Interessante vraag. Een nederlandse K3 is wel een hele andere K3 denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me wel af of ze 't aan zouden durven om voor meer dan één Nederlandse 'K' te gaan bij de nieuwe line-up.
Studio 100 is toch een vlaams bedrijf en ik denk dat veel belgen K3 toch ook nog wel als een soort van nationaal product zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Interessante vraag. Een nederlandse K3 is wel een hele andere K3 denk ik.
Neh, 1 is voldoende.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me wel af of ze 't aan zouden durven om voor meer dan één Nederlandse 'K' te gaan bij de nieuwe line-up.
Dat gaat hem sowieso niet worden. De Vlaamse markt moet ook draaiende blijven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:32 schreef Maartel het volgende:
Oja, Danique was ook leuk.. maar dan is mijn ideale line-up 100% nederlands, dat gaat 'm niet worden
Weet ik! Ik ben benieuwd wat ze er van brouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat gaat hem sowieso niet worden. De Vlaamse markt moet ook draaiende blijven.
Die is heel leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Wat is dit trouwens een leuk nummer/clipje!
Kende 'm nog helemaal niet, maar nav t programma kwam ik 'm tegen
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:34 schreef Maartel het volgende:
"Het is niet K26" is de nieuwe "het is niet Holland's Next Best Friend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |