Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het een wat ongelukkige combinatie.
Bazenactie toen op het WKquote:
Ervaringsdeskundige he.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
De Rossi spreekt er schande van.. die vent is zelf een smeerlap
Dan mag je ook niks meer over anderen zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
De Rossi spreekt er schande van.. die vent is zelf een smeerlap
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze beginnen zelf de keeper te schoppen
Rustaaaaaaaghhhhquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
JA ONBESUISD GODVERDOMME ROOD SCHORSING ALLES KAPOT MAKEN ZIJN CARRIERE DIT UITERSTONBESUISD, DINGEN GEBROKEN ALLES
Zo werkt dat he.. sinds Feyenoord - Roma vind ik De Rossi niet meer liefquote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je ook niks meer over anderen zeggen natuurlijk
Tering, wat een domme opmerking
Messi had een keer tijdens de hele wedstrijd minder gelopen dat de keeper tochquote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Keepers bewegen sowieso nauwelijks in 90 minuten, beetje overdreven dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Succesvol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je ook niks meer over anderen zeggen natuurlijk
Tering, wat een domme opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |