Elke willekeurige bluesrocker.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Noem mij één die hetzelfde doet dan.
Ik word nogal warm van de muziek van Katy Perry. Wat een artieste!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nou nou nou. Prima muziek. Welk nummer vind jij briljant dan?
Zo'n beetje alles in deze concertregistratie.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Noem mij één die hetzelfde doet dan.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen idee, hier nog wat Totti.
[ afbeelding ]
Wat moeten wij hiermee?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen idee, hier nog wat Totti.
[ afbeelding ]
Ja, en alle EDM is hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke willekeurige bluesrocker.
[..]
Ik word nogal warm van de muziek van Katy Perry. Wat een artieste!
Dit, serieus?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
On a serious note, doe mij maar goede psych. Of alles wat er mee te maken heeft. Ik noem een Mojave 3.
Nou, nee. Heb niet zoveel met Clapton, het enige wat ie doet is J.J. Cale naspelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles in deze concertregistratie.
Is niet alleen Claptonquote:Op woensdag 16 september 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, nee. Heb niet zoveel met Clapton, het enige wat ie doet is J.J. Cale naspelen.
Hier kan ik intens van genieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |