Omdat het kan, vlerkige gierquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]onze pimpelmees moet ook eens wat posten hoor
Oké, ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een voorstander van mannenliefde.
misschien gaat de stekker er straks gewoon uit en zijn ze nu nog ff wat rellen aan het creërenquote:
Niet weten dat ik 9,5/10 benquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen hier valt gewoon in het niet bij die lekkere, sexy en charmante boys daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar leuke foto's enzo hoor
*insert OOOOO gif*quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op de schaal van downie?
Ik vond het wel even nodigquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit is gewoon onnodig kwetsend
hehequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op de schaal van downie?
om daarvoor eerst hele nieuwe layout te maken... lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien gaat de stekker er straks gewoon uit en zijn ze nu nog ff wat rellen aan het creëren
Alles verder goed met je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen hier valt gewoon in het niet bij die lekkere, sexy en charmante boys daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar leuke foto's enzo hoor
Uiteraard niet, anders zat ik nu niet op FOKquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd of je zo'n hottie bent als je beweert.
ja duhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
om daarvoor eerst hele nieuwe layout te maken... lijkt me sterk
Neem meteen 2 biertjes om je verdriet te verdrinkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moest huilen, even moe bellen
hehehehquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je broertje is thuis?
Deze grap ken ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je broertje is thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |