SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een foto van dp gevonden
[ afbeelding ]
dat is mijn werklijstquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een foto van dp gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Pics van mij in de douchehmmmm, zwarte hottiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Pics van mij in de doucheScherp en gevat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics in dm vond ik beter![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastisch
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef richolio het volgende:
Hallo stelletje halfgoden godverdomme, waarom is de sc dicht?
Raar, dat is ook die van mij, 2NutZ en gianniquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is mijn werklijst
hehehquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
?
ik heb echt geen idee waar je het over hebt, wat betekent sarcastisch ook eigenlijk? beetje stoer doen met je moeilijke woorden
gekke tydequote:
We zouden een bedrijfje moeten startenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Raar, dat is ook die van mij, 2NutZ en gianni
ja daarom is die kutupdate er wssquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat fok failliet was
wie ben jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Deze layout. Mijn autistische hoofd stroomt over
Denken dat ik in staat ben dit te verwerken
![]()
En waar is de SC gebleven?
richolioquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef richolio het volgende:
Hallo stelletje halfgoden godverdomme, waarom is de sc dicht?
heb sws geen idee waar de mods zijn, alles blijft gewoon open in klb zo te zienquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
dus helemaal geen update over de SC nog?
helemaal geweldig
Is goed, dan ben ik onderdirecteur en ik wil Skye als mijn secretaressequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We zouden een bedrijfje moeten starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |