door vernieuwing waarderen krijg je gesloten SC'squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee ik waardeer vernieuwing
nee door jouw brutale bek godverdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
door vernieuwing waarderen krijg je gesloten SC's
Custom CSS toch? Ik heb basic abo, dus kan dat niet. Dan moet je full nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Kan je met een abbo weer de oude layout terug krijgen?
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kutlayout, m'n autisme speelt weer op.
abbo is alleen handig als je lapo hebt en snel nieuw deel wil openen zonder gekaapt te wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Kan je met een abbo weer de oude layout terug krijgen?
voor jou doe ik allesquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hee wil je rozenblaadjes voor me sprenkelen
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Maar ik waardeer je pogingquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
abbo is alleen handig als je lapo hebt en snel nieuw deel wil openen zonder gekaapt te worden
echt turkistylequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef anti-loper het volgende:
[..]
voor jou doe ik alles
heb nu uitgebreid.
ik doe ook zijden rozen
En wanneer stap jij je graf weer in?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Enige positieve puntje van vanavond, afgezien van Hermann zijn HIV dan
Dan moet die user aangepakt worden, niet de SC?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TT was licht cynisch over de nieuwe layout
gvd doe normaal joh, mijn gevoelensquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wanneer stap jij je graf weer in?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TT was licht cynisch over de nieuwe layout
Oh nou wauw hoor, een superuserquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
De pohi van deze TS
SC-kliekjes
Dit werd dus gewoon overdag geïmplementeerd, want boeiend of er fouten in zitten, yolo.quote:
Enige gevoelens die jij hebt komen bij die dikke ader in je nek vandaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal joh, mijn gevoelens
SuperwormJimquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
De pohi van deze TS
SC-kliekjes
laatst verkocht aan zo'n turrekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |