abonnement Unibet Coolblue
pi_156217602
  zaterdag 19 september 2015 @ 11:58:54 #2
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156217617
Hey, ik sloot hem af! Ik was een nieuwe aan het maken! :6
pi_156218896
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Hey, ik sloot hem af! Ik was een nieuwe aan het maken! :6
Sorry. :'(
pi_156231257
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Hey, ik sloot hem af! Ik was een nieuwe aan het maken! :6
Ik hem mn laatste twee artifacts binnen, bij jou ook gelukt vandaag?

Uiteindelijk 910 solves nodig gehad :o

[ Bericht 10% gewijzigd door Timwonnacott op 19-09-2015 22:45:47 ]
  zaterdag 19 september 2015 @ 23:02:54 #5
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156231934
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:39 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik hem mn laatste twee artifacts binnen, bij jou ook gelukt vandaag?

Uiteindelijk 910 solves nodig gehad :o
Jaaa! *O* Nooit meer Archeology.....tot Legion :')
pi_156232128
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Jaaa! *O* Nooit meer Archeology.....tot Legion :')
Dat helaas nog niet, MoP niet gespeeld dus heb die achievements nog liggen. Gelukkig heb ik al mn artifacts van Draenor daar naar om gezet dus die zijn al bijna klaar. Laatste loodjes nog
pi_156235640
Ik vind archeology best tof.. misschien vandaag ook maar weer wat aan doen; kijken of ik nog meer pristines kan krijgen voor in mn garrison..

van MoP ook nog genoeg achieves liggen.. met name de solve 20 van die en die.. plus ook daar pristines.. en ik wil de Crawling claw uit tol vir nog steeds n keer.. maar die doe ik wel op mn alt; die heeft veeel meer tol-vir solves gedaan ivm Vial of the Sands
pi_156236241
Die Scarab mount heb ik ook nooit gehad van Archaeology, helaas. Heb echt honderden solves op 1 char, maar RNG heeft helaas nimmer in mijn voordeel gewerkt.

Vind het wel een hele toffe mount, dat wel.

Wat doen jullie nu zoal in WoW eigenlijk? Toen ik nog speelde speelde ik vooral casual. D.w.z., LFR doen (en mij kapot ergeren aan retards :7 ), wekelijks mountruns en voor de rest een beetje op alts spelen.

Moet zeggen dat ik wel weer zin heb in WoW, maar vrees dat ik vrij snel weer uitgekeken zal zijn op de game. Plus ik voel me altijd als een heroïne addict die weer een spuit in z'n arm zet, na het maanden niet gedaan te hebben :7

Wat ik bijvoorbeeld ook nooit echt heb gedaan is pet battles enzo. Volgens mij is dat ook nog wel een aspect van het spel waar ik nog heel wat uren in kan steken. Is dat een beetje leuk? :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156237891
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Die Scarab mount heb ik ook nooit gehad van Archaeology, helaas. Heb echt honderden solves op 1 char, maar RNG heeft helaas nimmer in mijn voordeel gewerkt.

Vind het wel een hele toffe mount, dat wel.

Wat doen jullie nu zoal in WoW eigenlijk? Toen ik nog speelde speelde ik vooral casual. D.w.z., LFR doen (en mij kapot ergeren aan retards :7 ), wekelijks mountruns en voor de rest een beetje op alts spelen.

Moet zeggen dat ik wel weer zin heb in WoW, maar vrees dat ik vrij snel weer uitgekeken zal zijn op de game. Plus ik voel me altijd als een heroïne addict die weer een spuit in z'n arm zet, na het maanden niet gedaan te hebben :7

Wat ik bijvoorbeeld ook nooit echt heb gedaan is pet battles enzo. Volgens mij is dat ook nog wel een aspect van het spel waar ik nog heel wat uren in kan steken. Is dat een beetje leuk? :@
Ik doe nu casual vooral nog de dingen waar wat meer tijd in zit. Bijvoorbeeld de nieuwe fishing mount die bij WoD launch zat etc.

Pet battles zijn een beetje 50/50. Ik ben zelf altijd een pet verzamelaar geweest wat mijn bankspace niet echt fijn vond voordat het hele systeem kwam. Dus de wereld in en de pets verzamelen door pet battles was leuk. Het levelen zelf is vooral grinden.

Pet battles tegen AI trainers daarentegen is niet echt vergelijkbaar met bijv pokemon. Hier heb je echt een specifieke samenstelling van pets nodig wil je die trainer verslaan. Wat betekent dat je zonder die pets vaak dus echt niets kan beginnen. Dat is vooral zo tegen het eind van MoP voor bijvoorbeeld het celestial tournament. Dat houdt in dat je in het begin je vooral moet richting op bepaalde pets die niet allemaal even gemakkelijk te krijgen zijn.
pi_156237999
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Die Scarab mount heb ik ook nooit gehad van Archaeology, helaas. Heb echt honderden solves op 1 char, maar RNG heeft helaas nimmer in mijn voordeel gewerkt.

Vind het wel een hele toffe mount, dat wel.

Wat doen jullie nu zoal in WoW eigenlijk? Toen ik nog speelde speelde ik vooral casual. D.w.z., LFR doen (en mij kapot ergeren aan retards :7 ), wekelijks mountruns en voor de rest een beetje op alts spelen.

Moet zeggen dat ik wel weer zin heb in WoW, maar vrees dat ik vrij snel weer uitgekeken zal zijn op de game. Plus ik voel me altijd als een heroïne addict die weer een spuit in z'n arm zet, na het maanden niet gedaan te hebben :7

Wat ik bijvoorbeeld ook nooit echt heb gedaan is pet battles enzo. Volgens mij is dat ook nog wel een aspect van het spel waar ik nog heel wat uren in kan steken. Is dat een beetje leuk? :@
Alts levelen, Garrison missions, af en toe weekly event (ligt eraan wat het is).
pi_156238756
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Wat doen jullie nu zoal in WoW eigenlijk? Toen ik nog speelde speelde ik vooral casual. D.w.z., LFR doen (en mij kapot ergeren aan retards :7 ), wekelijks mountruns en voor de rest een beetje op alts spelen.
Doordeweeks voornamelijk garrison missies; hopende op de rare missie voor de mount. Sethek Halls runs en Argent Tournament dailies voor de mounts.

Daarnaast doe ik in het weekend vooral mount runs in raids; met al mn alts Onyxian lair, en met mn main ook de rest (firelands / ICC en Dragonsoul voornamelijk).

En de komende 2 weken beetje druk bezig met Brewfest om alle toys en de nieuwe pet te verzamelen.

quote:
Wat ik bijvoorbeeld ook nooit echt heb gedaan is pet battles enzo. Volgens mij is dat ook nog wel een aspect van het spel waar ik nog heel wat uren in kan steken. Is dat een beetje leuk? :@
Ik ben best wel een collector; ook van pets. En daarvoor is het de moeite zeker waard; er zijn een hoop pets alleen te krijgen via pet battles, met name die van het Celestial tournament zijn gaaf (en Celestial tournament in itself is redelijk pittig-ish)

Het is een behoorlijke time-sink, maar als je het cool vind om leuke pets te verzamelen dan zou ik t zeker doen.
pi_156238806
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:25 schreef icemotion het volgende:

[..]

Doordeweeks voornamelijk garrison missies; hopende op de rare missie voor de mount. Sethek Halls runs en Argent Tournament dailies voor de mounts.

Daarnaast doe ik in het weekend vooral mount runs in raids; met al mn alts Onyxian lair, en met mn main ook de rest (firelands / ICC en Dragonsoul voornamelijk).

En de komende 2 weken beetje druk bezig met Brewfest om alle toys en de nieuwe pet te verzamelen.

[..]

Ik ben best wel een collector; ook van pets. En daarvoor is het de moeite zeker waard; er zijn een hoop pets alleen te krijgen via pet battles, met name die van het Celestial tournament zijn gaaf (en Celestial tournament in itself is redelijk pittig-ish)

Het is een behoorlijke time-sink, maar als je het cool vind om leuke pets te verzamelen dan zou ik t zeker doen.
Hmm ok. Dank voor de posts ^O^

Er is nog wel wat te doen dus, hoewel ik zelf nooit echt wat met garrisons enzo heb gehad.

Ga er nog wel even over nadenken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156239036
Garrison missions zijn niet bepaald het boeiendste om te doen, maar met een aantal treasure seekers onder je followers wordt je er gewoon stinkend rijk van xD Ik haal met gemak een paar honderd k gold binnen in een maand met alleen missies
pi_156239149
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef icemotion het volgende:
Garrison missions zijn niet bepaald het boeiendste om te doen, maar met een aantal treasure seekers onder je followers wordt je er gewoon stinkend rijk van xD Ik haal met gemak een paar honderd k gold binnen in een maand met alleen missies
Serieus? :o

Ik heb ''vroeger'' heel wat gold gekocht van goldsellers omdat het mij nooit lukte om zelf gold te maken. :@ Dat is nu dus makkelijk?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156239295
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Serieus? :o

Ik heb ''vroeger'' heel wat gold gekocht van goldsellers omdat het mij nooit lukte om zelf gold te maken. :@ Dat is nu dus makkelijk?
Het kost wat tijd (en gold) om op te zetten, maar ja op zich kan je met garrison missies redelijk goed gold binnenkrijgen.

Als je met een level 3 garrison een Inn / tavern neerzet kan je followers recruiten op basis van abilities of traits. De trait treasure hunter verdubbeld de hoeveelheid gold die een missie oplevert.

Een missie als Blingtrons secret vault geeft je normaal 1000 goud, maar met treasure hunters stuur ik m meestal weg voor 3000 of 4000 gold. Maar ook kleinere missies voor zeg 100 gold, komen terug voor 400.. dat tikt best aan overall.

Ik heb 7 alts met elk zo'n 7-8 treasure hunters.. dat tikt echt behoorlijk aan..
  zondag 20 september 2015 @ 12:58:58 #16
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156239644
Het is trouwens Brewfest, met een nieuwe pet en 2 toys (en voor mij nog 3, want ik had afgelopen jaren een break rond die tijd :')

De naam van die pet though! Stout ALEmental :D _O-
pi_156239656
quote:
6s.gif Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Serieus? :o

Ik heb ''vroeger'' heel wat gold gekocht van goldsellers omdat het mij nooit lukte om zelf gold te maken. :@ Dat is nu dus makkelijk?
Mocht je een rogue hebben kan je nog een weekly quest doen voor 1750 gold voor mss 20 mins werk.
pi_156240353
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mocht je een rogue hebben kan je nog een weekly quest doen voor 1750 gold voor mss 20 mins werk.
Welke quest is dat? Wel benieuwd naar, heb wel ergens n rogue ;)
pi_156240616
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef icemotion het volgende:

[..]

Welke quest is dat? Wel benieuwd naar, heb wel ergens n rogue ;)
Als je pickpocket op lvl 100 krijg je op een van je eerste steals een fluitje. Die spawnt een vendor met quests voor Dingy Iron coins. Zijn er twee, 1 voor 250g en 1 voor 1500g. Die coins krijg je door te pickpocketten en als je dat in Tanaan doet dan heb je die zo bij elkaar.
pi_156241198
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Als je pickpocket op lvl 100 krijg je op een van je eerste steals een fluitje. Die spawnt een vendor met quests voor Dingy Iron coins. Zijn er twee, 1 voor 250g en 1 voor 1500g. Die coins krijg je door te pickpocketten en als je dat in Tanaan doet dan heb je die zo bij elkaar.
ah, who knew. :@
dan stof ik mijn rogue maar is af, kan die nog is wat anders doen als garrison mission voor gold.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 20 september 2015 @ 14:08:26 #21
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156241775
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef icemotion het volgende:

[..]

Het kost wat tijd (en gold) om op te zetten, maar ja op zich kan je met garrison missies redelijk goed gold binnenkrijgen.

Als je met een level 3 garrison een Inn / tavern neerzet kan je followers recruiten op basis van abilities of traits. De trait treasure hunter verdubbeld de hoeveelheid gold die een missie oplevert.

Een missie als Blingtrons secret vault geeft je normaal 1000 goud, maar met treasure hunters stuur ik m meestal weg voor 3000 of 4000 gold. Maar ook kleinere missies voor zeg 100 gold, komen terug voor 400.. dat tikt best aan overall.

Ik heb 7 alts met elk zo'n 7-8 treasure hunters.. dat tikt echt behoorlijk aan..
Betaat blingtron's vault nog dan? Die heb ik sinds 6.2 niet meer gezien.
pi_156242020
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 14:08 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Betaat blingtron's vault nog dan? Die heb ik sinds 6.2 niet meer gezien.
Die bestaat nog maar een heel stuk zeldzamer nu, vandaar dat de hoeveelheid gold omhoog is gegooid. Zelf ook maar 1 of 2x gezien sinds.
  zondag 20 september 2015 @ 14:24:39 #23
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156242331
Zijn hier trouwens nog mensen die op zoek zijn naar een raidguild? 2 avondjes in de week op frostmane.
pi_156244386
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 14:08 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Betaat blingtron's vault nog dan? Die heb ik sinds 6.2 niet meer gezien.
Ja! Deze week nog op 1 char.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156249181
Legion *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_156265767
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is trouwens Brewfest, met een nieuwe pet en 2 toys (en voor mij nog 3, want ik had afgelopen jaren een break rond die tijd :')

De naam van die pet though! Stout ALEmental :D _O-
Gister ook aan begonnen; gaat best hard als je alts hebt die nog nooit brewfest hebben gedaan.

Ik moet nog 5 toys, en de nieuwe pet. 900 tokens in totaal.

Verdelen over 3 karakters.. 300 per char en in de eerste dag zit ik al tegen de 100 xD
  maandag 21 september 2015 @ 11:15:14 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156266093
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:54 schreef icemotion het volgende:

[..]

Gister ook aan begonnen; gaat best hard als je alts hebt die nog nooit brewfest hebben gedaan.

Ik moet nog 5 toys, en de nieuwe pet. 900 tokens in totaal.

Verdelen over 3 karakters.. 300 per char en in de eerste dag zit ik al tegen de 100 xD
Ja idd, maar gaat ook snel met die eerste keer Direbrew, daar krijg je 40 tokens voor ofzo :D Die krijg je de tweede dag niet meer natuurlijk.

Maar idd, verspreiden over 3 chars, doe ik nu ook! 8-)

En we hebben toch twee weken de tijd!
pi_156266203
Stiekem heb ik de eerste dag nog geen dungeons gedaan xD Maar gewoon de opstart quests, twee reguliere dailies... en dan ram racing waarmee ik makkelijk 30+ tokens haal op n dag.
  maandag 21 september 2015 @ 15:48:09 #29
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_156272040
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die op zoek zijn naar een raidguild? 2 avondjes in de week op frostmane.
Lol welke guild?
Humans dont deserve to live...
  maandag 21 september 2015 @ 15:58:23 #30
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156272322
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:48 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Lol welke guild?
Limited edition.
pi_156289582
Zo de afgelopen 1,5 maand WoD gedaan en klaar met de LFR.
Geen zin meer om verder serieus te raiden dus ik dacht ik ga eens kijken naar een alternatief en begonnen met de trail van FF14.

Iemand die er iets over kan vertellen?
Built for Speed
pi_156295213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Zo de afgelopen 1,5 maand WoD gedaan en klaar met de LFR.
Geen zin meer om verder serieus te raiden dus ik dacht ik ga eens kijken naar een alternatief en begonnen met de trail van FF14.

Iemand die er iets over kan vertellen?
Daarvoor moet je in het FF14 topic zijn lijkt me, of dat anders zelf even aanmaken.
Comfortably numb
pi_156297671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Zo de afgelopen 1,5 maand WoD gedaan en klaar met de LFR.
Geen zin meer om verder serieus te raiden dus ik dacht ik ga eens kijken naar een alternatief en begonnen met de trail van FF14.

Iemand die er iets over kan vertellen?
Weet alleen dat PC en ps4 spelers van FF14 kunnen samen spelen, en dat veel het op de pc ook met een gamepad spelen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156297856
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Zo de afgelopen 1,5 maand WoD gedaan en klaar met de LFR.
Geen zin meer om verder serieus te raiden dus ik dacht ik ga eens kijken naar een alternatief en begonnen met de trail van FF14.

Iemand die er iets over kan vertellen?
GAM / [Final Fantasy XIV] #1 Strijders! Verzamelen!

Hier is het topic.

Ik vind het zelf een erg leuke MMO met een aardige community en bijzonder crafting- en levellingsysteem. Ben zelf gestopt met spelen omdat MMO's niet echt meer iets voor mij zijn.
  woensdag 23 september 2015 @ 09:03:50 #35
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156315077
Hebben we al een release datum voor Legion?
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156315276
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:03 schreef VanFleppenstein het volgende:
Hebben we al een release datum voor Legion?
Volgens mij moet er eerst maar eens een Beta komen voordat er over release datums gesproken kan worden :P
pi_156315637
Nog lang niet; het enige dat we weten is dat er 'later dit jaar' gestart wordt met de beta.

Ik gok dat over anderhalve maand op Blizzcon wel meer info naar buiten gaat komen zoals een mogelijke start van de Beta datum.

Verwachtingen voor release liggen rond voorjaar/zomer volgend jaar.. waardoor het enigzins samen zou gaan vallen met de Warcraft film.
pi_156316623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:42 schreef icemotion het volgende:
Nog lang niet; het enige dat we weten is dat er 'later dit jaar' gestart wordt met de beta.

Ik gok dat over anderhalve maand op Blizzcon wel meer info naar buiten gaat komen zoals een mogelijke start van de Beta datum.

Verwachtingen voor release liggen rond voorjaar/zomer volgend jaar.. waardoor het enigzins samen zou gaan vallen met de Warcraft film.
De zomer zou echt veel te laat zijn, zal wel Q1/Q2 worden. Anders hebben we weer een jaar geen nieuwe content.
pi_156317508
En....ik ga weer horde worden. Grrr. Met zo'n 300k gold en de limiet is nog steeds 50 :') Dus inmiddels al de Yak van 120k gekocht en maar eens zien wat ik met de rest doe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156317783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:31 schreef Isabeau het volgende:
En....ik ga weer horde worden. Grrr. Met zo'n 300k gold en de limiet is nog steeds 50 :') Dus inmiddels al de Yak van 120k gekocht en maar eens zien wat ik met de rest doe.
Pets kopen om te verkopen op andere realm?
pi_156317832
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:47 schreef Maureentje het volgende:

Pets kopen om te verkopen op andere realm?
Ik bedenk me ineens iets anders. Een alt heeft een guild (voor extra bankspace). Ik kan natuurlijk GM worden van dat guild, m'n gold in de guildbank dumpen en het hele guild meenemen. Volgens mij mag je dan meer meenemen.

Ik moet eerst een week GM zijn, dat is niet zo erg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 september 2015 @ 11:52:43 #42
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156317860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:31 schreef Isabeau het volgende:
En....ik ga weer horde worden. Grrr. Met zo'n 300k gold en de limiet is nog steeds 50 :') Dus inmiddels al de Yak van 120k gekocht en maar eens zien wat ik met de rest doe.
Je limiet per charakter of limiet account wide?
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156317958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:52 schreef VanFleppenstein het volgende:
Je limiet per charakter of limiet account wide?
Per character, maar ik ga er maar 1 transferren hoor :D Kost geloof ik iets van 45 euro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156318344
Dat getransfer altijd, ben ik nou die enige die nog nooit getransferd is van realm/faction/race of wat dan ook :{
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator woensdag 23 september 2015 @ 12:20:10 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_156318397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:17 schreef DJ_ het volgende:
Dat getransfer altijd, ben ik nou die enige die nog nooit getransferd is van realm/faction/race of wat dan ook :{
Ik ook niet hoor Zonde van mijn geld.

Vanmorgen deze binnengeharkt :P Niet eens zo heel lang over gedaan. 30 runs zoiets (met 2 chars).

Zoveelste draak die er hetzelfde uitziet trouwens :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156318686
quote:
99s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Zonde van mijn geld.

Vanmorgen deze binnengeharkt :P Niet eens zo heel lang over gedaan. 30 runs zoiets (met 2 chars).

Zoveelste draak die er hetzelfde uitziet trouwens :')
Is dat HC?
  Moderator woensdag 23 september 2015 @ 12:42:20 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_156318834
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

Is dat HC?
Ik deed hem op HC maar hij dropt ook op normal.

http://www.wowhead.com/npc=43214/slabhide
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156318932
quote:
99s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor Zonde van mijn geld.

Vanmorgen deze binnengeharkt :P Niet eens zo heel lang over gedaan. 30 runs zoiets (met 2 chars).

Zoveelste draak die er hetzelfde uitziet trouwens :')
Nice; die staat ook nog een keer op mijn lijstje; maar heeft wat minder haast dan de Raven lord waar ik nu iedere ochtend voor door n dungeon ren.

Vind t trouwens wel meevallen hoevaak dat model gebruikt wordt though; er zijn er maar 4; Slabhide / Cata dungeon hero, Aeonaxx en Vial of the Sands.

Als je dat vergelijkt met de hoeveelheid Cloud serpents uit MoP of boars uit Draenor... xD
  Moderator woensdag 23 september 2015 @ 12:52:30 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_156319044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:46 schreef icemotion het volgende:

Nice; die staat ook nog een keer op mijn lijstje; maar heeft wat minder haast dan de Raven lord waar ik nu iedere ochtend voor door n dungeon ren.

Vind t trouwens wel meevallen hoevaak dat model gebruikt wordt though; er zijn er maar 4; Slabhide / Cata dungeon hero, Aeonaxx en Vial of the Sands.

Als je dat vergelijkt met de hoeveelheid Cloud serpents uit MoP of boars uit Draenor... xD
Mwah een draak is een draak ;) Ik vind ze over het algemeen ook te groot eigenlijk. De gryphons zijn nog het fijnst. Een serpent heb ik niet eens trouwens. Misschien daar maar eens voor gaan, dailies doen voornamelijk volgens mij.

Laatste tijd heb ik wat geluk met mounts, vind dat ik het wel verdien, over de Baron Rivendare mount heb ik 2 jaar of zo gedaan :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156319410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:17 schreef DJ_ het volgende:
Dat getransfer altijd, ben ik nou die enige die nog nooit getransferd is van realm/faction/race of wat dan ook :{
Ik ren altijd achter mijn vriend aan :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156319660
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ren altijd achter mijn vriend aan :')
Haha, en wat is zijn reden telkens dan ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156319699
quote:
99s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Mwah een draak is een draak ;) Ik vind ze over het algemeen ook te groot eigenlijk. De gryphons zijn nog het fijnst.
Ik gebruik altijd mijn vliegend paard
http://www.wowhead.com/item=76755/tyraels-charger
Of die fire bird van ragnaros in firelands.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator woensdag 23 september 2015 @ 13:31:49 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_156319828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:25 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd mijn vliegend paard
http://www.wowhead.com/item=76755/tyraels-charger
Of die fire bird van ragnaros in firelands.

Die heb ik allebei niet ;( Firelands ben ik ook mee bezig om te halen. De Netherrays zijn ook wel prima trouwens. Ook niet zo groot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156320098
Ik heb bijna al mijn mounts op random en gebruik de random button :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156320111
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:24 schreef DJ_ het volgende:

Haha, en wat is zijn reden telkens dan ?
Raiding *zucht*
Oh, en 1x is ons hele guild getransferred |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156320373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Raiding *zucht*
Oh, en 1x is ons hele guild getransferred |:(
Maar ga je dan alleen faction change doen of ook gelijk van server verhuizen? Hoewel er tegenwoordig crossrealm is, lijkt frostmane horde side nou nog steeds niet echt een pretje.
pi_156320432
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Raiding *zucht*
Oh, en 1x is ons hele guild getransferred |:(
Daar heb ik al heel lang geen trek meer in,
als ik een raid wil doen dan pak ik wel een flex raid, goed genoeg :P

Maarja ieder zijn ding :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156321166
Ik heb ook veel mounts als favorite aangemerkt en op random gezet.

Veel draken, maar blijf ook fan van Gryffins (of soortvan griffins zoals de Mystic Runesaber die ik onlangs cadeau heb gekregen).

En voor mijn hebralists ben ik fan van de Sky Golem. :)

En mn druids doen natuurlijk veel flight form :p
pi_156325556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Cornelis83 het volgende:

Maar ga je dan alleen faction change doen of ook gelijk van server verhuizen? Hoewel er tegenwoordig crossrealm is, lijkt frostmane horde side nou nog steeds niet echt een pretje.
Server + faction change. Nee, ik ga niet horde spelen op Frostmane, dat lijkt me zacht gezegd onaangenaam :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156325585
Voordeel van horde: de swift frostwolf O+ Die vind ik geweldig O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156326418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bedenk me ineens iets anders. Een alt heeft een guild (voor extra bankspace). Ik kan natuurlijk GM worden van dat guild, m'n gold in de guildbank dumpen en het hele guild meenemen. Volgens mij mag je dan meer meenemen.

Ik moet eerst een week GM zijn, dat is niet zo erg.
Wellicht een spuit elf reactie, maar dit is inderdaad de manier om veel goud mee te nemen. Geloof dat je gewoon de hele guildbank mee mag nemen, dus dat is vrij veel :P

Je zou ook nog gametime tokens kunnen kopen, en die weer verkopen op je nieuwe realm. Beetje meer risico, maar wel goedkoper.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156327383
Dark animus solo-en wat een hell, ik kom nergens met al die kleine dingen die 30-50k slaan -O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156328840
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Wellicht een spuit elf reactie, maar dit is inderdaad de manier om veel goud mee te nemen. Geloof dat je gewoon de hele guildbank mee mag nemen, dus dat is vrij veel :P

Je zou ook nog gametime tokens kunnen kopen, en die weer verkopen op je nieuwe realm. Beetje meer risico, maar wel goedkoper.
Tokens die je wilt verkopen,betaal je met euro's ;)
De tokens die je van de AH koopt,moet je zelf gebruiken.
pi_156328988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:08 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Tokens die je wilt verkopen,betaal je met euro's ;)
De tokens die je van de AH koopt,moet je zelf gebruiken.
Ah, ik dacht dat je ze ook weer kon traden/verkopen. Maar goed dat ik m'n goud in pets heb gestoken toen ik transferde :o
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156329009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, ik ga niet horde spelen op Frostmane, dat lijkt me zacht gezegd onaangenaam :D
Dat dacht ik :)
pi_156329499
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wellicht een spuit elf reactie, maar dit is inderdaad de manier om veel goud mee te nemen. Geloof dat je gewoon de hele guildbank mee mag nemen, dus dat is vrij veel :P

Kan je de guild zo meenemen als GM of kost dat nog extra euros?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156330165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je de guild zo meenemen als GM of kost dat nog extra euros?
30 euro is het geloof ik tegenwoordig. Dus ietsje meer

55 als je ook faction change will doen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156331255
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:17 schreef DJ_ het volgende:
Dat getransfer altijd, ben ik nou die enige die nog nooit getransferd is van realm/faction/race of wat dan ook :{
Heb toen geruild met die transfer korting deal. Maar mijn server was echt dood, was nog voor xrealm.

Uiteindelijk helemaal op nieuwe server begonnen. Achteraf dus spijt dat ik nu op drie servers chars heb.
pi_156337321
quote:
99s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:52 schreef Karina het volgende:

[..]
Laatste tijd heb ik wat geluk met mounts, vind dat ik het wel verdien, over de Baron Rivendare mount heb ik 2 jaar of zo gedaan :')
Twee jaar maar. Ik ben gestopt met tellen bij 895 runs. Sterker nog. Ik ben gewoon gestopt met het te proberen.
  Moderator woensdag 23 september 2015 @ 22:59:29 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_156337489
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Twee jaar maar. Ik ben gestopt met tellen bij 895 runs. Sterker nog. Ik ben gewoon gestopt met het te proberen.
Hoeveel runs kan ik niet meer zien volgens mij. Iig wat er staat klopt niet, ben tussendoor nog even gestopt met WoW. Maar op een gegeven moment deed ik het 6 keer achter elkaar of zo op een dag :')

Toen hij eindelijk dropte, tijdje terug, zat ik zo :o En het mooiste was nog dat ik mijn vriend het toen een keer liet proberen op mijn PC omdat ik het na xxxx keer die dag zat was _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156342706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

Twee jaar maar. Ik ben gestopt met tellen bij 895 runs. Sterker nog. Ik ben gewoon gestopt met het te proberen.
Dat is 17 jaar wekelijks op 1 character :7 Of meer dan 5 jaar op 3 :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156343420
Baron Riverdare.. ja wel een paar keer geprobeerd al wel, maar meestal is het me te ver vliegen..

Zelfde met Onyxia, maar ik heb nu gewoon al mn alts hun Hearthstone op Mudsprocket staan voor wekelijkse runs.. I will gets it! (En daarna Dragonsoul.. voor de blazing drake en die Awake the drakes achievement.
pi_156345716
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is 17 jaar wekelijks op 1 character :7 Of meer dan 5 jaar op 3 :D
Dungeons ;) Hebben geen wekelijkse lockout
pi_156347514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:15 schreef icemotion het volgende:
Baron Riverdare.. ja wel een paar keer geprobeerd al wel, maar meestal is het me te ver vliegen..

Zelfde met Onyxia, maar ik heb nu gewoon al mn alts hun Hearthstone op Mudsprocket staan voor wekelijkse runs.. I will gets it! (En daarna Dragonsoul.. voor de blazing drake en die Awake the drakes achievement.
Ik heb mijn HS in shrine staan, dan kan je daar de portal naar dalaran pakken, en vanuit dalaran de portal naar caverns of time.

Heb je ook gelijk de mogelijkheid om meerdere portals te nemen vanuit je HS locatie :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 24 september 2015 @ 12:59:48 #75
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_156347638
Mocht er nog iemand een leuke guild zoeken op Aszune/Shadowsong Alliance.. Wij raiden ma/wo, zijn 13/13H en hebben DPS en healers nodig voor mythic ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_156348053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

Dungeons ;) Hebben geen wekelijkse lockout
Oh, ik verwarde die met een raid! :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 september 2015 @ 15:05:09 #77
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156349956
Ik had de Flametalon op de eerste run...ik wist geeneens dat die dropte in die RAID.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156350215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik heb mijn HS in shrine staan, dan kan je daar de portal naar dalaran pakken, en vanuit dalaran de portal naar caverns of time.

Heb je ook gelijk de mogelijkheid om meerdere portals te nemen vanuit je HS locatie :)
Oh dat ga ik ook wel weer doen als ik Dragon Soul ga doen; maar Onyxia's lair zit niet direct een portal in de buurt... en zoveel speel ik niet op mn alts; dus staan ze nu gewoon met HS op Mudsprocket.

Mijn main, waarmee ik meerdere raids afloop per week (Onyxia, Firelands, ICC, Dragon Soul, Mogushan palace.. ) heeft wel zijn HS in Shrine staan. En mijn mage heeft zn HS nog steeds bij dat dorpje van de Farm in MoP staan vanwege tailoring xD. Lang leve teleport!
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:22:10 #79
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156371702
Eerste keer mythic en 2 baasjes down. Meer dan ik had verwacht :P
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:53:39 #80
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156376108
Het probleem met rare drops (1%) dat het gewoon een kwestie van lange adem of veel geluk is.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156416349
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:53 schreef VanFleppenstein het volgende:
Het probleem met rare drops (1%) dat het gewoon een kwestie van lange adem of veel geluk is.
Lange adem! Onyxian Drake gedropt :D.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_156425448
Zo hunter op level 100, en nu gearen. Wachten is op 2000 resources zodat ik vloot kan maken en richting Tanaan kan. Of zal ik via pvp gearen?
pi_156438924
Vandaag 12/13 normal HFC gedaan in een pug, dacht eindelijk Curve-achievement te halen om überhaupt kans te maken om een Archimonde-group te kunnen joinen maar helaas niet verder gekomen dan 35%... ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Denni5 op 27-09-2015 23:16:44 ]
Comfortably numb
pi_156442854
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 09:47 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Lange adem! Onyxian Drake gedropt :D.
Nice :) Nu moet ik m nog ;) Deze week weer geen geluk op mn 8 runs.

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo hunter op level 100, en nu gearen. Wachten is op 2000 resources zodat ik vloot kan maken en richting Tanaan kan. Of zal ik via pvp gearen?
Als je al kan vliegen in Draenor kan je vrij makkelijk in Tanaan komen; tokens droppen wel, je hebt alleen geen quests. Vrij makkelijk als je iemand hebt om je te helpen. (overigens kan je ook zonder flying in Tanaan komen als je een waterwalking mount hebt..)

[ Bericht 33% gewijzigd door icemotion op 28-09-2015 09:08:30 (extra respons toegevoegd) ]
pi_156445158
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:06 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nice :) Nu moet ik m nog ;) Deze week weer geen geluk op mn 8 runs.

[..]

Als je al kan vliegen in Draenor kan je vrij makkelijk in Tanaan komen; tokens droppen wel, je hebt alleen geen quests. Vrij makkelijk als je iemand hebt om je te helpen. (overigens kan je ook zonder flying in Tanaan komen als je een waterwalking mount hebt..)
Je kan ook gewoon door de gates lopen in Talador. :P
pi_156448472
Ik ben begonnen met mijn goud op te maken aan game time. Best handig als je 400K hebt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 28 september 2015 @ 15:02:40 #87
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156449120
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:33 schreef Omega het volgende:
Ik ben begonnen met mijn goud op te maken aan game time. Best handig als je 400K hebt.
Geen euro uitgegeven aan wow sinds ze dat hebben ingevoerd :P
pi_156449598
Ik maak mijn gold op dit moment gewoon nog liever op aan mounts en pets etc via het auction house etc.

Afgelopen weekend nog de Champion's Treadblade gekocht bijvoorbeeld.

Dat subscription geld mis ik op dit moment niet zo en ik beleef een hoop plezier aan WoW dus ach, waarom niet. Al zou ik makkelijk van gold kunnen spelen..
pi_156454715
Weer terug in wow na twee jaar niks. Weer helemaal leuk. Niet eens met alle design keuzes maar het blijft een oerdegelijk spel. Levelen in draenor ook leuker met alle cinematics en leuke verhaallijnen =D.
  Moderator maandag 28 september 2015 @ 20:47:37 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_156457764
Soms kom je ergens achter waarvan je denkt, waarom wist ik dit niet eerder :')

Dit bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/it(...)accelerated-learning

8)7

Zag ik vanmiddag dus pas dat dit bestond.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156465271
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
Soms kom je ergens achter waarvan je denkt, waarom wist ik dit niet eerder :')

Dit bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/it(...)accelerated-learning

8)7

Zag ik vanmiddag dus pas dat dit bestond.
Alsof het nodig is, met heirlooms en wat rested xp kan je 90-100 in een middagje doen al :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156466161
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Alsof het nodig is, met heirlooms en wat rested xp kan je 90-100 in een middagje doen al :')
Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt voor het levelen van mijn alts; op het moment dat ik dat deed waren de heirlooms tot level 100 nog niet beschikbaar en waren ze max level 90.

Plus hiermee een aantal vrienden ge power leveled zodat ze vlot mee konden naar Molten Core om de Core hound als mount te halen.
pi_156466233
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
Soms kom je ergens achter waarvan je denkt, waarom wist ik dit niet eerder :')

Dit bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/it(...)accelerated-learning

8)7

Zag ik vanmiddag dus pas dat dit bestond.
Dit wist ik ook niet. 8)7
Gebruiken voor mijn mage en pal.
pi_156466659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:28 schreef DJ_ het volgende:

Alsof het nodig is, met heirlooms en wat rested xp kan je 90-100 in een middagje doen al :')
:o Ik was gisteren mijn heirlooms vergeten! Die kunnen tot 100 |:( maar goed, level 97 tot 100 in ongeveer 1,5 uur.
Die potions overigens wel gebruikt. Die had ik op mijn main al ontdekt en gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 29 september 2015 @ 08:48:40 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_156466809
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 07:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dit wist ik ook niet. 8)7
Gebruiken voor mijn mage en pal.
Ik zag het omdat ik bij een garrissonmission deze kreeg http://www.wowhead.com/item=128312/elixir-of-the-rapid-mind en op wowhead ging kijken wat het precies was, in de comments kwam ik die andere tegen. Ik ga ze gebruiken voor Druid en Paladin.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156470261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o Ik was gisteren mijn heirlooms vergeten! Die kunnen tot 100 |:( maar goed, level 97 tot 100 in ongeveer 1,5 uur.
Die potions overigens wel gebruikt. Die had ik op mijn main al ontdekt en gebruikt.
Ik vind het echt zo jammer dat het level gedeelte van wow steeds maar sneller en sneller moet en gaat. ik vind dat juist altijd het leukste aan het spel.

Ben op het moment FF14 aan het doen en ben na 3 dagen spelen pas level 23, van de 60. :D
in wow was ik al level 100 geweest, en wss al in LFR hellfire bezig -O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:45:28 #97
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156470573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo jammer dat het level gedeelte van wow steeds maar sneller en sneller moet en gaat. ik vind dat juist altijd het leukste aan het spel.

Ben op het moment FF14 aan het doen en ben na 3 dagen spelen pas level 23, van de 60. :D
in wow was ik al level 100 geweest, en wss al in LFR hellfire bezig -O-
Als je wow voor het eerst levelt kost het je wel wat meer tijd hoor.
pi_156470582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef DJ_ het volgende:

Ik vind het echt zo jammer dat het level gedeelte van wow steeds maar sneller en sneller moet en gaat. ik vind dat juist altijd het leukste aan het spel.

Ben op het moment FF14 aan het doen en ben na 3 dagen spelen pas level 23, van de 60. :D
in wow was ik al level 100 geweest, en wss al in LFR hellfire bezig -O-
Ik heb waarschijnlijk al 40 chars door het grootste deel van wow heen gesleurd (en 6 op level 100), ik hoef dat niet allemaal weer op z'n sloomst te doen hoor :P

Heeft er heeeeel toevallig nog iemand horde characters op Frostmane?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156470589
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef TweeGrolsch het volgende:

Als je wow voor het eerst levelt kost het je wel wat meer tijd hoor.
Ja, dan heb je ook geen heirloom gear.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156470744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo jammer dat het level gedeelte van wow steeds maar sneller en sneller moet en gaat. ik vind dat juist altijd het leukste aan het spel.

Ben op het moment FF14 aan het doen en ben na 3 dagen spelen pas level 23, van de 60. :D
in wow was ik al level 100 geweest, en wss al in LFR hellfire bezig -O-
WoW was in vanilla ook zo, duurde heel lang voordat je 60 was. Dat soort dingen zijn oke mits er nog veel spelers hetzelfde doen, maar 5 expansions verder is de verdeling aardig scheef, het gros van de spelers zit toch rond 90-100 content. Met dezelfde slow leveling betekent dat je als alt of nieuwe speler dan terecht komt in een hele lange, en vaak eenzamere, grind richting de 90. Want voor de server merges waren die zones uitgestorven, nu na lopen er wel een paar mensen rond maar dat je er tegenwoordig nog een interactie mee hebt is een tweede.

Niet erg waarschijnlijk dat een volledig nieuwe speler die grind volhoudt en die zal vroegtijdig afhaken. Dus ik snap wel waarom ze dat gedaan hebben.
pi_156470889
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:53 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

WoW was in vanilla ook zo, duurde heel lang voordat je 60 was. Dat soort dingen zijn oke mits er nog veel spelers hetzelfde doen, maar 5 expansions verder is de verdeling aardig scheef, het gros van de spelers zit toch rond 90-100 content. Met dezelfde slow leveling betekent dat je als alt of nieuwe speler dan terecht komt in een hele lange, en vaak eenzamere, grind richting de 90. Want voor de server merges waren die zones uitgestorven, nu na lopen er wel een paar mensen rond maar dat je er tegenwoordig nog een interactie mee hebt is een tweede.

Niet erg waarschijnlijk dat een volledig nieuwe speler die grind volhoudt en die zal vroegtijdig afhaken. Dus ik snap wel waarom ze dat gedaan hebben.
Zelfs met de server merges vind ik het overal maar leeg, behalve als je voor een oude raid entrance staat.
Met vanilla was het een stuk langer dat klopt, maar ook onhandiger om te levelen, ik zat elke quest weer ALT+TAB te drukken om naar thottbot te gaan en te zoeken wat ik nu moest doen,
dat koste ook zoveel tijd :P

Wat wow mist wat veel andere MMo's wel doen is Scaleable content, gewoon op level 100 een level 15 dungeon kunnen doen met noobs, schakel gear terug wat ze al kunnen en zet tijdelijk abilities en talents uit die je niet zou hebben op dat level nog.
Geeft je ook meer te doen als je max level bent, ze hier gewoon cosmetic rewards tegen over
of mounts of pets als je genoeg tokens hebt en mensen blijven het wel doen :)

Ik hoop dat ze dat met legion in gaan voeren middels de adventure moet wat blizzard zelf zegt dat ze er erg excited over zijn.

Het helpt ook niet overigens dan iedereen 1-85 leveld door dungeons te blijven spammen,
dat maakt het ook erg leeg in zones.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156470932
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Als je wow voor het eerst levelt kost het je wel wat meer tijd hoor.
Klopt, hekel me er voornamelijk aan dat je in Wod wat een huidige Xpac is al met een paar uur door de level content heen knalt , dat hadden ze beter pas met legion in kunnen voeren.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_156473326
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:02 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Klopt, hekel me er voornamelijk aan dat je in Wod wat een huidige Xpac is al met een paar uur door de level content heen knalt , dat hadden ze beter pas met legion in kunnen voeren.
Ik niet, als dat het geval zou zijn zou ik niet meer dan 1 level 100 hebben. Vindt het prima dat het de eerste keer wat langer duurt zodat je alle content ziet, daarna kan het wat mij betreft niet snel genoeg gaan.
pi_156473829
Mee eens; met mijn main heb ik gewoon alle zones compleet doorgelopen qua quests en bonus objectives... gewoon simpel weg alles gedaan voor ik naar een volgende zone ging.

En vervolgens mijn alts wat sneller erdoorheen geleveld door middel van het elixer.

Behalve dan mijn ene Horde karakter; daarmee heb ik weer uitgebreid lopen questen vanuit de andere verhaallijn invalshoek.
  Moderator dinsdag 29 september 2015 @ 15:29:23 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_156473963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo jammer dat het level gedeelte van wow steeds maar sneller en sneller moet en gaat. ik vind dat juist altijd het leukste aan het spel.

Ben op het moment FF14 aan het doen en ben na 3 dagen spelen pas level 23, van de 60. :D
in wow was ik al level 100 geweest, en wss al in LFR hellfire bezig -O-
Mijn Priest heb ik vanaf level 1 gelevelled door alle quests te doen, heb je ook meteen een ander voordeeltje, reputation. Priest had geen heirlooms. Maar dan nog ging het veel sneller dan voorheen, ik hoefde niet eens alle zones te doorlopen. Kan me herinneren van mijn hunter, tig jaar geleden, dat het echt veel langzamer ging.

Vind het ook wel jammer, questen vind ik het leukst. Alleen heb ik met mijn andere 2 alts nu geen zin meer om WEER de Draenor quests te doen, Kan ze wel dromen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156474135
In Vanilla kon je niet eens level 60 worden door puur alleen maar quests te doen _O-
pi_156475954
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:29 schreef Karina het volgende:
Vind het ook wel jammer, questen vind ik het leukst. Alleen heb ik met mijn andere 2 alts nu geen zin meer om WEER de Draenor quests te doen, Kan ze wel dromen
Ik heb die draenor quests met 5 alts bijna vlak achter elkaar gedaan per zone :D Wist precies waar ik wat moest doen. Heel efficient :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156476211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb die draenor quests met 5 alts bijna vlak achter elkaar gedaan per zone :D Wist precies waar ik wat moest doen. Heel efficient :7
Maar wel dodelijk saai?
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2015 @ 17:51:29 #109
159966 lifeblind
pi_156476924
Mja, er is ook al een paar keer bij een nieuwe expansion een XP squish geweest zodat het makkelijker is om snel door oude content heen te gaan.
  Moderator dinsdag 29 september 2015 @ 18:11:01 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_156477301
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb die draenor quests met 5 alts bijna vlak achter elkaar gedaan per zone :D Wist precies waar ik wat moest doen. Heel efficient :7
Heb ik met die 2 gedaan maar die zijn blijven hangen op 96 en 97 omdat ik er geen zin meer in had :') Die staan nu in een garrisson te hangen. Eentje, de palli was de gebootste naar level 90, dat ging wat lastiger omdat ik geen idee had hoe een palli werkt :') Nu gaat het wel iets makkelijker omdat je kunt vliegen, dus ik doe 1 of 2 quest per dag. Ooit worden ze level 100.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156517320
Gisteravond was een goede avond voor mounts :)

Ik kreeg de missie Breaker Two, en krijg dus vanmiddag als ik thuiskom de Coalfist Gronnling mount.. (vanochtend moest ie nog anderhalf uur)

En 5 minuten daarna kreeg mijn vriendin de Brewfest Kodo eindelijk te pakken dus zij was ook een happy camper :)
pi_156544654
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je garrision kist 500 recourses heeft?
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:33:09 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_156545134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je garrision kist 500 recourses heeft?
Was er ook wel benieuwd naar:

quote:
The Garrison Cache next to your Town Hall accumulates Garrison Resources (GR) automatically at a rate of 1 GR every 10 minutes of real time (6 per hour), which works out to 144 GR every full day (6 x 24hrs = 144 GR).

There is a cap of 500 GR, so you can be gone for about 3 days, 10 hours before it stops collecting GR at 500 (1,000 with 6.2 upgrade*). This is similar to Work Orders that, when fully filled out, allow you to leave them unattended for a few days. A nice thought by Blizzard for people who cannot log in daily. Wowhead
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156568142
Inmiddels het gevoel dat WOD echt klaar is. Ik wacht op nieuwe content ik speel mijn maandje nog even uit en ga wat pvp doen. Het enige wat ik nog niet gedaan heb is Mythic en dat ambieer ik dan ook niet...
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_156568355
Ik ben voor de time being even bij een ander guild gegaan en dat is een leuk guild :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:58:07 #116
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156570088
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 11:41 schreef hoenselman het volgende:
Inmiddels het gevoel dat WOD echt klaar is. Ik wacht op nieuwe content ik speel mijn maandje nog even uit en ga wat pvp doen. Het enige wat ik nog niet gedaan heb is Mythic en dat ambieer ik dan ook niet...
Zonde :P
Mythic raiden is mooiste wat er is joh.
pi_156570792
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:58 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Zonde :P
Mythic raiden is mooiste wat er is joh.
Teveel commitment met 2 dagen per week red je dat niet.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:10:39 #118
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156572609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Teveel commitment met 2 dagen per week red je dat niet.
Ik raid 2x per week. Zijn nu net begonnen met mythic omdat we daarvoor de mensen er niet voor hadden.

Maar is zelfs al een 2day guild die 13/13 mythic heeft. En een hele hoop op tussen de 9 en 11 down.
  zondag 4 oktober 2015 @ 02:52:00 #119
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_156586136
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:37 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Teveel commitment met 2 dagen per week red je dat niet.
Wij zijn ook begonnen met mythic en raiden ma en wo avond van 20 tot 23.
Kan dus prima! :)
You can only have the sunshine after the rain..
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:11:59 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156627213
:')

Er is een PvP achievement in Ashran, genaamd Rescue Operation. Waarbij je 3 gevangenen uit de Horde basis moet bevrijden met keys. Ik had dat al met 2 gevangenen gedaan, er langs sneaken enzo.

Vandaag eens voor de lol als Horde signen (want Alliance verloor en de queue was lang genoeg om mij dan als Horde aan te mogen melden). Speel je als Horde, kan je blijkbaar dus gewoon die gevangenen bevrijden, terwijl je op dat moment voor de Horde vecht ! PROFIT! Want je word door niets aangevallen! :D _O_ GG BLIZZARD!
pi_156628152
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:11 schreef Bienelientjee het volgende:
:')

Er is een PvP achievement in Ashran, genaamd Rescue Operation. Waarbij je 3 gevangenen uit de Horde basis moet bevrijden met keys. Ik had dat al met 2 gevangenen gedaan, er langs sneaken enzo.

Vandaag eens voor de lol als Horde signen (want Alliance verloor en de queue was lang genoeg om mij dan als Horde aan te mogen melden). Speel je als Horde, kan je blijkbaar dus gewoon die gevangenen bevrijden, terwijl je op dat moment voor de Horde vecht ! PROFIT! Want je word door niets aangevallen! :D _O_ GG BLIZZARD!
Hoe kun je als horde signen?
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:14:14 #122
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156629330
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoe kun je als horde signen?
Alleen als de queue voor Alliance te lang is, spawnt er bij de ingang van Ashran een Ashran Recruiter (naast de Battlerground Recruiter die er zowiesow al staat, bij die krijg je een buff waarbij je als Horde speelt in BG's) Vice versa voor Hordes dus.
pi_156634341
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:37 schreef stbabylon het volgende:
In Vanilla kon je niet eens level 60 worden door puur alleen maar quests te doen _O-
Jawel.
Lambo of Rekt
pi_156634746
Ik vind het nog steeds mooi dat er een speler is met een neutraal pandaren toon, die onderhand al gewoon level 100 is door gewoon onwijs te grinden met herbalism, mining en low level pet battle dailies..
pi_156639348
Vandaag eindelijk de laatste van mijn 693 (en groeiende) pet collection rare gemaakt. *O* Volgende stap, alles 25 maar of ik me daartoe kan aanzetten. :P
pi_156642503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Vandaag eindelijk de laatste van mijn 693 (en groeiende) pet collection rare gemaakt. *O* Volgende stap, alles 25 maar of ik me daartoe kan aanzetten. :P
Damn! xD Dat zijn a) een hoop pets en b) een hoop stones / dingen om ze rare te maken.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:31:44 #127
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156643019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Vandaag eindelijk de laatste van mijn 693 (en groeiende) pet collection rare gemaakt. *O* Volgende stap, alles 25 maar of ik me daartoe kan aanzetten. :P
Alles! :D Een hels karwei :D Ik heb er nu wat meer dan 170 op rare quality en 25 :D Succes :P
pi_156646967
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:31 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Alles! :D Een hels karwei :D Ik heb er nu wat meer dan 170 op rare quality en 25 :D Succes :P
Zit zelf ook rond dat aantal, 178 op lvl 25. Scheelt natuurlijk dat je er een hoop niet vanaf lvl 1 hoeft te lvlen.
pi_156650247
681 unique pets waarvan 400 rare en 265 op lvl 25 :)
Levelde eerst elke dag een pet bij pet tamer Ashlei (want lekker dicht bij de garrison). Ging altijd van 1-16 met de safari hat,maar laatste tijd alleen maar van 1-12? Zeker generfed of zo -O-
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:37:13 #130
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156651156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:13 schreef Maureentje het volgende:
681 unique pets waarvan 400 rare en 265 op lvl 25 :)
Levelde eerst elke dag een pet bij pet tamer Ashlei (want lekker dicht bij de garrison). Ging altijd van 1-16 met de safari hat,maar laatste tijd alleen maar van 1-12? Zeker generfed of zo -O-
Zal vast wel. Je krijgt nog wel flinke boost met die Biscuit die je kan kopen + Safari hat. En al helemaal met die pet % weekend boost :D

Ik heb een hele tijd niets meer geleveld, laatste paar dagen weer een beetje :P

Ik bewaar nu level stones voor Halloween. Als er een pet is die goed verkoopt op de AH, zoals de Stoute Alemental van Brewfest. Weer ff een paar levelen en gold boost voor nieuwe pets/mounts :D _O-
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:17:43 #131
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_156653097
* Blistering meldt zich weer ;(

Snap er allemaal geen reet meer van, wat is er gebeurd met WoW :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156653257
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:17 schreef Blistering het volgende:
* Blistering meldt zich weer ;(

Snap er allemaal geen reet meer van, wat is er gebeurd met WoW :'(
:')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:21:26 #133
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_156653282
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Ik weet het, zwakte en zulks.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156653454
Ik heb zelf verassend weinig zin om weer te spelen eigenlijk. Terwijl het meestal na een aantal weken toch al snel weer begint te jeuken.

Maar inderdaad altijd kut om weer terug te komen na een tijd gestopt te zijn, en als je dan ook nog je settings kwijt bent ben je al helemaal de weg kwijt qua interface :P
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:27:00 #135
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_156653589
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb zelf verassend weinig zin om weer te spelen eigenlijk. Terwijl het meestal na een aantal weken toch al snel weer begint te jeuken.

Maar inderdaad altijd kut om weer terug te komen na een tijd gestopt te zijn, en als je dan ook nog je settings kwijt bent ben je al helemaal de weg kwijt qua interface :P
Het is bij mij meer dat ik gewoon geen reet te doen heb op gamegebied. Heb zat andere MMO's geprobeerd in de tussentijd, maar allen zijn ze even kut of kutter dan WoW :7

Ik heb nog wel wat vanity dingen om te halen (Karazhan mount I'm looking at you }:| ), pet battles (nog amper iets mee gedaan) en wat transmo meuk.

Die shipyard is ook nieuw voor mij, evenals Tanaan. Heb wel het gevoel dat ik gi-gan-tisch achter loop. Ik zie mensen vliegen bijvoorbeeld, en dat zal ook wel weken duren voordat ik dat kan -O-

Verder geen flauw idee wat ik moet doen in Tanaan, is dat een soort Timeless Isle ofzo met rares? Wel makkelijk gearen dan :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156653879
Ah, wist niet dat je al zo lang gestopt was. Heb de huidige patch nog met 7 gratis dagen + 1 maand gametime gespeeld maar had het toen ook al weer gezien. Het enige wat er te doen is in Tanaan is dailies :') om de achievement te halen zodat je kan vliegen. Heb die achievement wel maar was al weer gestopt toen ze je ook daadwerkelijk lieten vliegen. Je kan er inderdaad ook catch-up gear halen net als timeles isle ja.

Speel zelf alleen nog Hearthstone, maar ook niet veel.
pi_156656389
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:27 schreef Blistering het volgende:

Die shipyard is ook nieuw voor mij, evenals Tanaan. Heb wel het gevoel dat ik gi-gan-tisch achter loop. Ik zie mensen vliegen bijvoorbeeld, en dat zal ook wel weken duren voordat ik dat kan -O-

Verder geen flauw idee wat ik moet doen in Tanaan, is dat een soort Timeless Isle ofzo met rares? Wel makkelijk gearen dan :7
Hmm, wel een beetje Timeless Isle ja :Y maar dan anders :+ Ik heb me er wel een paar weken vermaakt. Om snel te kunnen vliegen en als je genoeg gold hebt zou je medallions of the legion kunnen kopen op het AH. Daar boost je elke WoD faction met 1000 rep mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156668828
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, wel een beetje Timeless Isle ja :Y maar dan anders :+ Ik heb me er wel een paar weken vermaakt. Om snel te kunnen vliegen en als je genoeg gold hebt zou je medallions of the legion kunnen kopen op het AH. Daar boost je elke WoD faction met 1000 rep mee.
Of 1200 rep als je een lvl3 trading post in je garrison hebt (wel in Draenor de medaillion gebruiken) of op de darkmoonfair gebruiken dan krijg je 1100 ;)
pi_156670595
Pffff, met battle pets gaat er echt een wereld voor me open :o Blijkbaar was m'n hoogste pet level 12, dus dat geeft maar weer aan hoeveel ik dat gedaan heb in het verleden.

Kreeg in m'n garrison een quest waarvan ik een item kreeg om een pet instant level 25 te maken :o Dus nu heb ik iig 1 level 25 pet.

Vraag me een beetje af wat wijsheid is nu. Gewoon maar de wijde wereld intrekken en zoveel mogelijk pets vangen, of moet ik iets speciaals gaan doen?

Alsof ik een heel nieuw spel in een spel speel :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:53:41 #140
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156670879
quote:
6s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:38 schreef Blistering het volgende:
Pffff, met battle pets gaat er echt een wereld voor me open :o Blijkbaar was m'n hoogste pet level 12, dus dat geeft maar weer aan hoeveel ik dat gedaan heb in het verleden.

Kreeg in m'n garrison een quest waarvan ik een item kreeg om een pet instant level 25 te maken :o Dus nu heb ik iig 1 level 25 pet.

Vraag me een beetje af wat wijsheid is nu. Gewoon maar de wijde wereld intrekken en zoveel mogelijk pets vangen, of moet ik iets speciaals gaan doen?

Alsof ik een heel nieuw spel in een spel speel :')
Al je pets deleten is het enige juiste.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:59:05 #141
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156670998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef TwyLight het volgende:
Ah, wist niet dat je al zo lang gestopt was. Heb de huidige patch nog met 7 gratis dagen + 1 maand gametime gespeeld maar had het toen ook al weer gezien. Het enige wat er te doen is in Tanaan is dailies :') om de achievement te halen zodat je kan vliegen. Heb die achievement wel maar was al weer gestopt toen ze je ook daadwerkelijk lieten vliegen. Je kan er inderdaad ook catch-up gear halen net als timeles isle ja.

Speel zelf alleen nog Hearthstone, maar ook niet veel.
Zolang blizzard goeie raids uit blijft brengen blijf ik lekker 2 avondjes in de week spelen :P

Bijna Al die zooi eromheen heb ik nooit wat mee gedaan.

Alleen cm's _O_
pi_156672260
quote:
6s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:38 schreef Blistering het volgende:
Pffff, met battle pets gaat er echt een wereld voor me open :o Blijkbaar was m'n hoogste pet level 12, dus dat geeft maar weer aan hoeveel ik dat gedaan heb in het verleden.

Kreeg in m'n garrison een quest waarvan ik een item kreeg om een pet instant level 25 te maken :o Dus nu heb ik iig 1 level 25 pet.

Vraag me een beetje af wat wijsheid is nu. Gewoon maar de wijde wereld intrekken en zoveel mogelijk pets vangen, of moet ik iets speciaals gaan doen?

Alsof ik een heel nieuw spel in een spel speel :')
Een aantal basis pets verzamelen die je op veel pet fights vs trainers nodig hebt zoals: Anubisath Idol, Emerald proto drake, chrominius en pandaren water spirit. En dan gewoon pets verzamelen en lvlen. Die achievements die daar aanhangen zul je nog wel even zoet mee zijn, vooral Celestial tournament en de Elekk plush achievements heb je uiteindelijk een heleboel lvl 25 pets voor nodig.
pi_156673568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:05 schreef Maureentje het volgende:

Of 1200 rep als je een lvl3 trading post in je garrison hebt (wel in Draenor de medaillion gebruiken) of op de darkmoonfair gebruiken dan krijg je 1100 ;)
Ik heb een trading post, dus dat wist ik, maar die laatste tip wist ik niet!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156679371
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een trading post, dus dat wist ik, maar die laatste tip wist ik niet!
Ik ook niet,las het toevallig laatst op wowhead :)
pi_156679606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:58 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Een aantal basis pets verzamelen die je op veel pet fights vs trainers nodig hebt zoals: Anubisath Idol, Emerald proto drake, chrominius en pandaren water spirit. En dan gewoon pets verzamelen en lvlen. Die achievements die daar aanhangen zul je nog wel even zoet mee zijn, vooral Celestial tournament en de Elekk plush achievements heb je uiteindelijk een heleboel lvl 25 pets voor nodig.
Interessant, dank. Ga ik mij daar binnenkort eens mee bezig houden!

Ben nu bezig met mijn Mage levellen. Was mijn main in vanilla, en wil het nu ook weer mijn main maken (wellicht ook voor Legion :Y). Tot nu toe was m'n Pally mijn main, maar die heeft ook maar 650 iLvl dus als ik op m'n Mage (zodra die level 100 is) even wat gear farm in Tanaan dan heb ik die vrij snel op hetzelfde niveau gok ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:08:38 #146
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156684667
Die pvp achievements, sommige zijn echt zo bugged als je alliance bent en speelt als Horde. :')

Gister weer zo'n leuke. Deden vriendlief en ik een BG, Twin Peaks. We wonnen met 3-0, easy game. Krijgen we de achievement Jeopardy ofzo, dat je met een achterstand van 0-2 alsnog gewonnen hebt. Ja, technisch gezien, als officieel Alliance zijnde, stonden we inderdaad 0-2 achter. Om vervolgens als Horde mercenary zijnde met 3-0 te winnen! _O-
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:55:41 #147
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_156705486
Was alweer vergeten dat ik op een PvP server speel :')

Zodra je even afk staat in een dorpje en een level 100 ziet opduiken dan weet je al wel weer hoe laat het is.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156707254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb zelf verassend weinig zin om weer te spelen eigenlijk. Terwijl het meestal na een aantal weken toch al snel weer begint te jeuken.

Maar inderdaad altijd kut om weer terug te komen na een tijd gestopt te zijn, en als je dan ook nog je settings kwijt bent ben je al helemaal de weg kwijt qua interface :P
Dit is ook de laatste maand voor mij en daarna stop ik er voorlopig weer mee. Hunter, DK, Monk, Druid op level 100. Eén van die 4 gaat mijn main worden in Legion, wou nog een paladin op level 100 krijgen maar gaat mij niet meer lukken.

Heb deze exp in totaal ongeveer 3/4 maanden gespeeld, kortste speeltijd voor mij die ik in een exp heb gehad. Hoop stiekem nog op een grote patch maar zal er wel niet meer komen.
pi_156848519
Zucht, dat wordt maar een Archimonde heroic boost kopen voor die mount. -O- Toch wel uniek genoeg om niet te kunnen laten liggen.
pi_156848834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Zucht, dat wordt maar een Archimonde heroic boost kopen voor die mount. -O- Toch wel uniek genoeg om niet te kunnen laten liggen.
Welke mount bedoel je? Die infernal driewolf? Of die Sky golem reskin?
pi_156848967
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:00 schreef icemotion het volgende:

[..]

Welke mount bedoel je? Die infernal driewolf? Of die Sky golem reskin?
Gister is bekend gemaakt in patch 6.2.3 oid wat er allemaal bijkomt. 1 ervan is een quest starting item dat van heroic archimonde dropt voor deze mount:

pi_156849062
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:08 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Gister is bekend gemaakt in patch 6.2.3 oid wat er allemaal bijkomt. 1 ervan is een quest starting item dat van heroic archimonde dropt voor deze mount:

[ afbeelding ]
Wachten tot level 110 en dan solo..
pi_156849095
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wachten tot level 110 en dan solo..
Nee, dat gaat niet. Hij is tijdelijk en de quest wordt ergens voor legion launch gedisabled.
pi_156849768
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:08 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Gister is bekend gemaakt in patch 6.2.3 oid wat er allemaal bijkomt. 1 ervan is een quest starting item dat van heroic archimonde dropt voor deze mount:

[ afbeelding ]
OMG! 0o

Must have!! Al stond deze mount eerst in de systemen als een store-mount.. maar ik wil m.

Met Siege of Orgrimmar had ik het uiteindelijk voor elkaar dat ik letterlijk op de laatste dag een Garrosh kill had voor de wolf.
pi_156862459
Moooooooooooose.

Jammer van dat time limit alleen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_156862765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Sjiznit het volgende:
Moooooooooooose.

Jammer van dat time limit alleen.
De mount stond eerst aangemerkt als store mount; de kans is volgens velen nog best aanwezig dat na de quest weg is, de mount alsnog in de store komt.
pi_156863369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef icemotion het volgende:

[..]

De mount stond eerst aangemerkt als store mount; de kans is volgens velen nog best aanwezig dat na de quest weg is, de mount alsnog in de store komt.
Ja idd, maar wil je die kans nemen en er uberhaupt 20 euro of meer voor betalen. Ik heb igg nog nooit een store mount gekocht en ben het ook niet van plan.
pi_156892232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef icemotion het volgende:

[..]

De mount stond eerst aangemerkt als store mount; de kans is volgens velen nog best aanwezig dat na de quest weg is, de mount alsnog in de store komt.
Kans bestaat, klopt. Maar gewoon het feit dat het time limited is vind ik al jammer. Prima dat iets een rare drop wordt etc, maar dingen verwijderen die eerst ingame bereikbaar waren vind ik gewoon niet tof.

Deze mount wordt prima te behalen verder, vermoed dat heroic boosts niet al te duur gaan worden over een maand of 3/4. Verder is ook een heroic pug voor archimonde bereikbaar voor een groot aantal mensen. Neemt alleen nog steeds niet weg dat ik tegen dingen verwijderen ben. Time limited legt gewoon een bepaald soort druk op me waar ik niet blij van wordt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_156895296
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:49 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Kans bestaat, klopt. Maar gewoon het feit dat het time limited is vind ik al jammer. Prima dat iets een rare drop wordt etc, maar dingen verwijderen die eerst ingame bereikbaar waren vind ik gewoon niet tof.

Deze mount wordt prima te behalen verder, vermoed dat heroic boosts niet al te duur gaan worden over een maand of 3/4. Verder is ook een heroic pug voor archimonde bereikbaar voor een groot aantal mensen. Neemt alleen nog steeds niet weg dat ik tegen dingen verwijderen ben. Time limited legt gewoon een bepaald soort druk op me waar ik niet blij van wordt.
Deels wel met je eens. Opzich vind ik een mount of zoiets nog niet eens zo erg. In dat opzicht zijn er wel meerdere ingame events geweest waar je items kon verzamelen en daarna nooit meer. (Expansion launches, of the battle in the barrens). Het zijn voornamelijk toys, tabards en mounts.

Maar bijv de legendary van pandaria kan ik me kapot aan ergeren. Niet zozeer het item zelf, maar ik kan bijvoorbeeld niet op timeless isle Ordos doen of uberhaupt dat sanctuary in. Dat is dan gewoon een deel van de ingame wereld waar ik niet kan komen omdat ik die cape nooit heb gehaald. :(
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:11:27 #160
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156896915
Komt er trouwens in Legion naast de nieuwe Demon Hunter ook een nieuw ras? Ik vind de laatste tijd de mounts tegen vallen, ze zijn weinig epic.....ik vind ze meer raar. Zoals een eland met runes vind ik niet echt epic.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156897046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:11 schreef VanFleppenstein het volgende:
Komt er trouwens in Legion naast de nieuwe Demon Hunter ook een nieuw ras? Ik vind de laatste tijd de mounts tegen vallen, ze zijn weinig epic.....ik vind ze meer raar. Zoals een eland met runes vind ik niet echt epic.
Nee, alleen nieuwe class.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:23:06 #162
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156897093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, alleen nieuwe class.
Weet je toevallig of er wel een nieuw charakter slot erbij komt, want ik heb nu geen ruimte meer.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156897112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:11 schreef VanFleppenstein het volgende:
Komt er trouwens in Legion naast de nieuwe Demon Hunter ook een nieuw ras? Ik vind de laatste tijd de mounts tegen vallen, ze zijn weinig epic.....ik vind ze meer raar. Zoals een eland met runes vind ik niet echt epic.
Mjah en jammer dat de mooiste mounts store mounts zijn geworden. Die ene enchanted fey dragon ofzo vond ik echt mooi, maar iedereen die 20 euro wil betalen heeft hem.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:25:45 #164
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_156897131
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah en jammer dat de mooiste mounts store mounts zijn geworden. Die ene enchanted fey dragon ofzo vond ik echt mooi, maar iedereen die 20 euro wil betalen heeft hem.
Dat is tot nu toe ook de enige die ik gekocht hebt...

Ik koester mijn Violet Proto Drake. Elke charakter heeft bij mijn zijn eigen ground en flying mount die bij het thema van het ras past. En ik heb alleen epic mounts hiervoor gekozen.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_156897140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:23 schreef VanFleppenstein het volgende:

[..]

Weet je toevallig of er wel een nieuw charakter slot erbij komt, want ik heb nu geen ruimte meer.
Wss wel ja.
pi_156910729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:13 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Deels wel met je eens. Opzich vind ik een mount of zoiets nog niet eens zo erg. In dat opzicht zijn er wel meerdere ingame events geweest waar je items kon verzamelen en daarna nooit meer. (Expansion launches, of the battle in the barrens). Het zijn voornamelijk toys, tabards en mounts.

Maar bijv de legendary van pandaria kan ik me kapot aan ergeren. Niet zozeer het item zelf, maar ik kan bijvoorbeeld niet op timeless isle Ordos doen of uberhaupt dat sanctuary in. Dat is dan gewoon een deel van de ingame wereld waar ik niet kan komen omdat ik die cape nooit heb gehaald. :(
Klopt, vind het systeem wat ze de laatste tijd hanteren met een 100% drop voor een mount op mythic en na de expac 1% een prima methode. Waarom ze dat niet ook met die moose doen is me een raadsel.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:29:30 #168
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156918717
725 gear van dungeons _O-
pi_156918821
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
725 gear van dungeons _O-
wat is daar _O- Dat gebeurt toch iedere xpac?? In Cata kreeg je 378 gear uit de laatste 3 dungeons
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:04:16 #170
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156919477
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:33 schreef Evertjan het volgende:

[..]

wat is daar _O- Dat gebeurt toch iedere xpac?? In Cata kreeg je 378 gear uit de laatste 3 dungeons
Ja das waar :P
pi_156919919
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
725 gear van dungeons _O-
Welke dungeons?
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:28:42 #172
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156920002
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Welke dungeons?
Mythic. Maar het moet dan 6 dubbel WF proccen, en natuurlijke je goede stats hebben.
pi_156920449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:11 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Klopt, vind het systeem wat ze de laatste tijd hanteren met een 100% drop voor een mount op mythic en na de expac 1% een prima methode. Waarom ze dat niet ook met die moose doen is me een raadsel.
Omdat er al een dergelijke mount dropt van Archimonde mythic. De Felsteel Annihalator.

De moose is eerst bekend gemaakt als store mount; maar nu dus tijdelijk te verkrijgen via raiden; en gaat daarna waarschijnlijk terug naar store mount
pi_156921595
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 14:46 schreef icemotion het volgende:

[..]

Omdat er al een dergelijke mount dropt van Archimonde mythic. De Felsteel Annihalator.

De moose is eerst bekend gemaakt als store mount; maar nu dus tijdelijk te verkrijgen via raiden; en gaat daarna waarschijnlijk terug naar store mount
Dat die daarna terug gaat als store mount is nergens gezegd. Hij is zelfs nooit echt te koop geweest alleen in het mount log stond hij te boek als store mount. Nu wordt het een drop van HC archimonde voor een limited time. Daarna kan er vanalles mee gebeuren. Ik denk zelf niet dattie de store in gaat maar gewoon unobtainable wordt en eventueel de black market op gaat.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_156936891
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de beste helende DPS klasse is. Die vraag stel ik vooral omdat ik graag mijn karakter wil combineren met de garrison follower Illona een tanking paladin.
pi_156936912
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de beste helende DPS klasse is. Die vraag stel ik vooral omdat ik graag mijn karakter wil combineren met de garrison follower Illona een tanking paladin.
Illona healt al best aardig zelf :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156938757
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 15:17 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat die daarna terug gaat als store mount is nergens gezegd. Hij is zelfs nooit echt te koop geweest alleen in het mount log stond hij te boek als store mount. Nu wordt het een drop van HC archimonde voor een limited time. Daarna kan er vanalles mee gebeuren. Ik denk zelf niet dattie de store in gaat maar gewoon unobtainable wordt en eventueel de black market op gaat.
Ik zeg dan ook 'waarschijnlijk' omdat dat de vermoedens zijn.

Toen deze mount werd aangekondigd was dat als store mount; daar is een hoop kritiek op gekomen. De reden; deze Moose zou prima een ingame mount kunnen zijn gezien de trailer voor legion waarin we ook elanden voorbij zien lopen. Net zoals de Grinning reaver, ook een store mount, maar wordt door de Laughing skull faction gebruikt in game (maar de mount die je op exalted kan kopen is yet another wolf).

Ik denk dat ze naar die kritiek hebben geluisterd. De Grove warden is nu te verkrijgen ingame; tijdelijk. Niet als drop, maar als quest reward. Een quest die je krijgt van Heroic Archimonde. Inleveren in Moonglade waarbij je meteen wat informatie en sneak peaks naar Legion krijgt.

De mount is dus vooral gelinkt aan Legion, niet aan Archimonde. Dus of hij wordt na deze quest unobtainable, of hij gaat terug naar Store mount. BMAH zie ik niet gebeuren. De enige mount die daarop te koop is die niet meer ingame te verkrijgen is als drop is de plagued protodrake.

Maar omdat deze mount is aangekondigd als Store mount zijn de grootste vermoedens dat het na de tijdelijke quest gewoon weer een store mount wordt. (want extra inkomsten en dat vind Activision weer leuk, de huidige eigenaar van Blizzard).

In other news; Hallows end is gisteren weer begonnen.
Gisteren al op een aantal chars de Creepy Crawlers decoratie gekocht en de 3 nieuwe pets gevangen. Ook de Coin of Many faces al binnen en vanochtend dropte de Sack of Spectral Spiders wel voor me. Maar ik had auto loot aanstaan en die pakte een of ander trash item eerst... en die rare is bugged en je kan maar 1 item looten.. dus ik stond te kijken naar de toy, stuck in a corpse.. :/

[ Bericht 9% gewijzigd door icemotion op 19-10-2015 09:24:24 ]
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:21:32 #178
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156941698
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de beste helende DPS klasse is. Die vraag stel ik vooral omdat ik graag mijn karakter wil combineren met de garrison follower Illona een tanking paladin.
Feral druid heeft meeste healing geloof ik.
pi_156942594
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:49 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de beste helende DPS klasse is. Die vraag stel ik vooral omdat ik graag mijn karakter wil combineren met de garrison follower Illona een tanking paladin.
Heeft uiteraard te maken met hoe je speelt maar ik gok op een feral of paladin.
pi_156945505
Restoration Druid toch? Feral is als een cat damage doen
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_156945677
Ja maar de vraag was voor een DPS class die de beste healing bood.

Feral doet dat best goed door middel van bijvoorbeeld Ysera's gift talent. Balance druid kan volgens mij nog net iets beter healen omdat je altijd toegang hebt tot Healing touch, en als feral alleen maar soms. Maar Balance is weer lastiger qua rotation.

Het ligt er ook aan wat je wil healen. Jezelf of de follower?
pi_156945793
Oh dan had ik dus gewoon slecht gelezen :)
Is Paladin niet erg goed in healing bij DPS class? Feral ken ik niet.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_156946038
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:45 schreef Omega het volgende:
Oh dan had ik dus gewoon slecht gelezen :)
Is Paladin niet erg goed in healing bij DPS class? Feral ken ik niet.
Ja maar gaat dus ten koste van je dps als paladin, zoals ik al zei ligt eraan wat je wil.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:00:34 #184
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156946105
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja maar gaat dus ten koste van je dps als paladin, zoals ik al zei ligt eraan wat je wil.
Volgens mij heeft iedere class tegenwoordig teringveel selfheal trouwens. Warriror, dk, lock, shadowpriest, hunter etc.
pi_156949378
Zelf heb ik inmiddels een warlock een Paladin en een warrior naar level 100 gebracht. van die drie is de paladin de meest geschikte om samen met Illona op pad te gaan. Met normale mobs 1 op 1 maakt het niet veel uit, maar groepen elites moet je Illona wel erg in de gaten houden als je haar niet kunt helen vandaar de vraag. De paladin heeft een lekkere healing met flash of light zeker als je iemand doodt. Dan krijg je de extra buff erover.

Gewoon omdat ik mij verveelde ben ik zelf eens op onderzoek gegaan. Waar ik de vijf DPS classes die kunnen helen aangemaakt. In eerste instantie heb ik ze geleveld tot level 10 waar je in de spellbook kunt zien hoe hoog hun basis heal is. allen draagt enkel alle heirlooms excl ringen voor de extra stats boost.

Paladin op level 10 is 260
shaman op level 10 is 359
monk op level 10 is 170
priest op level 10 is 310
druid balance op level 10 is 488
druid feral op level 10 is 330

Ik weet dat het niet geheel correct is want deze stats veranderen na mate je hoger zit met level maar het geeft wel een goede eerste indruk :)
pi_156949459
Wel nee, op lower levels is het allemaal totaal niet in balans! Level 10 zegt niets, maar dan ook helemaal niets over healen op level 100 (en dan nog, hebben we het over raidhealing, dungeonhealing, solohealing....etc etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156949528
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Wel nee, op lower levels is het allemaal totaal niet in balans! Level 10 zegt niets, maar dan ook helemaal niets over healen op level 100 (en dan nog, hebben we het over raidhealing, dungeonhealing, solohealing....etc etc).
ik zeg ook dat het niet correct is, maar je moet toch ergens beginnen :)
pi_156960338
Nog twee weekjes en dan ga ik naar Blizzcon *O* *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_156960359
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 01:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog twee weekjes en dan ga ik naar Blizzcon *O* *O*
Leuk! Niet veel spannende aankondigingen volgens mij, maar sowieso natuurlijk leuk! Wij willen volgend jaar gaan, dus hou ons op de hoogte met tips *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156962141
Oeeeehw Blizzcon.. wil ik ook ooit wel een keer naartoe.. plus allemaal shiny ingame dingen als Murloc pets.. hoewel;

Er is nu ook een Murloc pet (Terky) te verkrijgen binnen World of Warcraft; helemaal gratisch.


Onderwater in Borean Tundra. Het kan er druk zijn, maar de respawn van het ei is vrij vlot dus hoe dan ook; makkelijk te krijgen Murloc pet :)
pi_156962751
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 09:25 schreef icemotion het volgende:
Oeeeehw Blizzcon.. wil ik ook ooit wel een keer naartoe.. plus allemaal shiny ingame dingen als Murloc pets.. hoewel;

Die krijg je ook met de virtual ticket ;)
pi_156962942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:07 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Die krijg je ook met de virtual ticket ;)
Weet ik; maar ik weet nog niet of ik 30 euro wil uitgeven aan een virtual ticket :/ Vind ik stiekem nog best n hoop geld.
pi_156998805
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 09:13 schreef icemotion het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook 'waarschijnlijk' omdat dat de vermoedens zijn.

Toen deze mount werd aangekondigd was dat als store mount; daar is een hoop kritiek op gekomen. De reden; deze Moose zou prima een ingame mount kunnen zijn gezien de trailer voor legion waarin we ook elanden voorbij zien lopen. Net zoals de Grinning reaver, ook een store mount, maar wordt door de Laughing skull faction gebruikt in game (maar de mount die je op exalted kan kopen is yet another wolf).

Ik denk dat ze naar die kritiek hebben geluisterd. De Grove warden is nu te verkrijgen ingame; tijdelijk. Niet als drop, maar als quest reward. Een quest die je krijgt van Heroic Archimonde. Inleveren in Moonglade waarbij je meteen wat informatie en sneak peaks naar Legion krijgt.

De mount is dus vooral gelinkt aan Legion, niet aan Archimonde. Dus of hij wordt na deze quest unobtainable, of hij gaat terug naar Store mount. BMAH zie ik niet gebeuren. De enige mount die daarop te koop is die niet meer ingame te verkrijgen is als drop is de plagued protodrake.

Maar omdat deze mount is aangekondigd als Store mount zijn de grootste vermoedens dat het na de tijdelijke quest gewoon weer een store mount wordt. (want extra inkomsten en dat vind Activision weer leuk, de huidige eigenaar van Blizzard).
Tuurlijk hebben ze geluisterd naar de shitstorm. Anders zou deze inderdaad nooit als reward ingame terecht zijn gekomen. Terecht wat mij betreft. Wat jij zegt over de Grinning Reaver geldt ook voor de Fey Dragon. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat hij weer terug gaat naar de Store. Maar goed, dat is lekker koffiedik kijken :P

Ps. Staan wel meer unobtainable mounts op de BMAH. Swift Zulian Tiger bijvoorbeeld.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_157002915
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 09:13 schreef icemotion het volgende:
(want extra inkomsten en dat vind Activision weer leuk, de huidige eigenaar van Blizzard).
Man man man man man wat word ik hier moe van zeg. Ik stel voor je eens in te lezen in de daadwerkelijke structuur van het bedrijf en niet maar zomaar in het wild dingen te roepen die nergens op slaan.

Vivendi Games (de vorige eigenaar) was eigenaar van Blizzard sinds 1998 (toen heeft het namelijk de eigenaar daarvoor opgekocht, uitgever Havas). Blizzard is echter altijd autonoom gebleven.

in 2008 heeft Vivendi Games Activision er bij gekocht en zijn de twee game studios "samen gegaan" als 'Activision-Blizzard', maar dat is enkel bedrijfstechnisch. De twee studios zijn altijd onafhankelijk van elkaar blijven werken en er is nog nooit iemand bij Activision geweest die wat te zeggen heeft gehad over hoe Blizzard te werk gaat.

In 2013 heeft Activision-Blizzard zichzelf los gekocht van Vivendi voor 5.8 miljard waardoor Vivendi nog maar ~12% bezat. In 2014 heeft Vivendi nog eens de helft van wat ze hadden verkocht en nu bezitten ze nog maar ~7% aandelen in het bedrijf.

Als je denkt dat Blizzard met grote tegenzin hun games monetized en dat het allemaal de grote boze Activision is die alleen op geld uit is leef je echt in een droom wereld. Blizzard is ook gewoon een beursgenoteerd bedrijf dat geld wil (en moet) verdienen, en de games die ze maken zijn allemaal top kwaliteit wat onmogelijk zou zijn zonder de financiële middelen.
pi_157066356
Jullie zijn er stil van :)
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:45:17 #196
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157066418
Of niemand geeft een neuk.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:47:08 #197
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157066448
Maandag weer lekkerrr wipen op gorefiend.
pi_157070028
Wat denken jullie trouwens dat ze bekend gaan maken over WoW tijdens Blizzcon??
pi_157070351
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Wat denken jullie trouwens dat ze bekend gaan maken over WoW tijdens Blizzcon??
Meer details over de al aangekondigde dingen denk ik. Al wil de cynischt in mij zeggen de expansion na Legion :')
pi_157070532
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Meer details over de al aangekondigde dingen denk ik. Al wil de cynischt in mij zeggen de expansion na Legion :')
ook een releasedatum van Legion?
  zondag 25 oktober 2015 @ 15:06:27 #201
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157085459
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:25 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ook een releasedatum van Legion?
Waarschijnlijk mei. En dan maandje later de film.
pi_157088224
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:06 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Waarschijnlijk mei. En dan maandje later de film.
En wederom duurt het weer maanden na de laatste patch ;(

Vermaak me gelukkig ondertussen prima met FF14, geweldig verhaal, goede gameplay, betere community ( al is dat niet erg lastig ) , en mooie graphics :)
wat ik het mooiste vind nog is dat alles wat meer op schaal is gemaakt, geen huisje van 2 meter hoog maar echt een meter of 8-9.


als voorbeeld.

en de zones zijn echt groot met inmense structuren, als je het op de achtergrond ziet lijkt het klein


maar als je er voor staat ben je toch erg nietig en klein :D




net stond ik daar beneden op de eilandje met dat blauwe crystal


en er zijn echt ontzettend veel cinematics, de eind cinematic van het originele spel zonder uitbreiding duurde 30 minuten, en na de laatste patch voor de expansion weer een 40 minuten.
en het wordt gerenderd met je eigen char ^O^



En de main story is ook super lang, ik had 20 dagen nodig met elke dag 5-6 uur spelen om door te komen van de vanilla game, en de expansion is net zo groot.
ben 28 dagen bezig nu en nog niet max level, en pas op 1/2 van de expansion qua main story,
er zijn ook bijzonder veel dungeons , raids, trials ( raids met 1 boss ala onyxia ) , ect.

dus ik wacht wel tot legion er is voor ik weer met wow verder ga. :Y
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_157106874
Vandaag stond eindelijk de ~1% drop chance aan m'n zijde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_157108657
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:22 schreef Leatherneck het volgende:
Vandaag stond eindelijk de ~1% drop chance aan m'n zijde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice; is dat die uit Throne of uit Pinnacle? (Ik haal ze altijd door elkaar)
pi_157109410
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:01 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nice; is dat die uit Throne of uit Pinnacle? (Ik haal ze altijd door elkaar)
Throne.

Die uit Pinnacle is makkelijk te halen aangezien 't een dungeon is en de mount ook op normal dropped (ergo: 10x per uur instance resetten en door blijven gaan totdat... ). Deze Drake heeft de meest diep blauwe kleur van de vier wind Drakes.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:37:02 #206
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157110470
Dag in, dag uit, 4x halloween boss! Nog altijd niets! Bah! :D
pi_157110656
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

En wederom duurt het weer maanden na de laatste patch ;(
Inderdaad, maar aan de andere kant wel logisch.

Het valt nog mee als je het vergelijkt met de vorige expansions. Release misschien in mei, Hellfire Citadel kwam in juni. Zou dan een tijd van 11 maanden zijn voor de laatste tier.

ICC was 12 maanden, Dragon Soul 10, Siege of Orgrimmar 14. Wel een gemiddelde lengte ongeveer. Desondanks wel te lang, ik ben paar maanden geleden al unsubbed.

FF ziet er wel interessant uit, misschien moet ik dat eens gaan proberen.
pi_157110793
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:40 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Throne.

Die uit Pinnacle is makkelijk te halen aangezien 't een dungeon is en de mount ook op normal dropped (ergo: 10x per uur instance resetten en door blijven gaan totdat... ). Deze Drake heeft de meest diep blauwe kleur van de vier wind Drakes.
Check! Ik heb ze alle 4; beide drops vrij per ongeluk; die uit Pinnacle kreeg ik omdat ik een Sorcerous Air run deed; die van Throne op mijn eerste run daar ooit; ik was er alleen maar om te kijken of ik m kon solo-en.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Dag in, dag uit, 4x halloween boss! Nog altijd niets! Bah! :D
Same; maar dan 8x. Vanochtend al 5 gedaan, vanavond nog eens 3... dus ik heb nog kans vandaag...
pi_157111483
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:53 schreef icemotion het volgende:

Check! Ik heb ze alle 4; beide drops vrij per ongeluk; die uit Pinnacle kreeg ik omdat ik een Sorcerous Air run deed; die van Throne op mijn eerste run daar ooit; ik was er alleen maar om te kijken of ik m kon solo-en.
Heel nice! Die van Throne heeft bij mij een aantal maanden geduurd, wekelijks farmen met drie characters.

Ben nu ook dagelijks bezig om de Blue Proto-Drake te vergaren. Heb jij die al in bezit?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_157114250
Blue proto drake; check.

Ik ben zelf naast de Hallow's end mount vooral fanatiek bezig met de Onyxian drake; 8x per week. Heb de hearthstones van mijn alts allemaal op Mudsprocket staan.. minder vliegen.

Ook dagelijks met mijn main door Sethekk Halls voor de Raven Lord en wekelijks door Firelands, ICC en Dragon Soul. En als ik de tijd er voor heb ook een keer Firelands met mijn 2e druid; want ik wil die Fire-cat toy van Majordomo ook hebben :)

Hard op weg naar de 250 mounts achievement, zit nu op 244.
pi_157114570
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad, maar aan de andere kant wel logisch.

Het valt nog mee als je het vergelijkt met de vorige expansions. Release misschien in mei, Hellfire Citadel kwam in juni. Zou dan een tijd van 11 maanden zijn voor de laatste tier.

ICC was 12 maanden, Dragon Soul 10, Siege of Orgrimmar 14. Wel een gemiddelde lengte ongeveer. Desondanks wel te lang, ik ben paar maanden geleden al unsubbed.

FF ziet er wel interessant uit, misschien moet ik dat eens gaan proberen.
Ja, ik snap ook niet dat ik het geloofde toen blizzard zei dat 6 maanden na de laatste content patch de nieuwe expansion uit zouden brengen ect :@

FF zeker de moeite waard, trial is 14 dagen, spel kost maar 9,99 overigens en je krijgt er 30 dagen speeltijd bij.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_157116479
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:22 schreef Leatherneck het volgende:
Vandaag stond eindelijk de ~1% drop chance aan m'n zijde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice :P ik had zelf echt geluk met die mount, toen Cataclysm uit kwam kreeg ik hem letterlijk de eerste keer dat ik die dungeon deed tijdens het levelen. Verder nooit meer zien droppen.

Verder ook nooit geen geluk met andere mounts met een lage droprate ;(
pi_157119621
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:00 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Nice :P ik had zelf echt geluk met die mount, toen Cataclysm uit kwam kreeg ik hem letterlijk de eerste keer dat ik die dungeon deed tijdens het levelen. Verder nooit meer zien droppen.

Verder ook nooit geen geluk met andere mounts met een lage droprate ;(
Throne of the Four Winds is een raid :P ... Wel nice dat de mount al je eerste run dropte.


quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:54 schreef icemotion het volgende:
Blue proto drake; check.

Ik ben zelf naast de Hallow's end mount vooral fanatiek bezig met de Onyxian drake; 8x per week. Heb de hearthstones van mijn alts allemaal op Mudsprocket staan.. minder vliegen.

Ook dagelijks met mijn main door Sethekk Halls voor de Raven Lord en wekelijks door Firelands, ICC en Dragon Soul. En als ik de tijd er voor heb ook een keer Firelands met mijn 2e druid; want ik wil die Fire-cat toy van Majordomo ook hebben :)

Hard op weg naar de 250 mounts achievement, zit nu op 244.
Kijk aan! Die groene mount op 250 is ook een prachtbeest om te zien.

[ Bericht 34% gewijzigd door Leatherneck op 26-10-2015 20:40:25 ]
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_157120685
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:34 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Throne of the Four Winds is een raid :P ... Wel nice dat de mount al je eerste run dropte.
Oh, dacht dat het over de zelfde mount maar dan een andere kleur uit Vortex Pinnacle ging :P

Die uit de raid heb ik trouwens ook :P de enige die ik niet heb met dat model is die van Tol :r Barad :r

http://eu.battle.net/wow/(...)ter=Drake%20of%20the :P
pi_157120733
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:34 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Throne of the Four Winds is een raid :P ... Wel nice dat de mount al je eerste run dropte.

[..]

Kijk aan! Die groene mount op 250 is ook een prachtbeest om te zien.
Vind hem juist vreselijk, die fel kleuren :r Die van 200 en 300 zijn dan wel weer top. :D
pi_157123618
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook niet dat ik het geloofde toen blizzard zei dat 6 maanden na de laatste content patch de nieuwe expansion uit zouden brengen ect :@

FF zeker de moeite waard, trial is 14 dagen, spel kost maar 9,99 overigens en je krijgt er 30 dagen speeltijd bij.
Heb de trial inderdaad geinstalleerd. Wist niet dat het zo goedkoop was, dat is wel fijn.

Er is ook een expansion toch? A realm reborn is de normale game en
heavensward de expansion?
pi_157123793
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vind hem juist vreselijk, die fel kleuren :r Die van 200 en 300 zijn dan wel weer top. :D
Welke mount krijg je bij 300?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_157124118
quote:
5s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:12 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Welke mount krijg je bij 300?


De heavenly azure cloud serpent.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:40:41 #219
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_157124593
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb de trial inderdaad geinstalleerd. Wist niet dat het zo goedkoop was, dat is wel fijn.

Er is ook een expansion toch? A realm reborn is de normale game en
heavensward de expansion?
Link naar de FF trail?
Heavily Medicated for Your Protection.
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:41:07 #220
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_157124603
stomme reactie ;(
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_157126179
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb de trial inderdaad geinstalleerd. Wist niet dat het zo goedkoop was, dat is wel fijn.

Er is ook een expansion toch? A realm reborn is de normale game en
heavensward de expansion?
Ja klopt, realm reborn is de gewone, die kost 9,99 , heavensward is de expansion die is nog wel 39 euro ofzo al heb ik hem voor 12,50 kunnen scoren ergens.

maar met alleen a realm reborn heb je al dik 150 uur aan speeltijd voor je door de main story content heen bent ^O^

Even gekeken, en ik heb nu enkel de main story gedaan en sidequests voor xp om te levelen en ben met 275 uur, en 13 minuten net klaar met de end credits van de expansion. ^O^

Nu tijd voor typische endgame dingen, als gearing, hard modes en extreme modes, ect ect

[ Bericht 8% gewijzigd door DJ_ op 26-10-2015 23:50:43 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_157126531
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De heavenly azure cloud serpent.
Wat een beauty - die overtreft dat groene vogelbeest wel ja. :P
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_157127159
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:41 schreef VanFleppenstein het volgende:
stomme reactie ;(
http://www.ffxiv-freetria(...)ampaign=eu_freetrial

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja klopt, realm reborn is de gewone, die kost 9,99 , heavensward is de expansion die is nog wel 39 euro ofzo al heb ik hem voor 12,50 kunnen scoren ergens.

maar met alleen a realm reborn heb je al dik 150 uur aan speeltijd voor je door de main story content heen bent ^O^

Even gekeken, en ik heb nu enkel de main story gedaan en sidequests voor xp om te levelen en ben met 275 uur, en 13 minuten net klaar met de end credits van de expansion. ^O^

Nu tijd voor typische endgame dingen, als gearing, hard modes en extreme modes, ect ect
Nice, dat is wel goed te doen dan voor een tientje. Kun je aardig lang mee bezig zijn. En daarna kan ik altijd nog de expansion nemen als het bevalt. Ik zag inderdaad die heavensward al ergens vrij goedkoop staan. Op g2play hebben ze game + expansion voor 26 euro.
pi_157129341
Ja die van 300 mounts wil ik ook wel.. eens zien hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.. heel veel geluk met rare drops hebben geloof ik.. weinig mounts over die ik makkelijk kan grinden voor zover ik weet.. ja de invasion mounts misschien? maar op zich zijn dat ook gewoon drops..)
pi_157129342
Mijn laatste login voor WoD zojuist gehad met nog één uur aan speeltijd. Nu kijken of ik ooit nog Legion ga spelen of niet, zullen zien. Heb 2 doelen zoals mijn Paladin en Shaman op level 100 helaas niet gehaald, kon het niet meer opbrengen.

Heb op Cata na nog nooit een exp gespeeld vanaf het begin. Meestal vrij laat in alle expansions, waardoor je veel content van patches niet echt speelt.
pi_157130241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn laatste login voor WoD zojuist gehad met nog één uur aan speeltijd. Nu kijken of ik ooit nog Legion ga spelen of niet, zullen zien. Heb 2 doelen zoals mijn Paladin en Shaman op level 100 helaas niet gehaald, kon het niet meer opbrengen.

Heb op Cata na nog nooit een exp gespeeld vanaf het begin. Meestal vrij laat in alle expansions, waardoor je veel content van patches niet echt speelt.
Naja, voordeel is dat je bij WoD dan ook niet veel gemist hebt.
pi_157131764
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 00:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

http://www.ffxiv-freetria(...)ampaign=eu_freetrial

[..]

Nice, dat is wel goed te doen dan voor een tientje. Kun je aardig lang mee bezig zijn. En daarna kan ik altijd nog de expansion nemen als het bevalt. Ik zag inderdaad die heavensward al ergens vrij goedkoop staan. Op g2play hebben ze game + expansion voor 26 euro.
26 euro is ook geen geld :)
Al heb ik wel alle dialogen gelezen, niet alleen van de main quest ook de side quests,
maar ik heb alles behalve geslacked :P

Overigens echt een aanrader om alles goed te lezen en te bekijken het verhaal is fantastisch, en zit vol met dood, verraard, en plot twists en het spel maakt goed gebruik van de 16+ leeftijds klasse :)

[ Bericht 20% gewijzigd door DJ_ op 27-10-2015 12:31:51 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_157162225
Heeft er iemand hier heel misschien een Overwatch beta gekregen? Niemand in mijn guild, niemand die ik ken heeft er één.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157162252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Heeft er iemand hier heel misschien een Overwatch beta gekregen? Niemand in mijn guild, niemand die ik ken heeft er één.
Ik ook niet. Maar dat wordt gefaseerd uitgerold, toch?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157162352
quote:
6s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:08 schreef Blistering het volgende:

Ik ook niet. Maar dat wordt gefaseerd uitgerold, toch?
Ja, klopt :Y maar meestal ken ik wel 1 of meerdere mensen die de beta mogen doen, maar nu niemand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157162375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klopt :Y maar meestal ken ik wel 1 of meerdere mensen die de beta mogen doen, maar nu niemand.
Misschien doen ze eerst andere continenten (?) Ik heb ook geen idee, Blizzard is vaak een beetje vaag als het op beta's aankomt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:02:53 #232
447683 VanFleppenstein
Dan weet je het echt niet meer
pi_157180222
1 vriend van mij heeft de beta.
Heavily Medicated for Your Protection.
pi_157181003
quote:
6s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef Blistering het volgende:

[..]

Misschien doen ze eerst andere continenten (?) Ik heb ook geen idee, Blizzard is vaak een beetje vaag als het op beta's aankomt.
Ze doen eerst vooral bekende streamers geloof ik.

http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/19624262240
pi_157181107
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:02 schreef VanFleppenstein het volgende:
1 vriend van mij heeft de beta.
Heeft ie mazzel *O* Ik hoorde gisteren dat 1% van de mensen die zich hadden opgegeven de beta hebben gekregen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157182083
Ik ken 1 persoon die een beta heeft, maar hij reviewd dan ook voor een game site met een lichte focus op Blizzard games..
pi_157243484
Warcraft film, ziet er wel goed uit op die plaatjes.



pi_157248382
wat leuk ik heb een uitnodiging gekregen voor Overwatch
pi_157251313
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Dag in, dag uit, 4x halloween boss! Nog altijd niets! Bah! :D
Ik wel eindelijk *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zondag 1 november 2015 @ 18:44:08 #239
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157251519
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:34 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik wel eindelijk *O*
:{w ......
pi_157294826
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 4 november 2015 @ 03:48:44 #241
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157307235
Die trailer zag er wel vet uit.
pi_157312226
quote:
Blizzard Will No Longer Report World of Warcraft Subscriber Numbers
"There are other metrics that are better indicators of the overall Blizzard business performance."

Blizzard Entertainment typically announces World of Warcraft subscriber numbers every three months in its quarterly earnings report, but that's coming to an end. The company has confirmed that this week's announcement of 5.5 million subscribers is the last time the company plans to divulge those numbers.

"Note that this is the last quarter that we plan to provide subscriber numbers," the company said. "There are other metrics that are better indicators of the overall Blizzard business performance."

Instead, Activision Blizzard will use other unspecified "engagement" metrics to talk about the health of WoW. These were not detailed during the earnings call where the announcement was made on November 3.

WoW's 5.5 million subscribers as of September 30 represents a loss of 100,000 subscribers over the past three months. The game's subscriber figures now stand at a nine-year low.

Looking ahead, WoW's next expansion is called Legion and will be on display later this week at BlizzCon. No release date for the expansion has been announced, though a beta will begin later this year.

History shows that WoW subscriber figures increase with the release of a new expansion. So it may not be surprising to learn that Blizzard's new plan for expansions is to release them faster. In order to do this, the game's development team grew in terms of head count, as of October 2014, it's bigger than ever before.

Beyond Legion, Blizzard is already planning multiple more expansions to follow.
http://www.gamespot.com/a(...)raft-s/1100-6431943/

ayyyy

verder ziet die film er nice uit, ben erg benieuwd naar de trialer vrijdag _O_ en natuurlijk cosplay contest op blizzcon
  woensdag 4 november 2015 @ 15:08:49 #243
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157314484
Ben ook benieuwd of ze Legion release date onthullen. Mag aannemen van wel!
pi_157314564
Ik verwacht m eerlijk gezegd nog niet; ik denk dat ze vooral gaan aankondigen wanneer de beta begint plus nieuwe features / meer details bekend maken na wat ze hebben laten zien op Gamescon.
  woensdag 4 november 2015 @ 15:42:47 #245
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157315197
*O* *O* Onyxia! *O* *O*
pi_157315535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:42 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* *O* Onyxia! *O* *O*
?
  woensdag 4 november 2015 @ 16:10:56 #247
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157315783
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

?
Ik heb Onyxia :D *O*
pi_157315891
Awesome! Gefeliciteerd :)

Ik ga er deze week ook weer voor; 8 runs again :)
pi_157316675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:10 schreef Bienelientjee het volgende:

Ik heb Onyxia :D *O*
Gratz *O* Die had ik ook ineens een paar weken geleden! Wel raar, want nu hoef ik niet meer wekelijks naar Mudsprocket :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 november 2015 @ 17:21:39 #250
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157317341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gratz *O* Die had ik ook ineens een paar weken geleden! Wel raar, want nu hoef ik niet meer wekelijks naar Mudsprocket :o
Was ook het eerste wat ik dacht. En wat nou met mijn wekelijkse Mudsprocket flights? :D _O-
pi_157317358
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:21 schreef Bienelientjee het volgende:

Was ook het eerste wat ik dacht. En wat nou met mijn wekelijkse Mudsprocket flights? :D _O-
Mijn hele routine in de war :') (maar wel blij, want supermooie draak *O* )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157317364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:21 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Was ook het eerste wat ik dacht. En wat nou met mijn wekelijkse Mudsprocket flights? :D _O-
Ben je nu voldaan of moet je van jezelf door naar de volgende Mount?
  woensdag 4 november 2015 @ 17:28:31 #253
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157317513
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ben je nu voldaan of moet je van jezelf door naar de volgende Mount?
Ik MOET van mezelf niets. Er zijn ook tijden dat ik niet naar Onyxia en/of andere raids ging, als ik er gewoon geen zin in had. :P En de enige die ik de laatste tijd beetje aan het grinden was, waren Onyxia, Dragonsoul en Firelands.
pi_157326174
Ben van plan om een nieuwe character aan te maken, en dan wel een Monk. Voor mij een geheel onbekende class, al kom ik ze bijwijlen in BG's tegen waar ze een uitdagende tegenstander kunnen zijn (Windwalker!?... ). Kan iemand hier wat meer vertellen omtrent de Monk en wat de vermakelijke kanten zijn aan de class? :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_157352902
Nog lang tot nieuwe expansion -O-

http://www.mmo-champion.c(...)-Demon-Hunter-Access

[ Bericht 1% gewijzigd door Maureentje op 06-11-2015 05:19:54 ]
pi_157353100
quote:
Dat is wel heel erg lang ja; dat worden een hoop frozen subscriptions op die manier.
Comfortably numb
  vrijdag 6 november 2015 @ 07:22:07 #257
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157353107
quote:
Lol en dan nu al lopen hypen 8)7 8)7
pi_157353210
quote:
Dat is toch langer dan ik had verwacht...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157353432
quote:
Lol, September pas! Betekent dus weer ruim een jaar teren op een content patch :D Dacht dat ze sneller expansions wouden releasen lol :P
pi_157353886
Waarom moet je betalen voor expansions terwijl je elke maand al lidmaatschap geld betaald ?

Waar moet ik met mijn loot heen ?

Is er een FOK Guild en zo ja hoe join ik die ?

Ik zie statistiks op het LCD scherm van mijn G19 hoe kan ik die stats in het spel vinden ?
En kan ik daar iets aan veranderen of verbeteren ?

[ Bericht 58% gewijzigd door MMXMMX op 06-11-2015 09:42:01 ]
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157354471
Je krijgt dus alleen level 100 boost met een pre-purchasing :|W
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:54:52 #262
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157354482
Wauw.....Ik had toch zeker wel juni verwacht, maar september, damn!
:{w
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:10:15 #263
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157354648
Voor zover hun doel om expansions sneller uit te brengen :D En dan hebben we van nu tot september, misschien augustus als we optimistisch zijn, niets meer in Draenor dan?

Ja, behalve die achterlijke item upgrades dan. Wat duidelijk een tijd vuller is.
pi_157354801
Kan ik ergens een beter zwaard krijgen en hoe equipe ik die dan ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157354863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef MMXMMX het volgende:
Kan ik ergens een beter zwaard krijgen en hoe equipe ik die dan ?
Looten; of krijgen via een questreward.. of kopen (slecht idee tijdens het levelen tenzij een heirloom, maar die zijn duur)

Equippen; rechtermuisknop.

Je stats en huidige gear kan je zien in je Character screen (C). Je kan ook nieuwe items uit je bags slepen naar dit scherm om dingen te vervangen.

Al met al heb ik het idee dat je heel nieuw bent in de game? Wat speel je nu? (Class / race?)
pi_157354867
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef MMXMMX het volgende:
Kan ik ergens een beter zwaard krijgen en hoe equipe ik die dan ?
Leuke troll poging.
pi_157355418
Ben ergens gedood waar hele sterke spinnen zijn
Elke keer als ik weer tot leven word gewekt bij die Groote witte engel of zo word ik direkt weer gedood. hoe kom ik uit dit probleem ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157355432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Leuke troll poging.
Waarom roept iedereen tog altijd dat ik trol ? Ik weet niet eens wat trol inhoud :(
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  Eindredactie Games vrijdag 6 november 2015 @ 11:03:34 #269
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157355503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:58 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Waarom roept iedereen tog altijd dat ik trol ? Ik weet niet eens wat trol inhoud :(
Het is wel duidelijk dat je niet serieus bent. Je stelt allemaal algemene vragen en op serieuze reacties reageer je niet.
Bovendien heb je al drie eigen topics lopen over WoW. Vanaf nu graag gewoon ontopic hier.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:06:05 #270
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157355541
Vandaag kwam toch ook de trailer van de film?
  Eindredactie Games vrijdag 6 november 2015 @ 11:07:54 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157355584
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:06 schreef NoXia het volgende:
Vandaag kwam toch ook de trailer van de film?
Yep, vanavond :)

https://www.youtube.com/user/upinl
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 11:07:56 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_157355586
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:06 schreef NoXia het volgende:
Vandaag kwam toch ook de trailer van de film?
Ik spam gewoon even brutaal het topic over de film ;)

TV / Warcraft: The Beginning #1
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:09:19 #273
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157355611
quote:
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik spam gewoon even brutaal het topic over de film ;)

TV / Warcraft: The Beginning #1
Danku :)
pi_157367161
leuke wow film trailer
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:47:10 #275
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157368321
quote:
Het is al een stuk minder slecht dan wat ik er tot nu toe van gezien heb, maar ik vind het helaas nog altijd een beetje amateuristisch over komen...
Comfortably numb
pi_157368328
44,99 euro voor basic en 59,99 euro voor deluxe :P
pi_157368692

legion intro er ook maar bij dan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:17:56 #279
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157368736
Ik krijg meer chills van de legion cinematic cooler dan de movie trailer :D _O-
pi_157368870
overwatch pre-order en legion pre-order tegelijk open gooien is toch niet zo'n goed plan.

https://twitter.com/Blizz(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_157368901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik krijg meer chills van de legion cinematic cooler dan de movie trailer :D _O-
Dat had ik nou ook ja.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:29:23 #282
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157369178
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:21 schreef DJ_ het volgende:
overwatch pre-order en legion pre-order tegelijk open gooien is toch niet zo'n goed plan.

https://twitter.com/Blizz(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Dat is volgens mij elke keer zo :D Duizenden mensen gaan meteen kijken _O-
pi_157369386
Alle artifact previews zijn ook up voor alle classes:

http://us.battle.net/wow/en/game/artifacts/

Backstory is bij vele 'nieuwe' items wel erg dun. Stuk of 5 die door de kirin tor zijn verstopt etc. Beetje jammer wel.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:44:02 #284
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157369810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Timwonnacott het volgende:
Alle artifact previews zijn ook up voor alle classes:

http://us.battle.net/wow/en/game/artifacts/

Backstory is bij vele 'nieuwe' items wel erg dun. Stuk of 5 die door de kirin tor zijn verstopt etc. Beetje jammer wel.
Ik ben ook heel erg gepast met mijn enthousiasme voor Legion. Ik hoop dat ze er echt meer in gaan stoppen dan Draenor bood. Maar dat zullen we volgend jaar pas zien als we eindelijk live kunnen.
pi_157369943
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik ben ook heel erg gepast met mijn enthousiasme voor Legion. Ik hoop dat ze er echt meer in gaan stoppen dan Draenor bood. Maar dat zullen we volgend jaar pas zien als we eindelijk live kunnen.
Ben vooral benieuwd hoe het met de playerbase staat tegen die tijd, gaat niet echt best de laatste tijd. :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_157370046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik ben ook heel erg gepast met mijn enthousiasme voor Legion. Ik hoop dat ze er echt meer in gaan stoppen dan Draenor bood. Maar dat zullen we volgend jaar pas zien als we eindelijk live kunnen.
Ik denk er precies hetzelfde over eigenlijk. Heb altijd mn paladin als main gehad dus blij dat ik eindelijk Ashbringer krijg, maar verder is er nog weinig waar ik echt hyped over ben, zeker na WoD. Toch beetje vertrouwen verloren.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:51:13 #287
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157370102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ben vooral benieuwd hoe het met de playerbase staat tegen die tijd, gaat niet echt best de laatste tijd. :P
Ik heb ook geen cent meer betaald aan WoW sinds ze in game time tokens aanbieden :@ O-) Dat is ook echt de enige reden dat ik nog online ben, soms.... Ik raid niet, laatste tijd een beetje PVP, maar dat is het ook eigenlijk.

Ik zal ook wel weer een WoW pauze gaan nemen. Toendertijd met Oggrimar ook gedaan. En volgend jaar waarschijnlijk toch druk met emigreren. :7
pi_157370279
als bm hunter vind ik die rifle een verschrikkelijk ding

net alsof een lvl 48 gun uit ulduar ofzo :')
pi_157370695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik heb ook geen cent meer betaald aan WoW sinds ze in game time tokens aanbieden :@ O-) Dat is ook echt de enige reden dat ik nog online ben, soms.... Ik raid niet, laatste tijd een beetje PVP, maar dat is het ook eigenlijk.

Ik zal ook wel weer een WoW pauze gaan nemen. Toendertijd met Oggrimar ook gedaan. En volgend jaar waarschijnlijk toch druk met emigreren. :7
Druk met emigreren, nice ^O^ Wanneer staat de grote verhuizing in de planning?

Ik raid nu nog wel een beetje, maar mn guild zal nooit verder komen dan heroic, en daar ben ik nu al wel op uitgekeken. Zal dus ook wel weer een wow break inlassen, nog een maand of 8 deze raid gaat hem echt niet worden
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_157373133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik krijg meer chills van de legion cinematic cooler dan de movie trailer :D _O-
haha ja ik ook. Die movie trailer vond ik een beetje saai. Ze hadden beter naar Star Wars kunnen kijken. Dat was een betere trailer.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_157373341
Heeft iemand hier een blizzcon stream? Geen zin te betalen
pi_157373453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand hier een blizzcon stream? Geen zin te betalen
Hier een beetje kijken.. http://www.twitch.tv/directory/game/World%20of%20Warcraft
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_157373596
Thanks :) kom net ook deze tegen:

http://goodgame.ru/channel/raizenpk/

http://goodgame.ru/channel/Ulqi/

http://cybergame.tv/gamingcx/

lopen wel beetje achter geloof ik maar is wel de main stage met alle panels

Echt skeer dat Blizzard 40 dollar vraagt om die stream te mogen bekijken :') ga weg man is toch allemaal gratis publiciteit of niet.
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:54:32 #294
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157373917
Gaat volgens mij ook allang niet meer om de inhoud, dat is toch bijna overal wel te zien (of naderhand gewoon op youtube bijvoorbeeld) maar vooral om de goodies die je er bij krijgt :D En nee, ik heb geen ticket gekocht, lijk wel gek!
pi_157375543
zomer 2016 is wel een :') waard
pi_157375951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:23 schreef icemotion het volgende:

[..]

Looten; of krijgen via een questreward.. of kopen (slecht idee tijdens het levelen tenzij een heirloom, maar die zijn duur)

Equippen; rechtermuisknop.

Je stats en huidige gear kan je zien in je Character screen (C). Je kan ook nieuwe items uit je bags slepen naar dit scherm om dingen te vervangen.

Al met al heb ik het idee dat je heel nieuw bent in de game? Wat speel je nu? (Class / race?)
Klopt ik speel het nu 2 dagen .
Ik kan tijdens het spelen niet echt in de chat vragen stellen Vandaar dat ik dat dus hier doe.
Ik heb voor warrior gekozen ben inmiddels al level 11 dat gaat lekker snel Ik heb inderdaad een zwaard gevonden in een van mijn slachtoffers :) Dat slepen ging inderdaad erg soepel.

Ik heb 10 jaar geleden voor de keuze gestaan om WOW of Eve Online te gaan spelen en helaas heb ik toen voor Eve online gekozen en daar heb ik veel spijt van :(
Heb in dat spel eigenlijk niks bereikt in die 10 jaar.

Als ik een nieuw spel ga spelen moet ik altijd ff wat op weg geholpen worden en daarna gaat het dan wel vanzelf ik jaag nu op tegenstanders met een 9 naast hun naam ik neem aan dat dat hun level is :)
Ik vind het jammer dat men hier denkt dat ik slechte bedoelingen heb met mijn vragen.
Maar de in game chat is zo dood als een pier. Heb meerdere malen geprobeerd om daar wat hulp te krijgen :( Dat is in EVE Online wel beter geregeld :)

Na ja bedankt voor je hulp :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157376238
Holy crap die Legion cinematic.. so epic
  zaterdag 7 november 2015 @ 06:20:12 #298
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157376242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 03:34 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Klopt ik speel het nu 2 dagen .
Ik kan tijdens het spelen niet echt in de chat vragen stellen Vandaar dat ik dat dus hier doe.
Ik heb voor warrior gekozen ben inmiddels al level 11 dat gaat lekker snel Ik heb inderdaad een zwaard gevonden in een van mijn slachtoffers :) Dat slepen ging inderdaad erg soepel.

Ik heb 10 jaar geleden voor de keuze gestaan om WOW of Eve Online te gaan spelen en helaas heb ik toen voor Eve online gekozen en daar heb ik veel spijt van :(
Heb in dat spel eigenlijk niks bereikt in die 10 jaar.

Als ik een nieuw spel ga spelen moet ik altijd ff wat op weg geholpen worden en daarna gaat het dan wel vanzelf ik jaag nu op tegenstanders met een 9 naast hun naam ik neem aan dat dat hun level is :)
Ik vind het jammer dat men hier denkt dat ik slechte bedoelingen heb met mijn vragen.
Maar de in game chat is zo dood als een pier. Heb meerdere malen geprobeerd om daar wat hulp te krijgen :( Dat is in EVE Online wel beter geregeld :)

Na ja bedankt voor je hulp :)
General chat is per area appart. Dus dan krijg je weinig reactie. Gewoon leuk guildje vinden ofzo
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:32:38 #299
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157377658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:16 schreef DJ_ het volgende:

legion intro er ook maar bij dan
Eindelijk weer een zonder die "in game" look. Ze zijn echt wanhopig blijkbaar 8)7
pi_157377763
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik heb ook geen cent meer betaald aan WoW sinds ze in game time tokens aanbieden :@ O-) Dat is ook echt de enige reden dat ik nog online ben, soms.... Ik raid niet, laatste tijd een beetje PVP, maar dat is het ook eigenlijk.

Ik zal ook wel weer een WoW pauze gaan nemen. Toendertijd met Oggrimar ook gedaan. En volgend jaar waarschijnlijk toch druk met emigreren. :7
Die kosten voor mij zo'n 70k, dat heb ik nooit terug in een maand tijd. Hoe doe jij dat?
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:51:30 #301
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157377886
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die kosten voor mij zo'n 70k, dat heb ik nooit terug in een maand tijd. Hoe doe jij dat?
Ik doe eigenlijk niet erg veel in game.

Ik heb bijvoorbeeld een hoop goud verdubbelaars als followers aangenomen. Ik verkoop mijn herbs. Soms doe ik een rondje voor Medaillons, die verkochten een tijdje geleden lekker. De Cataclysm raid runs, voor een eenvoudige 5/6K gold per week. Soms heb ik wat extra pets om te verkopen (Met een bepaald event zijn nieuwe pets erg lekker om te verkopen, even naar lvl 25 en op de AH gooien) Elke week Kazzak op mijn 4 alts, Felblights verkopen voor zo'n 100 gold per stuk.

Maar echt full on WoW ben ik niet hoor :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')