SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 06-11-2015 23:47:09 ]
Ben ik met je eens, eerste gevoel bij de teaser is wel als of ik naar een game zit te kijken. Zeker als je stills van de teaser bekijkt. De CGI lijkt voor mij té aanwezig, nog meer dan bij The Hobbit, dit kan de film minder aantrekkelijk maken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
Ziet er wel tof uit. En denk ik ook wel leuk om de personages uit de game nu 'in het echt' om het zo maar te noemen, te zien.
Maar of het een goede film wordt? Ik weet het nog zo net niet.
Vraag me ook wel af in hoeverre deze film niet WoW-spelers aan gaat spreken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:22 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, eerste gevoel bij de teaser is wel als of ik naar een game zit te kijken. Zeker als je stills van de teaser bekijkt. De CGI lijkt voor mij té aanwezig, nog meer dan bij The Hobbit, dit kan de film minder aantrekkelijk maken.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Als het een grote actie avonturen film zoals The Hobbit/LotR wordt is er wel een publiek voor. Maar als de marketing vooral gericht is op de verfilming van de games ga je wel een groot publiek kwijt raken denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af in hoeverre deze film niet WoW-spelers aan gaat spreken.
Genoeg potentiële kijkers binnen hun eigen fanbase inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:32 schreef Karina het volgende:
Nou ja aan de andere kant, hoeveel spelers heeft WoW tegenwoordig?
10 miljoen of zo? Wat wel weer zal stijgen als de expansion uitkomt. Dus genoeg om een paar bioscoopzalen te vullen
Het zijn er nu 5 miljoen geloof ik..quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:32 schreef Karina het volgende:
Nou ja aan de andere kant, hoeveel spelers heeft WoW tegenwoordig?
10 miljoen of zo? Wat wel weer zal stijgen als de expansion uitkomt. Dus genoeg om een paar bioscoopzalen te vullen
5.6 zie ik idd. Fiks gezakt dus.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn er nu 5 miljoen geloof ik..
tis de hetero versie van LoTRquote:
Logischquote:
De grootste oorzaak is denk ik te weinig content patches. Zeker als je kijkt naar prijs/content verhouding is het niet al te best, gezien de maandelijkse betalingen. En wat er nieuw toegevoegd wordt in patches is vaak oude content in een nieuw jasje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Logisch.
Ik ben iig grote fan van het warcraft universum en heb ook wel WoW gespeeld voor een paar jaar, maar achteraf vind ik Warcraft 3 nog het meeste replayability hebben. Laatst op mijn werk nog gedaan tijdens een lanparty.
Dat was het dan ook vond ik. De herkenning was leuk (Stormwind bijvoorbeeld ziet er precies zo uit als in het spel) maar verder niet zo een geweldige film.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:03 schreef Molurus het volgende:
Leuke film, maar ik denk wel vooral voor degenen die het spel ook hebben gespeeld.
Ik hoor het ookquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg nergens anders antwoord, dus dan nog maar eens hier proberen
Ik heb em eergister gedownload en hoorde op minuut 57:31 toch echt heel duidelijk Samwise Gamgee "Frodo!" roepen. Hoorde men dat ook in de bios of was de uploader een grappenmaker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |