Make up. en dan een hele dikke laagquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
Die Kylie Jenner ziet er wel oud uit voor 18
its alivequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar jij bent links
Mwah kapitalistisch zwijn begint het te wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar jij bent links
had het over superflopquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek pokkedownie
oh..... ik ook danquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
had het over superflopof hoe ze ook mag heten
Kon je dat niet 10 tellen eerder typen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
wie voetbal kijkt, wat is dat liedje in de mercedes reclame?
20:45 pas toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
wie voetbal kijkt, wat is dat liedje in de mercedes reclame?
Ik ben hierquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar zijn jullie
ik mis jullie
ik ben hierquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
waar zijn jullie
ik mis jullie
Weet ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom grtd
was super gezellig toen jullie er waren
Jammer dat dat nergens wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon topusers
Hou je grote bek nou een keer tegen me, met je eihoofdquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe anders even origineel ofzo, troela
Leuk om je hier te zien, welkom.quote:
Voor de mooiboyturken daar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat waarom Turkije, ik bedoel kebabzaken heb je hier ook toch?
wat doe jij ineens lief, wist niet dta je het in je hadquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk om je hier te zien, welkom.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon topusers
Ik waardeer jullie wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat dat nergens wordt gewaardeerd
Hihiquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je grote bek nou een keer tegen me, met je eihoofd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie wel.
HPLC en Working_Class_Hero zijn mijn favoriete users
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom grtd
was super gezellig toen jullie er waren
Algemene tendensquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie wel.
dacht dt ik dt was vieze naaierquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie wel.
Dan nog, kun je nog wel reageren op mijn vakantiefotosquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor de mooiboyturken daar natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
houden ze daarvan ja?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
steek hem anders nog dieper in hun kont
Alleen tegen mensen die ik respecteer doe ik dat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat doe jij ineens lief, wist niet dta je het in je had
Pffquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie wel.
In zulke lastige tijden, krijg je verbroedering.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat doe jij ineens lief, wist niet dta je het in je had
godverdomme, echt ik haat jequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die ik respecteer doe ik dat.
Dat verklaart wel het merkwaardige feit dat ik nog geen ban heb.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
maar eh, zijn er nou helemaal geen mods meer of wat?
ja en die honderdduizend andere 2e delen van dit topic zijn ook nog gwn openquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het merkwaardige feit dat ik nog geen ban heb.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
In zulke lastige tijden, krijg je verbroedering.
Word je ook eens gewaardeerd
dat is ook zoquote:
sorry, maar iedereen hier valt gewoon in het niet bij die lekkere, sexy en charmante boys daarquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan nog, kun je nog wel reageren op mijn vakantiefotosIk voel me gepasseerd zo.
bedankt hequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik waardeer jullie wel.
geen probleemquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk om je hier te zien, welkom.
Totale reorganisatiequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
maar eh, zijn er nou helemaal geen mods meer of wat?
MAAR JE BENT MOSLIM DA KAN TOG NIE.... WNAT JIJ BENT ISISquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een voorstander van mannenliefde.
Omdat het kan, vlerkige gierquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]onze pimpelmees moet ook eens wat posten hoor
Oké, ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een voorstander van mannenliefde.
misschien gaat de stekker er straks gewoon uit en zijn ze nu nog ff wat rellen aan het creërenquote:
Niet weten dat ik 9,5/10 benquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen hier valt gewoon in het niet bij die lekkere, sexy en charmante boys daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar leuke foto's enzo hoor
*insert OOOOO gif*quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op de schaal van downie?
Ik vond het wel even nodigquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit is gewoon onnodig kwetsend
hehequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op de schaal van downie?
om daarvoor eerst hele nieuwe layout te maken... lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien gaat de stekker er straks gewoon uit en zijn ze nu nog ff wat rellen aan het creëren
Alles verder goed met je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen hier valt gewoon in het niet bij die lekkere, sexy en charmante boys daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar leuke foto's enzo hoor
Uiteraard niet, anders zat ik nu niet op FOKquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd of je zo'n hottie bent als je beweert.
ja duhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
om daarvoor eerst hele nieuwe layout te maken... lijkt me sterk
Neem meteen 2 biertjes om je verdriet te verdrinkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moest huilen, even moe bellen
hehehehquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je broertje is thuis?
Deze grap ken ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je broertje is thuis?
even snel voordat hij gaat slapen....quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je broertje is thuis?
van mij in de douche?quote:
quickiequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
even snel voordat hij gaat slapen....
Vind het wel een lekker dingquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
Goh, ik weet weer waarom ik nooit SBS kijk. Check die gaylord van een presentator dan
ey sahbiquote:
nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
Is dit hem nu?
DP heeft gewoon verzaakt een nieuw deel te openen
nee die verdween meteen naar het archiefquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
Is dit hem nu?
Geen kennis van zaken hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
Is dit hem nu?
te linksquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
KLB / kut ik ben de sc kwijt #2
ik was gewoon te laat
Je hebt nog wel een aboquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef deadprez het volgende:
KLB / kut ik ben de sc kwijt #2
ik was gewoon te laat
dit is niet de sc hè, die is verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel, de optie: open nieuw deel staat er nog steeds namelijk.
nouquote:
Dit niet nee, maar kan het laatste deel nog wel zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is niet de sc hè, die is verwijderd
nee ben helemaal het padje kwijt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Alles verder goed met je?
En vind je mij dan geen mooie jongen?
voorlaatste, de laatste is helemaal verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit niet nee, maar kan het laatste deel nog wel zien.
oneluvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een foto van dp gevonden
[ afbeelding ]
dat is mijn werklijstquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een foto van dp gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Pics van mij in de douchehmmmm, zwarte hottiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Pics van mij in de doucheScherp en gevat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics in dm vond ik beter![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastisch
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef richolio het volgende:
Hallo stelletje halfgoden godverdomme, waarom is de sc dicht?
Raar, dat is ook die van mij, 2NutZ en gianniquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is mijn werklijst
hehehquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
?
ik heb echt geen idee waar je het over hebt, wat betekent sarcastisch ook eigenlijk? beetje stoer doen met je moeilijke woorden
gekke tydequote:
We zouden een bedrijfje moeten startenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar, dat is ook die van mij, 2NutZ en gianni
ja daarom is die kutupdate er wssquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat fok failliet was
wie ben jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Deze layout. Mijn autistische hoofd stroomt over
Denken dat ik in staat ben dit te verwerken
![]()
En waar is de SC gebleven?
richolioquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef richolio het volgende:
Hallo stelletje halfgoden godverdomme, waarom is de sc dicht?
heb sws geen idee waar de mods zijn, alles blijft gewoon open in klb zo te zienquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dus helemaal geen update over de SC nog?
helemaal geweldig
Is goed, dan ben ik onderdirecteur en ik wil Skye als mijn secretaressequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We zouden een bedrijfje moeten starten
dit gaat sws helpenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja daarom is die kutupdate er wss
ben beetje in shock door lay-outquote:
Die zijn niet voor iedereen geschiktquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Scherp en gevat.
Pics in dm vond ik beter![]()
![]()
![]()
laat maar ik weet genoegquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook weleens af
hebben misschien gewoon ''fuck it'' gezegd en zijn nu gamen ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb sws geen idee waar de mods zijn, alles blijft gewoon open in klb zo te zien
inshallah word je beterquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Chloroform het volgende:
heb speciaal voor de nieuwe layout mn laptop opgestart
oogsars gekregen
zou ik iig wel doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben misschien gewoon ''fuck it'' gezegd en zijn nu gamen ofzo
Lekker man. Ruimte voor genoeg reclamequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ben beetje in shock door lay-outwennen enso
nee vind hem wel vet, wat vind jij
latersquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
Nou ben ik het weer een beetje zat.
Een goedenavond, en wellicht tot morgen of anders tot na mijn ban.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Chloroform het volgende:
heb speciaal voor de nieuwe layout mn laptop opgestart
oogsars gekregen
rot op met je zwarte pietenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
![]()
![]()
![]()
doeiquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weetnie waarom ik hierom moest lachen
Jij gaat zeker ook voor de gratis abo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
nee vind hem wel vet, wat vind jij
oh vind ik niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ruimte voor genoeg reclame
http://forum.fok.nl/templ(...)kcp22/c4a1cad2e7.jpg
Zwarte pietenhater gespot, ban.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rot op met je zwarte pieten
nee ik waardeer vernieuwingquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook voor de gratis abo?
door vernieuwing waarderen krijg je gesloten SC'squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee ik waardeer vernieuwing
nee door jouw brutale bek godverdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door vernieuwing waarderen krijg je gesloten SC's
Custom CSS toch? Ik heb basic abo, dus kan dat niet. Dan moet je full nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Kan je met een abbo weer de oude layout terug krijgen?
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kutlayout, m'n autisme speelt weer op.
abbo is alleen handig als je lapo hebt en snel nieuw deel wil openen zonder gekaapt te wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Kan je met een abbo weer de oude layout terug krijgen?
voor jou doe ik allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hee wil je rozenblaadjes voor me sprenkelen
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Maar ik waardeer je pogingquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
abbo is alleen handig als je lapo hebt en snel nieuw deel wil openen zonder gekaapt te worden
echt turkistylequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef anti-loper het volgende:
[..]
voor jou doe ik alles
heb nu uitgebreid.
ik doe ook zijden rozen
En wanneer stap jij je graf weer in?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Enige positieve puntje van vanavond, afgezien van Hermann zijn HIV dan
Dan moet die user aangepakt worden, niet de SC?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TT was licht cynisch over de nieuwe layout
gvd doe normaal joh, mijn gevoelensquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wanneer stap jij je graf weer in?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TT was licht cynisch over de nieuwe layout
Oh nou wauw hoor, een superuserquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
De pohi van deze TS
SC-kliekjes
Dit werd dus gewoon overdag geïmplementeerd, want boeiend of er fouten in zitten, yolo.quote:
Enige gevoelens die jij hebt komen bij die dikke ader in je nek vandaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal joh, mijn gevoelens
SuperwormJimquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
De pohi van deze TS
SC-kliekjes
laatst verkocht aan zo'n turrekquote:
Dat is een tumorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enige gevoelens die jij hebt komen bij die dikke ader in je nek vandaan
Dacht dat dat je hoofd wasquote:
Deze userquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
De pohi van deze TS
SC-kliekjes
zeker met een Golf 6 en zwarte leren jasquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
laatst verkocht aan zo'n turrek
hij wou vriendin om hand vragen in bos
Oké, je kan naar GRTD, komen wij zo ook weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef richolio het volgende:
Dit topic valt ook tegen, ik verveel me nog steeds
Zou wel terecht zijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef -supergirl- het volgende:
ik krijg straks toch niet opeens een ban omdat ik het eerste deel van dit topic geopend heb he?
nee jij boeit echt niemandquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef -supergirl- het volgende:
ik krijg straks toch niet opeens een ban omdat ik het eerste deel van dit topic geopend heb he?
oooooooooooooooooooo het was dus jouw vriendquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zeker met een Golf 6 en zwarte leren jas
ik had een TT in de trant van ''[KLB Goed Zo Danny SC] Fantastische nieuwe layout'' en toen werd dat ineens hierin veranderdquote:
Nou ja, ze heeft 2 aanbidsters; Mahl en Nielsquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee jij boeit echt niemand
ik date geen turkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooo het was dus jouw vriend
hardquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wie?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft 2 aanbidsters; Mahl en Niels
ja ik ook nietquote:
Ik heb drollen gedraaid die knapper zijn dan jij, natuurlijk denk ik dat nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Denken dat ik zo knap ben
hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had een TT in de trant van ''[KLB Goed Zo Danny SC] Fantastische nieuwe layout'' en toen werd dat ineens hierin veranderd
[ afbeelding ]
toen slotje, even later per ongeluk verwijderd door hugo die nu wss aan het gamen is
Roep ik al maandenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat we Hermann aan hoogste paal hangen
WAS EEN POSITIEVE TT GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mag ik pics??quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb drollen gedraaid die knapper zijn dan jij, natuurlijk denk ik dat niet
Als die paal zijn gewicht maar houdtquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey remi ;$quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef remi1986 het volgende:
StyleBot voor wie CSS kan (ben in te huren)
Turkei altijd nummer 1 toch drmquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Verder wel prima mensen, altijd gezellig
ik wil je wel graag inhurenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef remi1986 het volgende:
sterk punt welquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als die paal zijn gewicht maar houdt
Coole app.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef remi1986 het volgende:
ik ben arm, overspannen en vind A'dam nog steeds kutquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer 1 toch drm
hoe gaat jou leef. school etc
ik vrees dat eerstequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Trollscience het volgende:
is het de bedoeling dat de update zo ongelooflijk lelijk is of is het een halve bèta zoals bij last.fm??
inb4 dWcquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben arm, overspannen en vind A'dam nog steeds kut
goed puntquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als die paal zijn gewicht maar houdt
wanneer komt laatste deel van s6 danquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat vond je van de PLL finale
90% van FOK! heeft het over hoe lellik het is, ik ben niet bangquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je gaat echt voor de perm he?
tuurlijk wel, ik bedoel hij is licht getint.... dat moet je aansprekenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Crip het volgende:
ik ga denk ik niet wennen aan deze layout
godquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik bedoel hij is licht getint.... dat moet je aanspreken
Oh jee, nu zullen Meloewa en supergirl nog meer in de SC zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja apart allemaal. Het hele verhaal. Helemaal nu nieuwe seizoen ook alweer bezig is .. jij?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat vond je van de PLL finale
is nog niet geweest, bedoelde season finale ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wanneer komt laatste deel van s6 dan
Ik voel me ook +10 punten stoerder hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jee, nu zullen Meloewa en supergirl nog meer in de SC zijn.
Pics or it did not happen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb drollen gedraaid die knapper zijn dan jij, natuurlijk denk ik dat niet
jij kijkt PLL voor andere dingen dan Ashley Benson en Lucy Hale?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja apart allemaal. Het hele verhaal. Helemaal nu nieuwe seizoen ook alweer bezig is .. jij?
ik voel mij niet prettig tussen getinte mensen, naar volk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
he sinds wanneer is het weer bezig ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja apart allemaal. Het hele verhaal. Helemaal nu nieuwe seizoen ook alweer bezig is .. jij?
Volgens mij word het steeds verbeterd want ik vind het niet eens erg meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Crip het volgende:
ik ga denk ik niet wennen aan deze layout
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jee, nu zullen Meloewa en supergirl nog meer in de SC zijn.
Wanneer weer een update over je handdoeken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
90% van FOK! heeft het over hoe lellik het is, ik ben niet bang
welk seizoen ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is nog niet geweest, bedoelde season finale ;s
bn je nog steeds aan het cuttenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Volgens mij word het steeds verbeterd want ik vind het niet eens erg meer
waarschijnlijk morgenochtend rond 8 uur, moet over paar uurtjes weer beginnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer weer een update over je handdoeken?
quote:
Spann0ndquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk morgenochtend rond 8 uur, moet over paar uurtjes weer beginnen
jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kijkt PLL voor andere dingen dan Ashley Benson en Lucy Hale?
gvd was zo in de war, moest intens googlen. maar was dus de summer finale van seizoen 6 (s6e10)quote:
natuurlijk hoop ik dat ik geen enkele klachten moet posten maar ja, ik maak altijd weer domme shit meequote:
ja cutten met trainenquote:
Doe dan meteen een linkje erbij, baloequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Chloroform het volgende:
die trailer van The Jungle Book holy shit
3.353/10quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
komt omdat FOK! nu donkerder is, die rennen sneller
wow toevallig, die lijkt op mij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben verliefd op kendrick lamar
ja ik vind dat dus maar niks hè, wil gvd rest ook zien nuquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd was zo in de war, moest intens googlen. maar was dus de summer finale van seizoen 6 (s6e10)
Ach, het spannendste wat ik beleef is de poepbeurt om ca. 10 uurquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk hoop ik dat ik geen enkele klachten moet posten maar ja, ik maak altijd weer domme shit mee
Bedankt HPLC, ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe dan meteen een linkje erbij, baloe
S06E10 is geweestquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
he sinds wanneer is het weer bezig ;s
Verdomme, op mij kan je alleen scheiden, ben geen rekenmachinequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt HPLC, ik wist dat ik op je kon rekenen
quote:
Ga je nog leuke dingen doen in rotterdam, misschien kan je djedje dan meetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
"Yeah I dated my brother but we never had sex EWWWW"quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja ik vind dat dus maar niks hè, wil gvd rest ook zien nu
gvd met dat kut gecharles get ur shit together vieze cc bitch
jailbaitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
Douchen brengt mijn innerlijke pornstar naar boven
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik woon daar niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen in rotterdam, misschien kan je djedje dan meeten
ik heb daar niet eens tijd om te poepenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, het spannendste wat ik beleef is de poepbeurt om ca. 10 uur
echt een van de gaarste nummers op het albumquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
8 januari pas weer verder http://www.pogdesign.co.uk/cat/Pretty-Little-Liars-summaryquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
"Yeah I dated my brother but we never had sex EWWWW"
ben jij ook 1.65mquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow toevallig, die lijkt op mij.
ok doeiquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
Laat me raden, je bent nat gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
klopt, maar je vroeg om een jungle book trailer en dat is een jungle book trailerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]die is uit mijn jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |