jij kijkt PLL voor andere dingen dan Ashley Benson en Lucy Hale?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja apart allemaal. Het hele verhaal. Helemaal nu nieuwe seizoen ook alweer bezig is .. jij?
ik voel mij niet prettig tussen getinte mensen, naar volk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik bedoel hij is licht getint.... dat moet je aanspreken
he sinds wanneer is het weer bezig ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja apart allemaal. Het hele verhaal. Helemaal nu nieuwe seizoen ook alweer bezig is .. jij?
Volgens mij word het steeds verbeterd want ik vind het niet eens erg meerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Crip het volgende:
ik ga denk ik niet wennen aan deze layout
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jee, nu zullen Meloewa en supergirl nog meer in de SC zijn.
Wanneer weer een update over je handdoeken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
90% van FOK! heeft het over hoe lellik het is, ik ben niet bang
welk seizoen ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is nog niet geweest, bedoelde season finale ;s
bn je nog steeds aan het cuttenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Volgens mij word het steeds verbeterd want ik vind het niet eens erg meer
waarschijnlijk morgenochtend rond 8 uur, moet over paar uurtjes weer beginnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer weer een update over je handdoeken?
quote:
Spann0ndquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk morgenochtend rond 8 uur, moet over paar uurtjes weer beginnen
jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kijkt PLL voor andere dingen dan Ashley Benson en Lucy Hale?
gvd was zo in de war, moest intens googlen. maar was dus de summer finale van seizoen 6 (s6e10)quote:
natuurlijk hoop ik dat ik geen enkele klachten moet posten maar ja, ik maak altijd weer domme shit meequote:
ja cutten met trainenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |