quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vele tientallen tweets op Twitter hierover. Mensen zijn gek geworden.
Ja, dat kan ik, maar dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Kan je er een paar plaatsen?
Laat maar![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik, maar dat ga ik niet doen.
Flauw zegquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die mensen verdienen geen extra aandacht. En ik heb er gewoon ook geen zin in.
Ik had vanavond opeens vreemde muziek in mijn playlist op Nokia Music (ook gewoon een soort Spotifyquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, baas. Ik zit relaxt nieuwe muziek te luisteren op Spotify.
Ik kom tegenwoordig ook de gekste dingen tegen. Er is enorm veel goede, nieuwe muziek. Je moet alleen wat moeite doen om het te vindenquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh, ik kom erachter dat het geen vreemde Oekraïense muziek is maar PortugeesVerklaart wel gelijk een hoop, in de playlist zat namelijk ook Buraka Som Sistema
Echt 'nieuw' kun je dit niet noemen, komt uit 1999quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig ook de gekste dingen tegen. Er is enorm veel goede, nieuwe muziek. Je moet alleen wat moeite doen om het te vinden
Mooie signature heb je trouwens. Valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt 'nieuw' kun je dit niet noemen, komt uit 1999Had er alleen nog nooit van gehoord.
Staat er gelukkig pas bijna een maandquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie signature heb je trouwens. Valt me nu pas op.
Valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er gelukkig pas bijna een maand
En die ondertitel die ik al een paar weken heb veranderd valt je zeker ook nu pas op nu ik het zeg.quote:
Nee, die had ik gek genoeg al wél opgemerkt. Leuk twaalfletterig woord.quote:Op zaterdag 19 september 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die ondertitel die ik al een paar weken heb veranderd valt je zeker ook nu pas op nu ik het zeg.
1 letter teveel dan tochquote:Op zaterdag 19 september 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die had ik gek genoeg al wél opgemerkt. Leuk twaalfletterig woord.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij mijn vorige week liep er achter het restaurant een lange gang waar containers stonden. De deur naar buiten stond vaak open. Dus op een gegeven moment kom ik in die gang en zie een gast met precies dezelfde jas als een collega. Dacht zal wel leverancier zijn ofzo. Verder geen aandacht aanbesteed.
Paar uur later komt dus die collega boos terug dat zijn jas was gestolen. Was het dus zijn jas die ik had zien weg lopen
Ja toen die jongen dus had ontdekt had ik gezegd dat ik die gast had gezien en toen al dacht hey wat toevalligquote:Op zaterdag 19 september 2015 08:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezegd dat je iemand ermee had zien weglopen?
Gahahahahah agahahahahahquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:57 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Bijgaand een stukje dat ik eerder aan de blauwen heb gevraagd, ik vond hem hier ook wel passen.
Zou je zo lief willen zijn om als je posts uit normale (non-FB) topics verwijderd, de reactie te laten staan en dan leegmaken met een edit met een hint naar de reden erbij zoals "gebruikelijk" ?
[ afbeelding ]
Als ik daarna braaf naar FB kom omdat ik pottedikkie antwoorden wil, en me vreselijk zorgen maak of het forum kapot is gegaan omdat ik mijn posts steeds op mysterieuze manier zie verdwijnen zonder aanwijsbare reden (met als gevolg dat ik ze braaf terugzet), wil je dan svp niet de halve discussie verwijderen, zelfs niet als je me vervelend vind?
[ afbeelding ]
Het is dan namelijk voor mij een stuk makkelijker om je stap-voor-stap mee te lokken naar het punt waar ik je hebben wil, en je daarna genadeloos om je oren te meppen met de tegenstrijdigheid van je eigen woorden.
[ afbeelding ]
Je kan natuurlijk als blauwe ergens iets roepen, en daarna mijn, en alle andere reacties erop verwijderen, maar dat lijkt een beetje op dictatoriaal gedrag, iets dat users niet prettig vinden, en waar ze tegen in opstand kunnen en zullen komen.
Aangezien wij als duizenden users, jullie als paar blauwen, met een grote meerderheid kunnen verpletteren als het erop aankomt is het welicht geen goed idee om die strijd aan te willen gaan.
Er stonden leuke en volkomen terechte reacties onder jouw onzin, ontopic en niet op de man, en dit is nog steeds een discussieforum, een waarbij de NWS mods aardig in staat lijken om de grenzen te bewaken, Als jij vind dat je daartussen moet gaan staan en vanaf een muur omlaag mag pissen, weet dan wat je je op je hals haalt, en kijk even links en rechts naast je naar wat hier de goede gewoonten en gebruiken zijn, daarmee kun je voorkomen dat dingen onnodig escaleren, met alle gevolgen van dien.
[ afbeelding ]
Kijk hoeveel moeite hij er in heeft gestoken :pquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef timmmmm het volgende:
Handen af van onze mods![]()
#iksteunmijnmod
Leer die kutnewbies dan ook hoe ze moeten omgaan met kwaliteitsusers, en dat ze met hun flikken niet in andermans forum gaan modden tenzij in geval van pure nood, iets dat nu totaal niet aan de orde was..quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef timmmmm het volgende:
Handen af van onze mods![]()
#iksteunmijnmod
En dat is nog maar een bijzaakje.... en voor de eerste koffie, het werkelijke punt moet nog komen staks in DEFquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk hoeveel moeite hij er in heeft gestoken :p
Maar wat is nou jouw vorige account?quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:23 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En dat is nog maar een bijzaakje.... en voor de eerste koffie, het werkelijke punt moet nog komen staks in DEF![]()
Gadver wat een racistische jas.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toen die jongen dus had ontdekt had ik gezegd dat ik die gast had gezien en toen al dacht hey wat toevalligHet was ook echt zo'n jas waar je niet omheen kon. Maar ja daar had die jongen niet meer zoveel aan natuurlijk.
Mini afbeelding van de jas.
[ afbeelding ]
El_Matador, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is nou jouw vorige account?
Heeft 'ie nu al weer heimwee dan?quote:
Ik ben hier nieuw.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat is nou jouw vorige account?
Van die verwaterde kruidendrankjes ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Cool, er is weer een homeopathie topic in NWS. Dat wordt genieten.
NWS / Kwakzalverij weer belastingvrijquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Van die verwaterde kruidendrankjes ?
Waar dan?
Top, dank.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
NWS / Kwakzalverij weer belastingvrij
Ik denk deze.
Goed topic.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
NWS / Kwakzalverij weer belastingvrij
Ik denk deze.
Zeker, en het gooit de deur weer open voor alle aanverwante dingen die erna komen.quote:
Mani, tijd voor de grote Johannes in de avond herfstspecial. Krijg jij nog last van negatieve gevoelens als de blaadjes weer gaan vallen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Cool, er is weer een homeopathie topic in NWS. Dat wordt genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |