Dat is ook misschien maar schijn he. Het is volstrekt ongeloofwaardig om eerst een hele talentenjacht op touw te zetten inclusief tv show en dan na 2 jaar te kappen. Zeker als ze zoals Gert zei nog 10 jaar door willen met K3.quote:Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Maartel het volgende:
Als ik zie hoe ze toch behoorlijk succesvol 6 jaar verder zijn gekomen (opzich al langer dan de gemiddelde meidengroep het samen uit houdt) zou ik Josje nu niet direct een slechte keuze noemen.
Dit is dus echt een enorm DING! (sorry hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 00:06 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat jij meer inzicht hebt in de hardcore K3 fan... Is daar al een favoriet? En wat zijn jouw favorieten..?
Yep, aangezien de doelgroep slaapt op tijden dat andere concerten beginnen zijn deze overdag in de weekenden. En dan dus gewoon 6 keer achter elkaar Ahoy uitverkopen. En dat maanden achter elkaar, kriskras door 2 landen. Dat heeft Josje toch leuk voor elkaar gehad. Ik weet niet welke deelnemers van andere talentenjachten zoiets kunnen zeggen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef W00fer het volgende:
3 shows per dag met meer dan 1000 mensen. Dat is bijna een militaire operatie.
Ik vind Oya Lélé eigenlijk één van hun betere eerdere nummersquote:Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef Gellarboy het volgende:
En voor de mensen die nu dankzij de show nummers als 'K3 Airlines' horen en ineens ontdekken dat K3 meer is (en leuker is) dan alleen maar Oya Lélé:
quote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Maartel het volgende:
Maar de muziek is met de jaren wel leuker geworden idd!
quote:Ik heb het virus een beetje te pakken geloof ik
Ik ook!quote:Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind Oya Lélé eigenlijk één van hun betere eerdere nummers
Wat vindt jij uit de beginjaren de sterkere nummers dan?quote:Op zondag 27 september 2015 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Haha, echt? Nou ja, beter.. Ik kan er helaas niks mee.
.
'Alleen Door Jou' vind ik wel PRACH-TIG..
Ik vond Eyo eerst drie keer niks, en zelfs die hele era is volkomen langs me heen gegaan.quote:
Ik kan niet zoveel met die ehhhh, Spaanse zomerbeat, zeg maar. Ze hebben een aantal van dat soort nummers ("De Revolutie", mag ik een teiltje?). Mijn absolute superknaller van vroeger is 'Meneer De President'. Dat trompetje! Dak er af, echt. Maar dat was geen single ofzo. Heya Mama en Alle Kleuren vind ik op zich wel sterke platen, Drie Biggetjes vind ik ook een draak.quote:Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef Maartel het volgende:
Wat vindt jij uit de beginjaren de sterkere nummers dan?
Ik kan zelf erg weinig met een Heyah Mama, Alle Kleuren of (gruwel) de 3 Biggetjes. Teleromeo is dan wel weer fijn. Oh en 1000 Deuren <3
Ah Meneer De President kwam straks hier op die 15 jaar cd voorbij, en deed/zei me niet zo veel (ik vind 't ook gewoon irritant dat een albumtrack op een cd met '60 hits' staatquote:Op zondag 27 september 2015 21:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met die ehhhh, Spaanse zomerbeat, zeg maar. Ze hebben een aantal van dat soort nummers ("De Revolutie", mag ik een teiltje?). Mijn absolute superknaller van vroeger is 'Meneer De President'. Dat trompetje! Dak er af, echt. Maar dat was geen single ofzo. Heya Mama en Alle Kleuren vind ik op zich wel sterke platen, Drie Biggetjes vind ik ook een draak..
Dát niet direct, maar op het gemiddelde Muziekfeest Op Het Plein zou het iig niet misstaan, gezongen voor een grotendeels volwassen publiek.quote:[b]Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef MaartelEn tussen hits als Toveren en 3 Biggetjes hielp het dat de tekst bij Oya een stuk meer 'gewoon een popliedje' was. Karen zegt wel eens dat ze pop maken die toevallig kinderen leuk vinden, maar qua thema en teksten is het kinderlijke gehalte me vaak toch net wat te hoog, terwijl Oya Lélé het soort tekst had waar elke popartiest mee kon aankomen.
Mits vertaald naar het engels danquote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Dát niet direct, maar op het gemiddelde Muziekfeest Op Het Plein zou het iig niet misstaan, gezongen voor een grotendeels volwassen publiek.
Eyo en Waar zijn die engeltjes staan bij mij, samen met sinds kort K3 Airlines, in een playlist. Ik ben 31 en ik heb geen kinderenquote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef Gellarboy het volgende:
Eyo heeft trouwens ook best een gelikt clipje. Daar komt dat vliegende piratenschip van die tour vandaan.
Dat ben ik met op zich wel met je eens, maar ik heb me er op een gegeven moment overheen gezet. Toen ik 'Handjes Draaien' voor 't eerst hoorde dacht ik 'Mja, dit is echt te kinderachtig', maar dan is 't uiteindelijk toch zó catchy... Hup, handjes in de lucht.quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef Maartel het volgende:
Karen zegt wel eens dat ze pop maken die toevallig kinderen leuk vinden, maar qua thema en teksten is het kinderlijke gehalte me vaak toch net wat te hoog, [...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |