Dat is al veel meer info dan die yb link he...quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef anonymoussie het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt2852406/
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is al veel meer info dan die yb link he...
Ja, dat zeg ik net, Fatima.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien. Heb jij hem gezien?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien. Heb jij hem gezien?
Oh helemaal daarbovenquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net, Fatima.
Nou ik ga echt los vanavond op mijn zolderkamer hoor, een sixpack Corona's, en misschien daarna nog een zak chips als ik honger heb en van mijn ouders mag ik extra lang opblijven. Fuck yeah.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik ga echt los vanavond op mijn zolderkamer hoor, een sixpack Corona's, en misschien daarna nog een zak chips als ik honger heb en van mijn ouders mag ik extra lang opblijven. Fuck yeah.
Mani gaat los.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik ga echt los vanavond op mijn zolderkamer hoor, een sixpack Corona's, en misschien daarna nog een zak chips als ik honger heb en van mijn ouders mag ik extra lang opblijven. Fuck yeah.
Allang vergeven.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Excuus. Daar was ik gewoon voorbij gegaan.
Het feest is in volle gang.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:25 schreef anonymoussie het volgende:
Doe eens een selfie, Mani.
Kunnen we lachen.
Goeie selfie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feest is in volle gang.
[ afbeelding ]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.quote:
Met jouw posts is dat best verstandig ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.
Die van jou ook hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met jouw posts is dat best verstandig ja.
Niks mis met anoniem willen blijven hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |