Ja, erg he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:49 schreef Toeps het volgende:
Zaten mijn drie favo's nou in een auto die...
Waarvan er één een wildcard krijgt denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:49 schreef Toeps het volgende:
Zaten mijn drie favo's nou in een auto die...
Doe mij dan maar Hanne. Een K3-meisje moet ook iets liefs hebben, vind ik. En dat zie ik bij Hanne.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gigantische plottwist jongens. Jindra zal ongetwijfeld gewoon doorgaan.
Jindra was goed, maar acteerde echt alles. Dat kan bloedirritant zijn. En die Lisa, wat een lekker wijf zeg. Die zie ik toch wel graag in K3.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:52 schreef Maartel het volgende:
Als Jindra terug komt mogen ze haar ook nog wel even een redemption plotje geven, want heel Twitter lijkt haar nu een arrogante troela te vinden.
Ja met Jindra komt het niet meer goed... Als de voice-over al gaat zeggen dat je bazig/gedreven/veeleisend/weetikwat bent... Dan krijg je gewoon een exit-edit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:52 schreef Maartel het volgende:
Als Jindra terug komt mogen ze haar ook nog wel even een redemption plotje geven, want heel Twitter lijkt haar nu een arrogante troela te vinden.
Inderdaad. Bazig mens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:55 schreef L3viathan het volgende:
Keoma moeten ze er bruut hard uit bonjouren
Voor mij zijn Nora en Lauren toch wel favoriet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Favorieten van mensen? Ik zeg toch Lisa (omdat ze gewoon lekker is) en Nora sowieso. Topuitstraling. De blonde ben ik nog niet zo zeker van.
Belachelijk dat Marthe er nog inzit trouwens, uitstraling van niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |