Niet zo chagrijnig harryquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet even je anus houden, David.
Rugby is wel sexy.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
RTL7 gaat nu proberen rugby populair te maken.
Gaat toch elke minuut iemand dood in die serie?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Eerste seizoen 'Narcos' gekeken, maar vond het toch wat saai uiteindelijk.
Heb het idee dat ze ook ontzettend gejaagd alles in veel te weinig afleveringen hebben gestopt.
Hij is nu al bijna dood.
WTF, waar is je jas gestolen dan??quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Allejezus wat een baaldag. Bla bla bla kut en toen heeft iemand ook nog mijn jas gestolen met mijn metroabonnement en huissleutels van een vriend in de zakken.
Rugby is wel een toffe sport.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Hoorde er vandaag op de Vlaamse radio iets over. Dat België niet zo goed was in rugby, 'maar tenminste wel beter dan de Nederlanders HAHAHA'quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ja, is ook saai.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat toch elke minuut iemand dood in die serie?
Op een congres, hing gewoon aan de kapstok. Je verwacht het niet, die mensen zien er allemaal zo braaf uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
WTF, waar is je jas gestolen dan??
Dat zijn de ergste ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op een congres, hing gewoon aan de kapstok. Je verwacht het niet, die mensen zien er allemaal zo braaf uit.
Terwijl ze zelf genoeg knaken hebben om zo'n v&d jas als die van mij te kopen.quote:
Met de kippen op stok! Welterusten.quote:
Slaap lekker Daafjequote:
Bij mijn vorige week liep er achter het restaurant een lange gang waar containers stonden. De deur naar buiten stond vaak open. Dus op een gegeven moment kom ik in die gang en zie een gast met precies dezelfde jas als een collega. Dacht zal wel leverancier zijn ofzo. Verder geen aandacht aanbesteed.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met de kippen op stok! Welterusten.
Mma is veel en veel toffer. Gelukkig zend Fox tegenwoordig UFC uit. Derhalve een bazen zender. Mma topic is ook het beste topic op FOK daardoor.quote:
Niet zo gek zo vroeg als je dit soort topics maakt.quote:
Deze zin loopt raar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet zo gek zo vroeg als je dit soort topics maakt.
Valt tegen als je tegelijk met een stevige knuffel waardoor je amper adem kan halen ook nog ellebogen op je slaap krijgtquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
Vind MMA vrij sensueel met al dat vasthouden.
Nietesquote:
Die deed alleen boksen en kickboksen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zie ook MMA voor vrouwen. Deed Lucia Rijker dat niet?
Nee helaas niet. Marloes Coenen is de bekende mma chick. Die is nog goed ook. Erg goed zelfs. En ze heeft een hele toffe tattoo al doet dat er minder toe in dit geval.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:31 schreef Tem het volgende:
Ik zie ook MMA voor vrouwen. Deed Lucia Rijker dat niet?
Wanneer kom je weer toffe weblogger worden?quote:
Welke?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En ze heeft een hele toffe tattoo al doet dat er minder toe in dit geval.
Ohja die ken ik wel, heeft ook eens zo'n test gedaan op tv geloof ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Marloes Coenen is de bekende mma chick. Die is nog goed ook. Erg goed zelfs. En ze heeft een hele toffe tattoo al doet dat er minder toe in dit geval.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bivd kijkt met u mee.
Vindt het een mooie tattoo die bij haar past. Vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
pfff is het korting voor de blauwen hier?
Heul de dag geen mod te vinden als je 'm nodig hebt, en nu gaan de dames lekker ouwehoeren met een paarse er ook nog bij ?
Kunnen jullie geen rooster maken ofzo ?Je mag me altijd roepen als je me nodig hebt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
pfff is het korting voor de blauwen hier?
Heul de dag geen mod te vinden als je 'm nodig hebt, en nu gaan de dames lekker ouwehoeren met een paarse er ook nog.
Kunnen jullie geen rooster maken ofzo ?Je bent zelf blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de betekenis niet, vind hem alleen lelijk gezet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vindt het een mooie tattoo die bij haar past. Vandaar.
Nu niet meer. Vroeger welquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef Tem het volgende:
Volgens mij ramt Plaxie ons ook allemaal zo onder de grond.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Heul de dag geen mod te vinden als je 'm nodig hebt, en nu gaan de dames lekker ouwehoeren met een paarse er ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |