Aangezien de interviewtjes van degenen die doorgaan ook wel het gunstigst geknipt zullen zijn zou het me niks verbazen als ze ook de optredens zo leuk mogelijk oppoetsen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:14 schreef Toeps het volgende:
Ik blijf erbij, de optredens van meisjes die ver gaan komen zijn geremixed of opnieuw ingezongen. *pakt aluhoedje*
Jeui, de nederlandse Clea! (of Liberty X, of Phixx)quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:19 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er naast een nieuwe K3 nog een groepje komt met boze huillie afvalkandidaten.
Inzet: een uitgevouwen paperclip, 2 oranje winegums en een dubbeltje uit 1949
die waren geweldig! heb tot 2004 (toen mijn k3-fase voorbij was) alle stripboekenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:21 schreef roos94 het volgende:
Wie las deze k3 stripboeken ook vroeger? Heb ze echt allemaal minstens 20 x gelezen, was er helemaal gek op
[ afbeelding ]
Zullen we haar overdoen aan Paul Fischer?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:26 schreef Toeps het volgende:
Vind dit meisje heel mooi.
Vind haar zang qua timing niet altijd lekker, maar good enough.
Haha dan nog liever HNTM 😂quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we haar overdoen aan Paul Fischer?
Dit is het eerste lidquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jeui, de nederlandse Clea! (of Liberty X, of Phixx)
Die paardenbek.. nachtmerrie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef mootie het volgende:
Waarom heb ik toch zo de pest aan Josje.
omdat ze kathleen niet isquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef mootie het volgende:
Waarom heb ik toch zo de pest aan Josje.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:33 schreef iBenny het volgende:
"Oh, maar je zie er nog maar 12 uit"!
De laatste denk ik?quote:
volgens mij wel ja, die zullen dan toch wel lager zijn vrees ik. The Voice is ook echt zo'n familieprogramma..quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste denk ik?
En die komt recht tegenover The Voice. Ben benieuwd hoe de kijkcijfers dan zullen zijn.
ik ga iig overstappen naar VOH, dat vind ik toch een heel stuk leuker dan K3 zoekt K3.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
De laatste denk ik?
En die komt recht tegenover The Voice. Ben benieuwd hoe de kijkcijfers dan zullen zijn.
Ik ga denk ik ook K3 kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ga iig overstappen naar VOH, dat vind ik toch een heel stuk leuker dan K3 zoekt K3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |