Niet zo chagrijnig harryquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet even je anus houden, David.
Rugby is wel sexy.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
RTL7 gaat nu proberen rugby populair te maken.
Gaat toch elke minuut iemand dood in die serie?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Eerste seizoen 'Narcos' gekeken, maar vond het toch wat saai uiteindelijk.
Heb het idee dat ze ook ontzettend gejaagd alles in veel te weinig afleveringen hebben gestopt.
Hij is nu al bijna dood.
WTF, waar is je jas gestolen dan??quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Allejezus wat een baaldag. Bla bla bla kut en toen heeft iemand ook nog mijn jas gestolen met mijn metroabonnement en huissleutels van een vriend in de zakken.
Rugby is wel een toffe sport.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Hoorde er vandaag op de Vlaamse radio iets over. Dat België niet zo goed was in rugby, 'maar tenminste wel beter dan de Nederlanders HAHAHA'quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ja, is ook saai.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat toch elke minuut iemand dood in die serie?
Op een congres, hing gewoon aan de kapstok. Je verwacht het niet, die mensen zien er allemaal zo braaf uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
WTF, waar is je jas gestolen dan??
Dat zijn de ergste ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op een congres, hing gewoon aan de kapstok. Je verwacht het niet, die mensen zien er allemaal zo braaf uit.
Terwijl ze zelf genoeg knaken hebben om zo'n v&d jas als die van mij te kopen.quote:
Met de kippen op stok! Welterusten.quote:
Slaap lekker Daafjequote:
Bij mijn vorige week liep er achter het restaurant een lange gang waar containers stonden. De deur naar buiten stond vaak open. Dus op een gegeven moment kom ik in die gang en zie een gast met precies dezelfde jas als een collega. Dacht zal wel leverancier zijn ofzo. Verder geen aandacht aanbesteed.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met de kippen op stok! Welterusten.
Mma is veel en veel toffer. Gelukkig zend Fox tegenwoordig UFC uit. Derhalve een bazen zender. Mma topic is ook het beste topic op FOK daardoor.quote:
Niet zo gek zo vroeg als je dit soort topics maakt.quote:
Deze zin loopt raar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet zo gek zo vroeg als je dit soort topics maakt.
Valt tegen als je tegelijk met een stevige knuffel waardoor je amper adem kan halen ook nog ellebogen op je slaap krijgtquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
Vind MMA vrij sensueel met al dat vasthouden.
Nietesquote:
Die deed alleen boksen en kickboksen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zie ook MMA voor vrouwen. Deed Lucia Rijker dat niet?
Nee helaas niet. Marloes Coenen is de bekende mma chick. Die is nog goed ook. Erg goed zelfs. En ze heeft een hele toffe tattoo al doet dat er minder toe in dit geval.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zie ook MMA voor vrouwen. Deed Lucia Rijker dat niet?
Wanneer kom je weer toffe weblogger worden?quote:
Welke?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En ze heeft een hele toffe tattoo al doet dat er minder toe in dit geval.
Ohja die ken ik wel, heeft ook eens zo'n test gedaan op tv geloof ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Marloes Coenen is de bekende mma chick. Die is nog goed ook. Erg goed zelfs. En ze heeft een hele toffe tattoo al doet dat er minder toe in dit geval.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bivd kijkt met u mee.
Vindt het een mooie tattoo die bij haar past. Vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
pfff is het korting voor de blauwen hier?
Heul de dag geen mod te vinden als je 'm nodig hebt, en nu gaan de dames lekker ouwehoeren met een paarse er ook nog bij ?
Kunnen jullie geen rooster maken ofzo ?Je mag me altijd roepen als je me nodig hebt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
pfff is het korting voor de blauwen hier?
Heul de dag geen mod te vinden als je 'm nodig hebt, en nu gaan de dames lekker ouwehoeren met een paarse er ook nog.
Kunnen jullie geen rooster maken ofzo ?Je bent zelf blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de betekenis niet, vind hem alleen lelijk gezet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vindt het een mooie tattoo die bij haar past. Vandaar.
Nu niet meer. Vroeger welquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef Tem het volgende:
Volgens mij ramt Plaxie ons ook allemaal zo onder de grond.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Heul de dag geen mod te vinden als je 'm nodig hebt, en nu gaan de dames lekker ouwehoeren met een paarse er ook nog.
Zit jij ook vaak in bnw?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:39 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
jah, wel de lasten niet de lusten
Maar jij bent toch wel een beetje van de complotten?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nope, daar geloven ze me vast niet.
oke, donkerblauw met gouden ster dan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
Wie is er paars dan? Naast Djeez zijn lans.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:42 schreef Tem het volgende:
Wie is er paars dan? Naast Djeez zijn lans.
Alleen als ze waar zijn, maar dan houdt het weer op een complot te zijn en is het nwsquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch wel een beetje van de complotten?
Dat zijn alleen de ecktequote:Op vrijdag 18 september 2015 21:43 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
oke, donkerblauw met gouden ster dan.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
Wie is hier paars?
[ afbeelding ]
The Rothchilds bv?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:44 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Alleen als ze waar zijn, maar dan houdt het weer op een complot te zijn en is het nws
die zijn gewoon slim en blijven uit het nws, voor zover ze geen eigenaar zijn.quote:
Ja geweldig, ik krijg ook een contract voor onbepaalde tijd in februari èn ik ben vanaf januari elke vrijdag in je stad om te studerenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Hey Uccie. Bevalt de nieuwe baan nog?
Cool en gefeliciteerd, wat voor studie ga je doen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geweldig, ik krijg ook een contract voor onbepaalde tijd in februari èn ik ben vanaf januari elke vrijdag in je stad om te studeren
hadden ze geen vast contract voor je?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geweldig, ik krijg ook een contract voor onbepaalde
Nee, maar dat vond ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:51 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
hadden ze geen vast contract voor je?
de eikels. maar feli, waar je ook werkt.
Een vast contract is toch hetzelfde als een contract voor onbetaalde tijd?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat vond ik niet zo erg.
Jahquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een vast contract is toch hetzelfde als een contract voor onbetaalde tijd?
Autisten zijn de beste trollen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh je vraag was dus een grap...
Vond het al zon rare vraag :p
Oh ik dacht dat je bedoelde afgelopen jaarquote:
Heb hem een keer online gedaan, ben gezakt :pquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fatima moet dr inburgeringscursus nog afronden
Zie je wel dat dit een rare vraag was...quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een vast contract is toch hetzelfde als een contract voor onbetaalde tijd?
Daar zit geen autismevertaalexamen meer in.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fatima moet dr inburgeringscursus nog afronden
Ik kreeg ook als uitslag dat ik terug moest naar Aleppoquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb hem een keer online gedaan, ben gezakt :p
Is dat een vraag?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:59 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Daar zit geen autismevertaalexamen meer in.
"waar wordt zigeunersaus van gemaakt"?
Zoals ik hem interpreteerde, was het geen vreemde vraag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
ja doei. Hij stelt een vreemde vraag en dan gaat Uccie er nog serieus op in ook...
Hoe dan? Jij zegt dat je een contract hebt gekregen voor onbepaalde tijd en komt hij oh hadden ze geen vaste voor je dan? Waarom jij zegt nee maar dat vond ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals ik hem interpreteerde, was het geen vreemde vraag.
Het is te laat om serieus te blijven,quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie je wel dat dit een rare vraag was...
Omdat ik nu een jaarcontract heb, dus ik dacht dat hij bedoelde dat ik niet initieel een vast contract had gekregen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe dan? Jij zegt dat je een contract hebt gekregen voor bepaalde tijd en komt hij oh hadden ze geen vaste voor je dan? Waarom jij zegt nee maar dat vond ik niet zo erg.
.....
Oh.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik nu een jaarcontract heb, dus ik dacht dat hij bedoelde dat ik niet initieel een vast contract had gekregen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 21:29:01Mijn lieve Lola is niet meer. Ze is 22 jaar geworden. Rust zacht lieve schat. #riplola http://t.co/nDJi0AEou9 reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Waar is Antoine?[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 21:29:01Mijn lieve Lola is niet meer. Ze is 22 jaar geworden. Rust zacht lieve schat. #riplola http://t.co/nDJi0AEou9 reageer retweet
Is dat een syrische kat?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Waar is Antoine?[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 21:29:01Mijn lieve Lola is niet meer. Ze is 22 jaar geworden. Rust zacht lieve schat. #riplola http://t.co/nDJi0AEou9 reageer retweet
Doe eens normaal joh, dat beestje kon er toch ook niks aan doen dat 'ie zo'n paardenlul als baasje had.quote:
Vele tientallen tweets op Twitter hierover. Mensen zijn gek geworden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vele tientallen tweets op Twitter hierover. Mensen zijn gek geworden.
Ja, dat kan ik, maar dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Kan je er een paar plaatsen?
Laat maar![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik, maar dat ga ik niet doen.
Flauw zegquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die mensen verdienen geen extra aandacht. En ik heb er gewoon ook geen zin in.
Ik had vanavond opeens vreemde muziek in mijn playlist op Nokia Music (ook gewoon een soort Spotifyquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, baas. Ik zit relaxt nieuwe muziek te luisteren op Spotify.
Ik kom tegenwoordig ook de gekste dingen tegen. Er is enorm veel goede, nieuwe muziek. Je moet alleen wat moeite doen om het te vindenquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh, ik kom erachter dat het geen vreemde Oekraïense muziek is maar PortugeesVerklaart wel gelijk een hoop, in de playlist zat namelijk ook Buraka Som Sistema
Echt 'nieuw' kun je dit niet noemen, komt uit 1999quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig ook de gekste dingen tegen. Er is enorm veel goede, nieuwe muziek. Je moet alleen wat moeite doen om het te vinden
Mooie signature heb je trouwens. Valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt 'nieuw' kun je dit niet noemen, komt uit 1999Had er alleen nog nooit van gehoord.
Staat er gelukkig pas bijna een maandquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie signature heb je trouwens. Valt me nu pas op.
Valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er gelukkig pas bijna een maand
En die ondertitel die ik al een paar weken heb veranderd valt je zeker ook nu pas op nu ik het zeg.quote:
Nee, die had ik gek genoeg al wél opgemerkt. Leuk twaalfletterig woord.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die ondertitel die ik al een paar weken heb veranderd valt je zeker ook nu pas op nu ik het zeg.
1 letter teveel dan tochquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die had ik gek genoeg al wél opgemerkt. Leuk twaalfletterig woord.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij mijn vorige week liep er achter het restaurant een lange gang waar containers stonden. De deur naar buiten stond vaak open. Dus op een gegeven moment kom ik in die gang en zie een gast met precies dezelfde jas als een collega. Dacht zal wel leverancier zijn ofzo. Verder geen aandacht aanbesteed.
Paar uur later komt dus die collega boos terug dat zijn jas was gestolen. Was het dus zijn jas die ik had zien weg lopen
Ja toen die jongen dus had ontdekt had ik gezegd dat ik die gast had gezien en toen al dacht hey wat toevalligquote:Op zaterdag 19 september 2015 08:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezegd dat je iemand ermee had zien weglopen?
Gahahahahah agahahahahahquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:57 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Bijgaand een stukje dat ik eerder aan de blauwen heb gevraagd, ik vond hem hier ook wel passen.
Zou je zo lief willen zijn om als je posts uit normale (non-FB) topics verwijderd, de reactie te laten staan en dan leegmaken met een edit met een hint naar de reden erbij zoals "gebruikelijk" ?
[ afbeelding ]
Als ik daarna braaf naar FB kom omdat ik pottedikkie antwoorden wil, en me vreselijk zorgen maak of het forum kapot is gegaan omdat ik mijn posts steeds op mysterieuze manier zie verdwijnen zonder aanwijsbare reden (met als gevolg dat ik ze braaf terugzet), wil je dan svp niet de halve discussie verwijderen, zelfs niet als je me vervelend vind?
[ afbeelding ]
Het is dan namelijk voor mij een stuk makkelijker om je stap-voor-stap mee te lokken naar het punt waar ik je hebben wil, en je daarna genadeloos om je oren te meppen met de tegenstrijdigheid van je eigen woorden.
[ afbeelding ]
Je kan natuurlijk als blauwe ergens iets roepen, en daarna mijn, en alle andere reacties erop verwijderen, maar dat lijkt een beetje op dictatoriaal gedrag, iets dat users niet prettig vinden, en waar ze tegen in opstand kunnen en zullen komen.
Aangezien wij als duizenden users, jullie als paar blauwen, met een grote meerderheid kunnen verpletteren als het erop aankomt is het welicht geen goed idee om die strijd aan te willen gaan.
Er stonden leuke en volkomen terechte reacties onder jouw onzin, ontopic en niet op de man, en dit is nog steeds een discussieforum, een waarbij de NWS mods aardig in staat lijken om de grenzen te bewaken, Als jij vind dat je daartussen moet gaan staan en vanaf een muur omlaag mag pissen, weet dan wat je je op je hals haalt, en kijk even links en rechts naast je naar wat hier de goede gewoonten en gebruiken zijn, daarmee kun je voorkomen dat dingen onnodig escaleren, met alle gevolgen van dien.
[ afbeelding ]
Kijk hoeveel moeite hij er in heeft gestoken :pquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef timmmmm het volgende:
Handen af van onze mods![]()
#iksteunmijnmod
Leer die kutnewbies dan ook hoe ze moeten omgaan met kwaliteitsusers, en dat ze met hun flikken niet in andermans forum gaan modden tenzij in geval van pure nood, iets dat nu totaal niet aan de orde was..quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef timmmmm het volgende:
Handen af van onze mods![]()
#iksteunmijnmod
En dat is nog maar een bijzaakje.... en voor de eerste koffie, het werkelijke punt moet nog komen staks in DEFquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk hoeveel moeite hij er in heeft gestoken :p
Maar wat is nou jouw vorige account?quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:23 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En dat is nog maar een bijzaakje.... en voor de eerste koffie, het werkelijke punt moet nog komen staks in DEF![]()
Gadver wat een racistische jas.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toen die jongen dus had ontdekt had ik gezegd dat ik die gast had gezien en toen al dacht hey wat toevalligHet was ook echt zo'n jas waar je niet omheen kon. Maar ja daar had die jongen niet meer zoveel aan natuurlijk.
Mini afbeelding van de jas.
[ afbeelding ]
El_Matador, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is nou jouw vorige account?
Heeft 'ie nu al weer heimwee dan?quote:
Ik ben hier nieuw.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is nou jouw vorige account?
Van die verwaterde kruidendrankjes ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Cool, er is weer een homeopathie topic in NWS. Dat wordt genieten.
NWS / Kwakzalverij weer belastingvrijquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Van die verwaterde kruidendrankjes ?
Waar dan?
Top, dank.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
NWS / Kwakzalverij weer belastingvrij
Ik denk deze.
Goed topic.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
NWS / Kwakzalverij weer belastingvrij
Ik denk deze.
Zeker, en het gooit de deur weer open voor alle aanverwante dingen die erna komen.quote:
Mani, tijd voor de grote Johannes in de avond herfstspecial. Krijg jij nog last van negatieve gevoelens als de blaadjes weer gaan vallen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Cool, er is weer een homeopathie topic in NWS. Dat wordt genieten.
Ja en daarom ga ik mezelf vanavond helemaal kapot zuipen aan Corona. En dit is de laatste keer dat ik voor jou naar die kuttelefoon ren, nu moet ik weer 2 uur aan het zuurstof.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani, tijd voor de grote Johannes in de avond herfstspecial. Krijg jij nog last van negatieve gevoelens als de blaadjes weer gaan vallen?
Krijgen we nog heerlijke pics of moeten we zelf een taart fantaseren?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag een taart gebakken
Corona? Doe maar exotisch.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en daarom ga ik mezelf vanavond helemaal kapot zuipen aan Corona. En dit is de laatste keer dat ik voor jou naar die kuttelefoon ren, nu moet ik weer 2 uur aan het zuurstof.
Dat hoort een beetje bij mij, exotisch, avontuurlijk. Dat degelijke Hollandsche bier is niet voor mij bestemd.quote:
Ik hoopte al dat je het zou vragenquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgen we nog heerlijke pics of moeten we zelf een taart fantaseren?
Degelijk Hollands bier, bestaat dat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij mij, exotisch, avontuurlijk. Dat degelijke Hollandsche bier is niet voor mij bestemd.
Kijk aan, daar zal de wederhelft vast heel blij mee zijn geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je het zou vragen
[ afbeelding ]
Vraag maar aan Johannes, die houdt heel erg van Amstel bier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Degelijk Hollands bier, bestaat dat?
Nee Grolsch en Heineken toch?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Johannes, die houdt heel erg van Amstel bier.
Ja, een beetje smakeloos is hij wel. Maar verder is het een hele aardige jongen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee Grolsch en Heineken toch?
Nieuwe films voor Pathe?:Pquote:
Ja. Maar nog steeds geen idee waar het nou eigenlijk over ging :pquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:12 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je de trailer wel gezien, Fatima?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Maar nog steeds geen idee waar het nou eigenlijk over ging :p
Dat is al veel meer info dan die yb link he...quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef anonymoussie het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt2852406/
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is al veel meer info dan die yb link he...
Ja, dat zeg ik net, Fatima.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien. Heb jij hem gezien?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien. Heb jij hem gezien?
Oh helemaal daarbovenquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net, Fatima.
Nou ik ga echt los vanavond op mijn zolderkamer hoor, een sixpack Corona's, en misschien daarna nog een zak chips als ik honger heb en van mijn ouders mag ik extra lang opblijven. Fuck yeah.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik ga echt los vanavond op mijn zolderkamer hoor, een sixpack Corona's, en misschien daarna nog een zak chips als ik honger heb en van mijn ouders mag ik extra lang opblijven. Fuck yeah.
Mani gaat los.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik ga echt los vanavond op mijn zolderkamer hoor, een sixpack Corona's, en misschien daarna nog een zak chips als ik honger heb en van mijn ouders mag ik extra lang opblijven. Fuck yeah.
Allang vergeven.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Excuus. Daar was ik gewoon voorbij gegaan.
Het feest is in volle gang.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:25 schreef anonymoussie het volgende:
Doe eens een selfie, Mani.
Kunnen we lachen.
Goeie selfie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feest is in volle gang.
[ afbeelding ]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.quote:
Met jouw posts is dat best verstandig ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.
Die van jou ook hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met jouw posts is dat best verstandig ja.
Niks mis met anoniem willen blijven hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.
Wat ga je doen met deze vrijheid?quote:
Achter de pc op fok!quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze vrijheid?
Ik kan me geen beter leven voorstellen.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feest is in volle gang.
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fatima gaat genieten met deken. En snor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze vrijheid?
Snor zit vandaag lekker warrig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima gaat genieten met deken. En snor.
Onder of boven?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snor zit vandaag lekker warrig.
quote:
Wat is groen en rolt van een berg afquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
Nou gaat iemand nog een mop vertellen?
Een trol?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is groen en rolt van een berg af
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja we hadden het beide fout.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uiteraard is ie groen, anders zou hij niet groen zijn.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Een kuiken?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is geel, en als het in je oog komt ben je dood.
Een trein?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is geel, en als het in je oog komt ben je dood.
Oke!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon een beetje normaal doen?
Nee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon een beetje normaal doen?
Yasminquote:
quote:
Oh, moeten we ons weer gedragen zekerquote:
Nee joh. Gezellig toch, zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, moeten we ons weer gedragen zeker
De vriend vond het wel lekker jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk aan, daar zal de wederhelft vast heel blij mee zijn geweest.
MED / LTVDK als nieuwe ERquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinds wanneer is LTKVD donkerblauw? Is hij nu FA?
Oh. De FP, natuurlijk.quote:
Zet een muziekje op dan.quote:
Killer guitar riff.quote:
Sowieso The Police/Stingquote:
Deze dame weet.quote:
Waar bro.quote:
Tease me is ook leuk.quote:
Vind het niet zo leuk dat jij dit over je ex zegt.quote:
Niks mis met youtubes, kom op Specuquote:Op zondag 20 september 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
Maak dit verschrikkelijke topic maar vol met Youtubes.
Kan het volgende deel weer gewoon normaal met matige gifjes en een nog matigere LTKDV.
Ja daar is ze van terug gekomen.quote:
Dit is een leugen.quote:Op zondag 20 september 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit over je ex zegt.
quote:Op zondag 20 september 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik klik echt nooit op die youtube linkjes hier.
Gewoon wel doen.quote:Op zondag 20 september 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Daarom is dit voor niemand leuk.quote:Op zondag 20 september 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
En Hans Teeuwen.quote:Op zondag 20 september 2015 00:55 schreef anonymoussie het volgende:
Jij vindt sowieso niets leuk Harry, behalve Theo Maassen.
Nee. Ik ga zo.quote:Op zondag 20 september 2015 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak jij even een nieuwe met legendarische TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |