Nu de druktemaker weg is is het weer als vanouds. Zo lekker rustig en bezadigdquote:Op zondag 27 september 2015 10:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wanneer zijn de mod-verkiezingen eigenlijk? En zijn er nog andere kandidaten dan ik?
Ik hoop het niet, dan was mijn hele campagne voor niets...quote:Op zondag 27 september 2015 10:50 schreef Hexx. het volgende:
Hardromacore2.0 speelt de FOK!politie. Gaat de forums af, plaatst her en der kritiek, maar draagt zelf niet veel bij. Hinderlijk.
[..]
Is een nieuwe mod nog nodig dan? Nu de druktemaker weg is is het weer als vanouds. Zo lekker rustig en bezadigd
Maar volgens mij kiezen de admins de mods, en niet users, toch?
Voor iemand die nooit inhoudelijk meedoet aan discussies heb je een nogal grote mond.quote:Op zondag 27 september 2015 07:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Het topic: het ultieme kwaad, is één groot trolltopic.
Dank.quote:Op zondag 27 september 2015 11:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit inhoudelijk meedoet aan discussies heb je een nogal grote mond.
Als er een geschikte kandidaat gevonden is dan horen we het wel, denk ik.quote:Op zondag 27 september 2015 10:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wanneer zijn de mod-verkiezingen eigenlijk? En zijn er nog andere kandidaten dan ik?
Ja, dat ben ik.quote:Op zondag 27 september 2015 13:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Als er een geschikte kandidaat gevonden is dan horen we het wel, denk ik.
Jij bent naar eigen zeggen al een trollmod. Zoiets moeten we niet willen hebben. Ik ben een veel betere kandidaat. Stem op mij!quote:
Fok! is geen democratie!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij bent naar eigen zeggen al een trollmod. Zoiets moeten we niet willen hebben. Ik ben een veel betere kandidaat. Stem op mij!
Constant overal aan het konkelen en ophitsen. Erger dan een kwaadaardige vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat een vermakelijke bende toch hier.
Spek zo te horen brei je er binnenkort hier eens een end an, voor jezelf dan hè.
Niet iets waar je enige waarde aan zou moeten ontlenen, hier aanmodderen, zeker niet wanneer het eea je niet aanstaat.
Waarom ben je dan overal aan het aanmodderen, conflicten zoeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat een vermakelijke bende toch hier.
Spek zo te horen brei je er binnenkort hier eens een end an, voor jezelf dan hè.
Niet iets waar je enige waarde aan zou moeten ontlenen, hier aanmodderen, zeker niet wanneer het eea je niet aanstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |