Het is al een stuk minder slecht dan wat ik er tot nu toe van gezien heb, maar ik vind het helaas nog altijd een beetje amateuristisch over komen...quote:
Dat had ik nou ook ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik krijg meer chills van de legion cinematic cooler dan de movie trailer![]()
Dat is volgens mij elke keer zoquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:21 schreef DJ_ het volgende:
overwatch pre-order en legion pre-order tegelijk open gooien is toch niet zo'n goed plan.
https://twitter.com/Blizz(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Ik ben ook heel erg gepast met mijn enthousiasme voor Legion. Ik hoop dat ze er echt meer in gaan stoppen dan Draenor bood. Maar dat zullen we volgend jaar pas zien als we eindelijk live kunnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:33 schreef Timwonnacott het volgende:
Alle artifact previews zijn ook up voor alle classes:
http://us.battle.net/wow/en/game/artifacts/
Backstory is bij vele 'nieuwe' items wel erg dun. Stuk of 5 die door de kirin tor zijn verstopt etc. Beetje jammer wel.
Ben vooral benieuwd hoe het met de playerbase staat tegen die tijd, gaat niet echt best de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg gepast met mijn enthousiasme voor Legion. Ik hoop dat ze er echt meer in gaan stoppen dan Draenor bood. Maar dat zullen we volgend jaar pas zien als we eindelijk live kunnen.
Ik denk er precies hetzelfde over eigenlijk. Heb altijd mn paladin als main gehad dus blij dat ik eindelijk Ashbringer krijg, maar verder is er nog weinig waar ik echt hyped over ben, zeker na WoD. Toch beetje vertrouwen verloren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg gepast met mijn enthousiasme voor Legion. Ik hoop dat ze er echt meer in gaan stoppen dan Draenor bood. Maar dat zullen we volgend jaar pas zien als we eindelijk live kunnen.
Ik heb ook geen cent meer betaald aan WoW sinds ze in game time tokens aanbiedenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het met de playerbase staat tegen die tijd, gaat niet echt best de laatste tijd.
Druk met emigreren, nicequote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb ook geen cent meer betaald aan WoW sinds ze in game time tokens aanbieden![]()
Dat is ook echt de enige reden dat ik nog online ben, soms.... Ik raid niet, laatste tijd een beetje PVP, maar dat is het ook eigenlijk.
Ik zal ook wel weer een WoW pauze gaan nemen. Toendertijd met Oggrimar ook gedaan. En volgend jaar waarschijnlijk toch druk met emigreren.
haha ja ik ook. Die movie trailer vond ik een beetje saai. Ze hadden beter naar Star Wars kunnen kijken. Dat was een betere trailer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik krijg meer chills van de legion cinematic cooler dan de movie trailer![]()
Hier een beetje kijken.. http://www.twitch.tv/directory/game/World%20of%20Warcraftquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand hier een blizzcon stream? Geen zin te betalen
Klopt ik speel het nu 2 dagen .quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:23 schreef icemotion het volgende:
[..]
Looten; of krijgen via een questreward.. of kopen (slecht idee tijdens het levelen tenzij een heirloom, maar die zijn duur)
Equippen; rechtermuisknop.
Je stats en huidige gear kan je zien in je Character screen (C). Je kan ook nieuwe items uit je bags slepen naar dit scherm om dingen te vervangen.
Al met al heb ik het idee dat je heel nieuw bent in de game? Wat speel je nu? (Class / race?)
General chat is per area appart. Dus dan krijg je weinig reactie. Gewoon leuk guildje vinden ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2015 03:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Klopt ik speel het nu 2 dagen .
Ik kan tijdens het spelen niet echt in de chat vragen stellen Vandaar dat ik dat dus hier doe.
Ik heb voor warrior gekozen ben inmiddels al level 11 dat gaat lekker snel Ik heb inderdaad een zwaard gevonden in een van mijn slachtoffersDat slepen ging inderdaad erg soepel.
Ik heb 10 jaar geleden voor de keuze gestaan om WOW of Eve Online te gaan spelen en helaas heb ik toen voor Eve online gekozen en daar heb ik veel spijt van
Heb in dat spel eigenlijk niks bereikt in die 10 jaar.
Als ik een nieuw spel ga spelen moet ik altijd ff wat op weg geholpen worden en daarna gaat het dan wel vanzelf ik jaag nu op tegenstanders met een 9 naast hun naam ik neem aan dat dat hun level is
Ik vind het jammer dat men hier denkt dat ik slechte bedoelingen heb met mijn vragen.
Maar de in game chat is zo dood als een pier. Heb meerdere malen geprobeerd om daar wat hulp te krijgenDat is in EVE Online wel beter geregeld
Na ja bedankt voor je hulp
Eindelijk weer een zonder die "in game" look. Ze zijn echt wanhopig blijkbaarquote:
Die kosten voor mij zo'n 70k, dat heb ik nooit terug in een maand tijd. Hoe doe jij dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb ook geen cent meer betaald aan WoW sinds ze in game time tokens aanbieden![]()
Dat is ook echt de enige reden dat ik nog online ben, soms.... Ik raid niet, laatste tijd een beetje PVP, maar dat is het ook eigenlijk.
Ik zal ook wel weer een WoW pauze gaan nemen. Toendertijd met Oggrimar ook gedaan. En volgend jaar waarschijnlijk toch druk met emigreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |