Aangezien de interviewtjes van degenen die doorgaan ook wel het gunstigst geknipt zullen zijn zou het me niks verbazen als ze ook de optredens zo leuk mogelijk oppoetsen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:14 schreef Toeps het volgende:
Ik blijf erbij, de optredens van meisjes die ver gaan komen zijn geremixed of opnieuw ingezongen. *pakt aluhoedje*
Jeui, de nederlandse Clea! (of Liberty X, of Phixx)quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:19 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er naast een nieuwe K3 nog een groepje komt met boze huillie afvalkandidaten.
Inzet: een uitgevouwen paperclip, 2 oranje winegums en een dubbeltje uit 1949
die waren geweldig! heb tot 2004 (toen mijn k3-fase voorbij was) alle stripboekenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:21 schreef roos94 het volgende:
Wie las deze k3 stripboeken ook vroeger? Heb ze echt allemaal minstens 20 x gelezen, was er helemaal gek op
[ afbeelding ]
Zullen we haar overdoen aan Paul Fischer?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:26 schreef Toeps het volgende:
Vind dit meisje heel mooi.
Vind haar zang qua timing niet altijd lekker, maar good enough.
Haha dan nog liever HNTM 😂quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we haar overdoen aan Paul Fischer?
Dit is het eerste lidquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jeui, de nederlandse Clea! (of Liberty X, of Phixx)
Die paardenbek.. nachtmerrie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef mootie het volgende:
Waarom heb ik toch zo de pest aan Josje.
omdat ze kathleen niet isquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef mootie het volgende:
Waarom heb ik toch zo de pest aan Josje.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
"Oh, maar je zie er nog maar 12 uit"!
De laatste denk ik?quote:
volgens mij wel ja, die zullen dan toch wel lager zijn vrees ik. The Voice is ook echt zo'n familieprogramma..quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste denk ik?
En die komt recht tegenover The Voice. Ben benieuwd hoe de kijkcijfers dan zullen zijn.
ik ga iig overstappen naar VOH, dat vind ik toch een heel stuk leuker dan K3 zoekt K3.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste denk ik?
En die komt recht tegenover The Voice. Ben benieuwd hoe de kijkcijfers dan zullen zijn.
Ik ga denk ik ook K3 kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ga iig overstappen naar VOH, dat vind ik toch een heel stuk leuker dan K3 zoekt K3.
ik ga VOH kijken he..quote:
Eh ja... Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ga VOH kijken he..
en dan K3 terugkijken.
Als je verder omlaag scrollt wel weer heel erg... Het lijkt erop dat ze nu op vakantie is, mag ze ook eens?quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef iBenny het volgende:
De Instagram van Josje straalt nou niet bepaald K3 uit
https://instagram.com/josjecoos/
Kan ook een beetje aan het moment liggen hoor. Heb ze ook weleens achter de schermen meegemaakt en dan zijn ze heel leuk samen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:17 schreef YPPY het volgende:
Wowie GB!
Wat zijn Karen en Kristel ontzettend leuk samen! Wanneer krijgen zij een eigen show?
Wel een beetje sneu voor Josje, die is het dus toch niet gelukt om er echt bij te horen.
En die van Karen wel?quote:Op zondag 20 september 2015 22:13 schreef iBenny het volgende:
De Instagram van Josje straalt nou niet bepaald K3 uit
https://instagram.com/josjecoos/
Dat weet ik nog die uitzending, wat vond ik die speciaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat heb ik niet gehoord, ik vond haar erg leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:08 schreef mootie het volgende:
Ik vond het tegen het valse aanschuren.
Interessante vraag. Een nederlandse K3 is wel een hele andere K3 denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me wel af of ze 't aan zouden durven om voor meer dan één Nederlandse 'K' te gaan bij de nieuwe line-up.
Studio 100 is toch een vlaams bedrijf en ik denk dat veel belgen K3 toch ook nog wel als een soort van nationaal product zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Interessante vraag. Een nederlandse K3 is wel een hele andere K3 denk ik.
Neh, 1 is voldoende.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me wel af of ze 't aan zouden durven om voor meer dan één Nederlandse 'K' te gaan bij de nieuwe line-up.
Dat gaat hem sowieso niet worden. De Vlaamse markt moet ook draaiende blijven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:32 schreef Maartel het volgende:
Oja, Danique was ook leuk.. maar dan is mijn ideale line-up 100% nederlands, dat gaat 'm niet worden
Weet ik! Ik ben benieuwd wat ze er van brouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat gaat hem sowieso niet worden. De Vlaamse markt moet ook draaiende blijven.
Die is heel leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Wat is dit trouwens een leuk nummer/clipje!
Kende 'm nog helemaal niet, maar nav t programma kwam ik 'm tegen
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:34 schreef Maartel het volgende:
"Het is niet K26" is de nieuwe "het is niet Holland's Next Best Friend"
Zoals ik al zei, ik heb nog geen goed Belgisch meisje gezien. Ook Anne vond ik niet heel bijzonder. Vanuit objectief oogpunt lijkt het mij: Nora, Jindra en Danique. Als je echt op haarkleur selecteert. Maar noem mij één goed Vlaams meisje behalve Nora?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef tralalala het volgende:
Jindra - Elise - Nora
Hoewel, het zal wel 2 Belgen en 1 Nederlander worden.
Gaan we stemmen of hoe gaat het?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb nog geen goed Belgisch meisje gezien. Ook Anne vond ik niet heel bijzonder. Vanuit objectief oogpunt lijkt het mij: Nora, Jindra en Danique. Als je echt op haarkleur selecteert. Maar noem mij één goed Vlaams meisje behalve Nora?
Vocaal wel aardig inderdaad. Maar geen K3-meisje. Ik vond het meer een beetje een popje, ze mist iets. Zingt wel prima trouwens hoor.quote:
Een van de leukste clips die ze hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Wat is dit trouwens een leuk nummer/clipje!
Kende 'm nog helemaal niet, maar nav t programma kwam ik 'm tegen
My guess: twee Nederlandse en een Belgische.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat jij meer inzicht hebt in de hardcore K3 fan... Is daar al een favoriet? En wat zijn jouw favorieten..?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
My guess: twee Nederlandse en een Belgische.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb nog geen goed Belgisch meisje gezien. Ook Anne vond ik niet heel bijzonder. Vanuit objectief oogpunt lijkt het mij: Nora, Jindra en Danique. Als je echt op haarkleur selecteert. Maar noem mij één goed Vlaams meisje behalve Nora?
Maar die is ook Nederlandsquote:
Oh nou da's helemaal perfect, dan hebben we 1,5e Nederlandse en 1,5 vlaamse in de uiteindelijke line-up!quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze woont nu in Nederland, maar is een Vlaamse
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh nou da's helemaal perfect, dan hebben we 1,5e Nederlandse en 1,5 vlaamse in de uiteindelijke line-up!
Er zijn genoeg knappe meisjes uit komen rollen, maar de echte K3-magie zie ik er inderdaad weinig in terug. En laten we eerlijk zijn, was Josje achteraf gezien nou zo'n geweldige keus in 2009? Het lijkt na 6 jaar nog steeds niet helemaal te klikken met Karen en Kristel. Ik vind Jindra beter overkomen dan Josje.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:24 schreef female81 het volgende:
Jindra doet me persoonlijk helemaal niks. Eigenlijk lijkt er niks mis mee en is het razend professioneel allemaal, en toch mist er ergens wat.
Een saaie versie van Josje, eigenlijk.
En was deze groep van 26 écht het enige geschikte wat +6000 audities opleverde? Je zou toch meer keus verwachten bij zo'n aantal.
Ja, ik heb altijd het idee gehad dat ze destijds beter Madelon (die toen derde werd) hadden kunnen nemen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
En laten we eerlijk zijn, was Josje achteraf gezien nou zo'n geweldige keus in 2009? Het lijkt na 6 jaar nog steeds niet helemaal te klikken met Karen en Kristel.
Misschien zijn Karen en Kristel wel twee enorme bitches die steeds die blonde eruitwerkenquote:Op zondag 27 september 2015 14:07 schreef W00fer het volgende:
Josje ging verder ook niet op in toen Kristel zei ga je ons missen, het was een afwijkend antwoord.
De chemie tussen die 3 is volgens mij puur zakelijk. Kristel en Karen hebben nog echt vriendschap en is de peettante van 1 van de kinderen.
Could be, al heb ik meer en meer in de gaten hoe keihard dat zakendoen is. Ik hoorde iemand van Studio100 wel eens vertellen hoe een machine dat is. 3 shows per dag met meer dan 1000 mensen. Dat is bijna een militaire operatie. Heeft niks meer met persoonlijk tintje te maken maar meer met massa is kassa.quote:Op zondag 27 september 2015 18:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien zijn Karen en Kristel wel twee enorme bitches die steeds die blonde eruitwerken![]()
Dat is ook misschien maar schijn he. Het is volstrekt ongeloofwaardig om eerst een hele talentenjacht op touw te zetten inclusief tv show en dan na 2 jaar te kappen. Zeker als ze zoals Gert zei nog 10 jaar door willen met K3.quote:Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Maartel het volgende:
Als ik zie hoe ze toch behoorlijk succesvol 6 jaar verder zijn gekomen (opzich al langer dan de gemiddelde meidengroep het samen uit houdt) zou ik Josje nu niet direct een slechte keuze noemen.
Dit is dus echt een enorm DING! (sorry hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 00:06 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat jij meer inzicht hebt in de hardcore K3 fan... Is daar al een favoriet? En wat zijn jouw favorieten..?
Yep, aangezien de doelgroep slaapt op tijden dat andere concerten beginnen zijn deze overdag in de weekenden. En dan dus gewoon 6 keer achter elkaar Ahoy uitverkopen. En dat maanden achter elkaar, kriskras door 2 landen. Dat heeft Josje toch leuk voor elkaar gehad. Ik weet niet welke deelnemers van andere talentenjachten zoiets kunnen zeggen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef W00fer het volgende:
3 shows per dag met meer dan 1000 mensen. Dat is bijna een militaire operatie.
Ik vind Oya Lélé eigenlijk één van hun betere eerdere nummersquote:Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef Gellarboy het volgende:
En voor de mensen die nu dankzij de show nummers als 'K3 Airlines' horen en ineens ontdekken dat K3 meer is (en leuker is) dan alleen maar Oya Lélé:
quote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Maartel het volgende:
Maar de muziek is met de jaren wel leuker geworden idd!
quote:Ik heb het virus een beetje te pakken geloof ik
Ik ook!quote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind Oya Lélé eigenlijk één van hun betere eerdere nummers
Wat vindt jij uit de beginjaren de sterkere nummers dan?quote:Op zondag 27 september 2015 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Haha, echt? Nou ja, beter.. Ik kan er helaas niks mee.
.
'Alleen Door Jou' vind ik wel PRACH-TIG..
Ik vond Eyo eerst drie keer niks, en zelfs die hele era is volkomen langs me heen gegaan.quote:
Ik kan niet zoveel met die ehhhh, Spaanse zomerbeat, zeg maar. Ze hebben een aantal van dat soort nummers ("De Revolutie", mag ik een teiltje?). Mijn absolute superknaller van vroeger is 'Meneer De President'. Dat trompetje! Dak er af, echt. Maar dat was geen single ofzo. Heya Mama en Alle Kleuren vind ik op zich wel sterke platen, Drie Biggetjes vind ik ook een draak.quote:Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef Maartel het volgende:
Wat vindt jij uit de beginjaren de sterkere nummers dan?
Ik kan zelf erg weinig met een Heyah Mama, Alle Kleuren of (gruwel) de 3 Biggetjes. Teleromeo is dan wel weer fijn. Oh en 1000 Deuren <3
Ah Meneer De President kwam straks hier op die 15 jaar cd voorbij, en deed/zei me niet zo veel (ik vind 't ook gewoon irritant dat een albumtrack op een cd met '60 hits' staatquote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met die ehhhh, Spaanse zomerbeat, zeg maar. Ze hebben een aantal van dat soort nummers ("De Revolutie", mag ik een teiltje?). Mijn absolute superknaller van vroeger is 'Meneer De President'. Dat trompetje! Dak er af, echt. Maar dat was geen single ofzo. Heya Mama en Alle Kleuren vind ik op zich wel sterke platen, Drie Biggetjes vind ik ook een draak..
Dát niet direct, maar op het gemiddelde Muziekfeest Op Het Plein zou het iig niet misstaan, gezongen voor een grotendeels volwassen publiek.quote:[b]Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef MaartelEn tussen hits als Toveren en 3 Biggetjes hielp het dat de tekst bij Oya een stuk meer 'gewoon een popliedje' was. Karen zegt wel eens dat ze pop maken die toevallig kinderen leuk vinden, maar qua thema en teksten is het kinderlijke gehalte me vaak toch net wat te hoog, terwijl Oya Lélé het soort tekst had waar elke popartiest mee kon aankomen.
Mits vertaald naar het engels danquote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Dát niet direct, maar op het gemiddelde Muziekfeest Op Het Plein zou het iig niet misstaan, gezongen voor een grotendeels volwassen publiek.
Eyo en Waar zijn die engeltjes staan bij mij, samen met sinds kort K3 Airlines, in een playlist. Ik ben 31 en ik heb geen kinderenquote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef Gellarboy het volgende:
Eyo heeft trouwens ook best een gelikt clipje. Daar komt dat vliegende piratenschip van die tour vandaan.
Dat ben ik met op zich wel met je eens, maar ik heb me er op een gegeven moment overheen gezet. Toen ik 'Handjes Draaien' voor 't eerst hoorde dacht ik 'Mja, dit is echt te kinderachtig', maar dan is 't uiteindelijk toch zó catchy... Hup, handjes in de lucht.quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef Maartel het volgende:
Karen zegt wel eens dat ze pop maken die toevallig kinderen leuk vinden, maar qua thema en teksten is het kinderlijke gehalte me vaak toch net wat te hoog, [...]
Waaaaaah, wat goed dat je dat kent!quote:
Drums Gaan Boemquote:
Pharrell's Happy is gewoon een variant op "If you're happy and you know it, clap your hands!"quote:Op maandag 28 september 2015 07:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat ben ik met op zich wel met je eens, maar ik heb me er op een gegeven moment overheen gezet. Toen ik 'Handjes Draaien' voor 't eerst hoorde dacht ik 'Mja, dit is echt te kinderachtig', maar dan is 't uiteindelijk toch zó catchy... Hup, handjes in de lucht.. Dan maar kinderachtig.
Daarbij klinkt het vaak gewoon minder exotisch, omdat het in het Nederlands is. Vertaal een willekeurige pophit naar het Nederlands en het gaat echt niet veel dieper hoor. Madonna zingt "Ring ring ring goes the telephone, the lights are off 'cause there no one home" en scoort een wereldhit met die enorme diepgang, maar als K3 zingt "Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo" dan is het kinderachtig. Rihanna's Umbrella-ella is wel sociaal geaccepteerd, maar K3's Para-parapluutje niet.. Whateverrr.
twitter:Amsterdirk twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 09:55:14Stop de persen!
Josje's reactie op Elise & @Jindravs toch niet identiek. Maar wat scheelt 't? #K3zoektK3 http://t.co/Pjregs3DsM reageer retweet
Ze is echt goed. Laura, mogelijk een winner.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef photolex het volgende:
Laura. Of ze nou in K3 komt of niet: Ik ben fan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef photolex het volgende:
Laura. Of ze nou in K3 komt of niet: Ik ben fan.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Wil niks zeggen. Je ziet ook net zo vaak, dat iemand die vaak in beeld is, er juist uit gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:58 schreef Maartel het volgende:
Ik ben benieuwd of t (zoals ik vermoed) zo is dat degenen die nu alleen eventjes kort zingen in de montage er snel uitliggen.
Ik spot nog steeds veel meer leuke nederlandse dan vlaamse dames.
Beste battle ooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:00 schreef tralalala het volgende:
Lennie was destijds veel beter dan Demi
Dat wel, maar ik denk dat áls ze al weten wie de uiteindelijk drie gaan worden, dat ze iig zorgen dat de kijker daar voldoende een band mee opbouwt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:01 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Wil niks zeggen. Je ziet ook net zo vaak, dat iemand die vaak in beeld is, er juist uit gaat.
Maar daar leek Mama Sé ook al veel van te lenen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:12 schreef photolex het volgende:
10.000 luchtballonnen. Klinkt precies als The Riddle van Nik Kershaw 😕
Jiska?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef Maartel het volgende:
Laura/Jiska/Hanne. Al is dat misschien net wat te lief en zoet allemaal samen.
Please géén Keoma.
Jindra. Ik vind haar top.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jinka?
(goed teken dat ik haar naam nu al niet meer weet)
Die dus idd!quote:
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die dus idd!
Ik ook, ze heeft 't wat mij betreft gewoon, Laura heeftn ook een enorm sterke uitstraling, en Hanne krijgt vooral veel aandacht als sympathieke beginster..
Ik denk dat die drie sowieso nog ver gaan komen.
Op en top Studio 100 dit, Gert weet perfect hoe het allemaal werkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Maartel het volgende:
Wat blijft 't toch een lekker, positief en goedgemaakt programma
Ja, erg he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:49 schreef Toeps het volgende:
Zaten mijn drie favo's nou in een auto die...
Waarvan er één een wildcard krijgt denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:49 schreef Toeps het volgende:
Zaten mijn drie favo's nou in een auto die...
Doe mij dan maar Hanne. Een K3-meisje moet ook iets liefs hebben, vind ik. En dat zie ik bij Hanne.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gigantische plottwist jongens. Jindra zal ongetwijfeld gewoon doorgaan.
Jindra was goed, maar acteerde echt alles. Dat kan bloedirritant zijn. En die Lisa, wat een lekker wijf zeg. Die zie ik toch wel graag in K3.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:52 schreef Maartel het volgende:
Als Jindra terug komt mogen ze haar ook nog wel even een redemption plotje geven, want heel Twitter lijkt haar nu een arrogante troela te vinden.
Ja met Jindra komt het niet meer goed... Als de voice-over al gaat zeggen dat je bazig/gedreven/veeleisend/weetikwat bent... Dan krijg je gewoon een exit-edit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:52 schreef Maartel het volgende:
Als Jindra terug komt mogen ze haar ook nog wel even een redemption plotje geven, want heel Twitter lijkt haar nu een arrogante troela te vinden.
Inderdaad. Bazig mens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:55 schreef L3viathan het volgende:
Keoma moeten ze er bruut hard uit bonjouren
Voor mij zijn Nora en Lauren toch wel favoriet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Favorieten van mensen? Ik zeg toch Lisa (omdat ze gewoon lekker is) en Nora sowieso. Topuitstraling. De blonde ben ik nog niet zo zeker van.
Belachelijk dat Marthe er nog inzit trouwens, uitstraling van niets.
Lauren is ook goed inderdaad! Tja, een van hen zal toch haar moeten kleuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij zijn Nora en Lauren toch wel favoriet.
Lauren is roodharig toch, een beetje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lauren is ook goed inderdaad! Tja, een van hen zal toch haar moeten kleuren.
dat vind ik ook wel, maar kattige karen heeft weinig liefs, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jindra was goed, maar acteerde echt alles. Dat kan bloedirritant zijn. En die Lisa, wat een lekker wijf zeg. Die zie ik toch wel graag in K3.
Roodharig? Ik heb geen rood haar gezien? Maar wel echt een natuurtalent. Ik vond sowieso dat alle groepjes eigenlijk een geweldige show weggaven aan die kinderen. (behalve dat groepje met Adrienne)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:03 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Lauren is roodharig toch, een beetje?
Da's Sara geloof ik. Die vind ik een op-en-top Vlaams jeugdserie hoofd hebben, maar ze hoeft voor mij idd niet in K3.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef Revanches het volgende:
Klaasje en Suzanne vind ik beide nogal doorsnee. Klaasje komt ook behoorlijk 'kak' op mij over. En die ene vlaamse die niet meerstemmig kon zingen( naam even kwijt) vond ik al helemaal geen k3 uitstralen.
daar weet ik de naam ook niet meer van. Grijze muis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef Revanches het volgende:
Klaasje en Suzanne vind ik beide nogal doorsnee. Klaasje komt ook behoorlijk 'kak' op mij over. En die ene vlaamse die niet meerstemmig kon zingen( naam even kwijt) vond ik al helemaal geen k3 uitstralen.
Dat was toch die Noord-Hollandse uit dat café, die Ohjah Leuj Leuj zong?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Maar ben ik nou de enige die die Susan nooit eerder heeft gezien? Echt raar.
Kattige Karen? Come on, als er iemand een leuk mens is, is het Karen wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel, maar kattige karen heeft weinig liefs, wat mij betreft.
Ze waren onverdeeld positief over Hanne en die zou nu niet zijn doorgegaan? Tuurlijk wel.
heb ik ook met jindra, misschien dat wat kristel zegt, ze wil te graag....beroemd worden, maar of het nou echt om k3 gaat??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef female81 het volgende:
Blij dat Jindra (vooralsnog...) weg is. Iets aan haar stoot me af. Dat was bij de eerste auditie al zo.
Maar Marthe (wiens onderkin wel heel erg opvalt op beeld - ja, oppervlakkig, ik weet het) zou ik graag voor Adrienne of Hanne omruilen. Of Demi, maar die is vast te stout voor zo'n groep.
we hadden het over lief, als er 1 een lieve uitstraling heeft dan is het kristel. Dan josje. Dan kattige karen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kattige Karen? Come on, als er iemand een leuk mens is, is het Karen wel.
ja, kristel ziet er liever uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:08 schreef Guanabana het volgende:
Kristel is een stuk pittiger dan Karen hoor. Op het eerste gezicht zou je denken andersom.
misschien te veel gericht op eigen gewinquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:09 schreef Maartel het volgende:
Jindra is erg gedreven, fanatiek en misschien ook wel een beetje haantje de voorste, maar in haar groepjes leek ze vandaag prima te liggen. Toch weet ik niet of zo'n ervaren dame samen met een net beginnende Hanne in de groep goed samen zou gaan.
Dat is waar, ben ik met je eens. Ik zat nog even te denken, Karen en Kristel zijn allebei ook echt wel personalities met inhoud. Dat is iets wat Kathleen vroeger altijd wel een beetje miste vond ik. En Josje mist dat ook.quote:
Kromme neus, rare kin. Sorry hoor, maar dat gaat gewoon niet werken. Klinkt heel lullig, maar uiterlijk is toch echt wel hoofdvoorwaarde nummer 1.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:13 schreef amaranta het volgende:
Marthe moet gewoon d'r wenkbrauwen epileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |