fixedquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon SC's crashen tot je een streep door je naam hebt. Plata o KLB SC zeg je dan.
nee grapje haha je zou maar in het lijstje van die mongool staanquote:
Ik heb nog steeds geen ban.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
fixed
dus nee laten we dat maar niet doen
Hoe is het met je rijlessen Meloewschquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Neverknown het volgende:
PURE GAAAAA_OSJ
IK ZEG JE IS CHAOSSSSSS
Ik draag mijn strepen met trots. Nee maar als ze in elke SC zo zeuren om nieuwe users als in GRTD ben je er ook zo ja toch slinksequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
fixed
dus nee laten we dat maar niet doen
wordt wel een leuke pot denk ikquote:
''They finally cracked and let you back in?''quote:
nehquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik draag mijn strepen met trots. Nee maar als ze in elke SC zo zeuren om nieuwe users als in GRTD ben je er ook zo ja toch slinkse
ZE IS NAAR TOERKIE LAND. IK 2 WEKEN STILSTAAN.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe is het met je rijlessen Meloewsch
Ze hebben gelijk man, kut klb sc'ersquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik draag mijn strepen met trots. Nee maar als ze in elke SC zo zeuren om nieuwe users als in GRTD ben je er ook zo ja toch slinkse
Voorspelling?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wordt wel een leuke pot denk ik
Manchester United, voor de Champions League.quote:
Zou wel een verrassing zijn.quote:
heb laatste wedstrijdjes van beide teams niet gezien maar denk wel dat Man U wint.quote:
Is het al begonnen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Manchester United, voor de Champions League.
Wat waarom Turkije, ik bedoel kebabzaken heb je hier ook toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ZE IS NAAR TOERKIE LAND. IK 2 WEKEN STILSTAAN.
Wow wow piew piew shots geschotenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee grapje haha je zou maar in het lijstje van die mongool staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |