Ik twijfelde ook of ie er niet naast lag.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:18 schreef VXXLL het volgende:
Ik zag niet meteen of ie er in zat, ging af op het commentaar
Overduidelijk een mislukte pass.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Maar de vraag is of het een bewusje was, zo niet dan is dit niet de mooiste goal
Kan niet dat dit niet bewust was.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Maar de vraag is of het een bewusje was, zo niet dan is dit niet de mooiste goal
Dit was 100% een bewusjequote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Hij keek nog naar het doel voordat die schoot , dus bewustquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overduidelijk een mislukte pass.
Denk wel dat er bewust op goal geschoten werdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Doet me denken aan Zaragoza tegen Arsenal in de EC-Finale.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die goal kwam letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen wel.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan niet dat dit niet bewust was.
Zag dat niet goed, zo ja best ziekquote:
Stoppen op hoogtepunt iddquote:Op woensdag 16 september 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
Lucky shot die moet onmiddellijk stoppen want dit evenaart hij nooit meer.
Mij niet gelukt te cappen, zat nog na te genieten...quote:
Nayim vs Seamanquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Zaragoza tegen Arsenal in de EC-Finale.
Ook bedanktquote:Op woensdag 16 september 2015 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Hier de kol
https://streamable.com/izeq
100% zeker bewuste doelpoging.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Streamable is altijd snel bij:
http://streamable.com/izeq
Daar waren toch geen echte twijfels over?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100% zeker bewuste doelpoging.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 16 september 2015 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100% zeker bewuste doelpoging.
Gers absolute hoogtepuntquote:
Toch ook wel kansloos, ze hebben eigenlijk niet eens een kans gehad maar wel gescoord.quote:
Veel dichterbij manquote:
Kon er weinig van, was wel een wereldgoal.quote:
Mja dat wel, maar ivm de hoek maakt het dat niet echt heel veel makkelijkerquote:
Het zijn niet voor niks Italianenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch ook wel kansloos, ze hebben eigenlijk niet eens een kans gehad maar wel gescoord.
Ultieme eindbaas duurt zo lang om uit te spreken.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef BB-King het volgende:
Vervelende commentator die Leo.
Komt de bal bij Messi aan.
"Messi."
Ja duh, dat zie ik zelf ook wel lul de behanger.
Je hoeft niet elke keer de naam van de speler op te noemen die de bal ontvangt.
Leo > F.Snoeksquote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef BB-King het volgende:
"Messi."
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef BB-King het volgende:
"Messi."
Bij hem was het nooit een bewussie . Alleen bij Luijpersquote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kon er weinig van, was wel een wereldgoal.
Al was dit geen bewussie.
Die 0-1 tegen Milanquote:Op woensdag 16 september 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij hem was het nooit een bewussie . Alleen bij Luijpers
Geen kans is kansloos. Heel goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch ook wel kansloos, ze hebben eigenlijk niet eens een kans gehad maar wel gescoord.
Was die niet van Tottaly Spies?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Clovis is overleden?
Zelfs Frank Kramer is beter dan Snoeks.quote:
Beter dan nu.quote:
Roda was toen ook beter dan nu.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk
Wie is die gozer uit je userpic? Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom geen kaart voor die headlock?
nee.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda was toen ook beter dan nu.
Ajax zou van Milan winnen.
Nee dat is 'de man met de wereldbeker'.quote:
Een vriend, heeft in Inbetweeners gespeeld als Fransoos. (Eigenlijk zichzelf dus)quote:Op woensdag 16 september 2015 21:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wie is die gozer uit je userpic? Komt me bekend voor.
Ah daar herkende ik hem van.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een vriend, heeft in Inbetweeners gespeeld als Fransoos. (Eigenlijk zichzelf dus)
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is 'de man met de wereldbeker'.
Die Braziliaan.
Ik zag vrij bizarre dingen voorbijkomen op een blog jaquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er weer. 75 minuten genoten van Greet.
Ellenlange lijstjes opgenoemd. Ik ging stuk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag vrij bizarre dingen voorbijkomen op een blog ja
Ditquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er weer. 75 minuten genoten van Greet.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ellenlange lijstjes opgenoemd. Ik ging stuk.
Hier kan ik ook de vermakelijkheid wel van inzienquote:Wilders schermt ermee dat de "christelijke waarden" bedreigt worden. Kees van der Staaij (SGP) wil weten wat die christelijke waarden volgens Wilders zijn. Wilders: "Dat wij opkomen voor ons eigen volk".
Ons?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:33 schreef Oldground het volgende:
Volgens mij was het toch echt een ingooi voor ons, scheids.
Kees van der Staaij was de enige die enigszins leuk interrupteerde.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik ook de vermakelijkheid wel van inzien
Zal morgen wel op Dumpert komen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ellenlange lijstjes opgenoemd. Ik ging stuk.
Straks vast ook wel op YouTube.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zal morgen wel op Dumpert komen dan.
Misschien had ik inderdaad even moeten quoten. Florenzi wist het zeker namelijk.quote:
Ik heb op NPO1 zitten kijken, dat was vrij klachtwaardig ja. Buma vond ik het ook nog wel leuk doen zo af en toequote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees van der Staaij was de enige die enigszins leuk interrupteerde.
Die Roemer moeten ze echt in een gesticht gooien.
De goal van Roma moet je in ieder geval gezien hebbenquote:
Als PSV tegen dit Barca speelde lag Messi nu in het ziekenhuis met een twintigvoudige spinale fractuur.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
PSV zou dit Barcelona zo van de kaart spelen.
De wedstrijd waar Kalac zijn transfer verdiendequote:
Dat was bij de NOS niet anders.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Wave103 het volgende:
Echt 1 minuut in de studio en dan weer reclame
Heeft het gesmaakt?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een boterham met pindakaas en een boterham met filet americain op.
Ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een boterham met pindakaas en een boterham met filet americain op.
En het is al een kindermaatje.quote:
Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het een wat ongelukkige combinatie.
Bazenactie toen op het WKquote:
Ervaringsdeskundige he.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
De Rossi spreekt er schande van.. die vent is zelf een smeerlap
Dan mag je ook niks meer over anderen zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
De Rossi spreekt er schande van.. die vent is zelf een smeerlap
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze beginnen zelf de keeper te schoppen
Rustaaaaaaaghhhhquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
JA ONBESUISD GODVERDOMME ROOD SCHORSING ALLES KAPOT MAKEN ZIJN CARRIERE DIT UITERSTONBESUISD, DINGEN GEBROKEN ALLES
Zo werkt dat he.. sinds Feyenoord - Roma vind ik De Rossi niet meer liefquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je ook niks meer over anderen zeggen natuurlijk
Tering, wat een domme opmerking
Messi had een keer tijdens de hele wedstrijd minder gelopen dat de keeper tochquote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Keepers bewegen sowieso nauwelijks in 90 minuten, beetje overdreven dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Succesvol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je ook niks meer over anderen zeggen natuurlijk
Tering, wat een domme opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Arsefaal.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Tagliano het volgende:
spoiler]Arsenal 2-0 achter[/spoiler]
xdquote:
quote:
Kut spoiler....quote:
Ach ja, het lezen van die spoilers duurt langer dan een samenvatting van SBS 6.quote:
Water/washandquote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Fack. Zowel mijn wc papier als keukenrol is op, heb net Martins Indi uit de selectie gezet. Iemand tips?
Billen dichtknijpen, strompelen naar de kast voor wat zakdoekjes en terug. Extra goed afvegen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef NoNickOne het volgende:
Fack, zowel mijn wc papier als keukenrol is op. Heb net Martins Indi uit de selectie gezet, iemand tips?
Natte hand dan, en die afwassen. Man man man, is je leven zo moeilijkquote:
47 seconden.quote:
Er liggen wel washandjes van mn huisgenootjequote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natte hand dan, en die afwassen. Man man man, is je leven zo moeilijk
Linkerhand gebruiken, tenzij je linkshandig bent. Maar dan heb je sowieso problemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natte hand dan, en die afwassen. Man man man, is je leven zo moeilijk
Dat hebben ze geweten in Romequote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord had beduidend meer fans
Ok, bedankt voor deze informatie.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb gister geen PSV gekeken, ik zat in Paradiso bij Seasick Steve
Die man is een act.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor deze informatie.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
No shit! Wel al 7 keer gezien.quote:
Saaie shit.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
No shit! Wel al 7 keer gezien.
Nee joh, die mislukte cavia hangt zelf aan Mascherano en laat zich dan vallen.quote:
Vind ik niet.quote:
beetje kansloos gepiel op een gitaartje van een ouwe lul. Saaie 13 in een dozijn shit.quote:
Wat heeft ie in zn hand?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar is Totti wanneer je hem nodig hebt?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje kansloos gepiel op een gitaartje van een ouwe lul. Saaie 13 in een dozijn shit.
Nou nou nou. Prima muziek. Welk nummer vind jij briljant dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje kansloos gepiel op een gitaartje van een ouwe lul. Saaie 13 in een dozijn shit.
Elke willekeurige bluesrocker.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Noem mij één die hetzelfde doet dan.
Ik word nogal warm van de muziek van Katy Perry. Wat een artieste!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nou nou nou. Prima muziek. Welk nummer vind jij briljant dan?
Zo'n beetje alles in deze concertregistratie.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Noem mij één die hetzelfde doet dan.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen idee, hier nog wat Totti.
[ afbeelding ]
Wat moeten wij hiermee?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen idee, hier nog wat Totti.
[ afbeelding ]
Ja, en alle EDM is hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke willekeurige bluesrocker.
[..]
Ik word nogal warm van de muziek van Katy Perry. Wat een artieste!
Dit, serieus?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
On a serious note, doe mij maar goede psych. Of alles wat er mee te maken heeft. Ik noem een Mojave 3.
Nou, nee. Heb niet zoveel met Clapton, het enige wat ie doet is J.J. Cale naspelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles in deze concertregistratie.
Is niet alleen Claptonquote:Op woensdag 16 september 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, nee. Heb niet zoveel met Clapton, het enige wat ie doet is J.J. Cale naspelen.
Hier kan ik intens van genieten.quote:
Dat zie ik in de titel staan, B.B. King op de foto. Maar dat is niet hetzelfde als Seasick Steve.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |