Interessante vraag. Een nederlandse K3 is wel een hele andere K3 denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me wel af of ze 't aan zouden durven om voor meer dan één Nederlandse 'K' te gaan bij de nieuwe line-up.
Studio 100 is toch een vlaams bedrijf en ik denk dat veel belgen K3 toch ook nog wel als een soort van nationaal product zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Interessante vraag. Een nederlandse K3 is wel een hele andere K3 denk ik.
Neh, 1 is voldoende.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag me wel af of ze 't aan zouden durven om voor meer dan één Nederlandse 'K' te gaan bij de nieuwe line-up.
Dat gaat hem sowieso niet worden. De Vlaamse markt moet ook draaiende blijven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:32 schreef Maartel het volgende:
Oja, Danique was ook leuk.. maar dan is mijn ideale line-up 100% nederlands, dat gaat 'm niet worden
Weet ik! Ik ben benieuwd wat ze er van brouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat gaat hem sowieso niet worden. De Vlaamse markt moet ook draaiende blijven.
Die is heel leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Wat is dit trouwens een leuk nummer/clipje!
Kende 'm nog helemaal niet, maar nav t programma kwam ik 'm tegen
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:34 schreef Maartel het volgende:
"Het is niet K26" is de nieuwe "het is niet Holland's Next Best Friend"
Zoals ik al zei, ik heb nog geen goed Belgisch meisje gezien. Ook Anne vond ik niet heel bijzonder. Vanuit objectief oogpunt lijkt het mij: Nora, Jindra en Danique. Als je echt op haarkleur selecteert. Maar noem mij één goed Vlaams meisje behalve Nora?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef tralalala het volgende:
Jindra - Elise - Nora
Hoewel, het zal wel 2 Belgen en 1 Nederlander worden.
Gaan we stemmen of hoe gaat het?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb nog geen goed Belgisch meisje gezien. Ook Anne vond ik niet heel bijzonder. Vanuit objectief oogpunt lijkt het mij: Nora, Jindra en Danique. Als je echt op haarkleur selecteert. Maar noem mij één goed Vlaams meisje behalve Nora?
Vocaal wel aardig inderdaad. Maar geen K3-meisje. Ik vond het meer een beetje een popje, ze mist iets. Zingt wel prima trouwens hoor.quote:
Een van de leukste clips die ze hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Maartel het volgende:
Wat is dit trouwens een leuk nummer/clipje!
Kende 'm nog helemaal niet, maar nav t programma kwam ik 'm tegen
My guess: twee Nederlandse en een Belgische.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:03 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat jij meer inzicht hebt in de hardcore K3 fan... Is daar al een favoriet? En wat zijn jouw favorieten..?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
My guess: twee Nederlandse en een Belgische.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb nog geen goed Belgisch meisje gezien. Ook Anne vond ik niet heel bijzonder. Vanuit objectief oogpunt lijkt het mij: Nora, Jindra en Danique. Als je echt op haarkleur selecteert. Maar noem mij één goed Vlaams meisje behalve Nora?
Maar die is ook Nederlandsquote:
Oh nou da's helemaal perfect, dan hebben we 1,5e Nederlandse en 1,5 vlaamse in de uiteindelijke line-up!quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze woont nu in Nederland, maar is een Vlaamse
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh nou da's helemaal perfect, dan hebben we 1,5e Nederlandse en 1,5 vlaamse in de uiteindelijke line-up!
Er zijn genoeg knappe meisjes uit komen rollen, maar de echte K3-magie zie ik er inderdaad weinig in terug. En laten we eerlijk zijn, was Josje achteraf gezien nou zo'n geweldige keus in 2009? Het lijkt na 6 jaar nog steeds niet helemaal te klikken met Karen en Kristel. Ik vind Jindra beter overkomen dan Josje.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:24 schreef female81 het volgende:
Jindra doet me persoonlijk helemaal niks. Eigenlijk lijkt er niks mis mee en is het razend professioneel allemaal, en toch mist er ergens wat.
Een saaie versie van Josje, eigenlijk.
En was deze groep van 26 écht het enige geschikte wat +6000 audities opleverde? Je zou toch meer keus verwachten bij zo'n aantal.
Ja, ik heb altijd het idee gehad dat ze destijds beter Madelon (die toen derde werd) hadden kunnen nemen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
En laten we eerlijk zijn, was Josje achteraf gezien nou zo'n geweldige keus in 2009? Het lijkt na 6 jaar nog steeds niet helemaal te klikken met Karen en Kristel.
Misschien zijn Karen en Kristel wel twee enorme bitches die steeds die blonde eruitwerkenquote:Op zondag 27 september 2015 14:07 schreef W00fer het volgende:
Josje ging verder ook niet op in toen Kristel zei ga je ons missen, het was een afwijkend antwoord.
De chemie tussen die 3 is volgens mij puur zakelijk. Kristel en Karen hebben nog echt vriendschap en is de peettante van 1 van de kinderen.
Could be, al heb ik meer en meer in de gaten hoe keihard dat zakendoen is. Ik hoorde iemand van Studio100 wel eens vertellen hoe een machine dat is. 3 shows per dag met meer dan 1000 mensen. Dat is bijna een militaire operatie. Heeft niks meer met persoonlijk tintje te maken maar meer met massa is kassa.quote:Op zondag 27 september 2015 18:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien zijn Karen en Kristel wel twee enorme bitches die steeds die blonde eruitwerken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |