Wat ga je doen met deze vrijheid?quote:
Achter de pc op fok!quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze vrijheid?
Ik kan me geen beter leven voorstellen.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feest is in volle gang.
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn identiteit niet prijsgeven op FOK!, al mijn toekomstige werkgevers kunnen dan mijn postgeschiedenis in NWS nalezen, ik wil niet eindigen als al die PVV tokkies op Facebook die hun baan zo zijn kwijtgeraakt.
Fatima gaat genieten met deken. En snor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ga je doen met deze vrijheid?
Snor zit vandaag lekker warrig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima gaat genieten met deken. En snor.
Onder of boven?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snor zit vandaag lekker warrig.
quote:
Wat is groen en rolt van een berg afquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
Nou gaat iemand nog een mop vertellen?
Een trol?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is groen en rolt van een berg af
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja we hadden het beide fout.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uiteraard is ie groen, anders zou hij niet groen zijn.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Een kuiken?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is geel, en als het in je oog komt ben je dood.
Een trein?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is geel, en als het in je oog komt ben je dood.
Oke!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon een beetje normaal doen?
Nee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon een beetje normaal doen?
Yasminquote:
quote:
Oh, moeten we ons weer gedragen zekerquote:
Nee joh. Gezellig toch, zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, moeten we ons weer gedragen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |