Overduidelijk een mislukte pass.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Maar de vraag is of het een bewusje was, zo niet dan is dit niet de mooiste goal
Kan niet dat dit niet bewust was.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Maar de vraag is of het een bewusje was, zo niet dan is dit niet de mooiste goal
Dit was 100% een bewusjequote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Hij keek nog naar het doel voordat die schoot , dus bewustquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overduidelijk een mislukte pass.
Denk wel dat er bewust op goal geschoten werdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Doet me denken aan Zaragoza tegen Arsenal in de EC-Finale.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die goal kwam letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen wel.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan niet dat dit niet bewust was.
Zag dat niet goed, zo ja best ziekquote:
Stoppen op hoogtepunt iddquote:Op woensdag 16 september 2015 21:18 schreef Nober het volgende:
Lucky shot die moet onmiddellijk stoppen want dit evenaart hij nooit meer.
Mij niet gelukt te cappen, zat nog na te genieten...quote:
Nayim vs Seamanquote:Op woensdag 16 september 2015 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Zaragoza tegen Arsenal in de EC-Finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |