Nee dat is 'de man met de wereldbeker'.quote:
Een vriend, heeft in Inbetweeners gespeeld als Fransoos. (Eigenlijk zichzelf dus)quote:Op woensdag 16 september 2015 21:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wie is die gozer uit je userpic? Komt me bekend voor.
Ah daar herkende ik hem van.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een vriend, heeft in Inbetweeners gespeeld als Fransoos. (Eigenlijk zichzelf dus)
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is 'de man met de wereldbeker'.
Die Braziliaan.
Ik zag vrij bizarre dingen voorbijkomen op een blog jaquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er weer. 75 minuten genoten van Greet.
Ellenlange lijstjes opgenoemd. Ik ging stuk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag vrij bizarre dingen voorbijkomen op een blog ja
Ditquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben er weer. 75 minuten genoten van Greet.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ellenlange lijstjes opgenoemd. Ik ging stuk.
Hier kan ik ook de vermakelijkheid wel van inzienquote:Wilders schermt ermee dat de "christelijke waarden" bedreigt worden. Kees van der Staaij (SGP) wil weten wat die christelijke waarden volgens Wilders zijn. Wilders: "Dat wij opkomen voor ons eigen volk".
Ons?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:33 schreef Oldground het volgende:
Volgens mij was het toch echt een ingooi voor ons, scheids.
Kees van der Staaij was de enige die enigszins leuk interrupteerde.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik ook de vermakelijkheid wel van inzien
Zal morgen wel op Dumpert komen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ellenlange lijstjes opgenoemd. Ik ging stuk.
Straks vast ook wel op YouTube.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zal morgen wel op Dumpert komen dan.
Misschien had ik inderdaad even moeten quoten. Florenzi wist het zeker namelijk.quote:
Ik heb op NPO1 zitten kijken, dat was vrij klachtwaardig ja. Buma vond ik het ook nog wel leuk doen zo af en toequote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees van der Staaij was de enige die enigszins leuk interrupteerde.
Die Roemer moeten ze echt in een gesticht gooien.
De goal van Roma moet je in ieder geval gezien hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |