SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Wowow agressiefquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef Tjacka het volgende:
zo
als je nu nog zeurt dat je niet in de sc mag moet je je bek houden
jouw posts ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Het PI gebruik in deze SC is trouwens ook bijzonder onder de maat
dat is discriminatiequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zonder goede PI tel je gewoon niet mee
Zonder haar ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zonder goede PI tel je gewoon niet mee
hjb klapmongoolquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Het PI gebruik in deze SC is trouwens ook bijzonder onder de maat
huhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb klapmongool
die heet lr gemaakt
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hjb klapmongool
die heet lr gemaakt
lief héquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
Wat aardig zeg, weet even niet hoe ik deze feels moet handelen.
Onder de gordelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch die tekst voordat je reageertquote:
wie?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Nieuw fok stel upcoming. Zal ik eens een topic er over openen?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onder de gordelinb4 bomgordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is toch die tekst voordat je reageert
nee een pi is zo´n supermanding wat ik altijd bij mijn posts hebquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Nieuw fok stel upcoming. Zal ik eens een topic er over openen?
Hhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee PI is dat vraagteken bij mn post nuquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal ik een stukje cheesecake voor je aansnijden?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lief hé
voel je thuis. neem een bakje thee.
ohja lolquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee PI is dat vraagteken bij mn post nu
Onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
zag niet eens dat ik lapo had stomme layout
Shiietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij zijn meer van het deporteren
ben ik niet zo gek van eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik een stukje cheesecake voor je aansnijden?
heb je ook spacecake?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal ik een stukje cheesecake voor je aansnijden?
Neenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik niet zo gek van eigenlijk
heb je ook aardbeiencake
Ik wil je wel bacteriën toedienen voor extra ziek effectquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef Kauai het volgende:
Twijfel of ik morgen nog thuis blijf of niet
Nou fijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je wel bacteriën toedienen voor extra ziek effect
surequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil jij een keer met mij spacen? ben srs nu
moet je het niet doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
ik word echt moe van vriendschappen onderhouden die maar van een kant opkomenmaar elke keer weer hoop dat zij ook gewoon hun best doen, maar nee.
Kap ermee. Beste wat je kunt doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
ik word echt moe van vriendschappen onderhouden die maar van een kant opkomenmaar elke keer weer hoop dat zij ook gewoon hun best doen, maar nee.
fuck hun danquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
herkenbaar dit soort vriendschappenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kap ermee. Beste wat je kunt doen
Ja ga ook niet meer mn best doen. maar vind het wel zondequote:
Dumpen die negers.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
Ik ook, geen tijd aan verspillen sofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
herkenbaar dit soort vriendschappen
Dat klopt, maar het is gewoon irritant dat jij altijd gesprekjes en zo moet beginnen en alles van jouw kant moet komen terwijl tegenpartij echt niet z'n best doetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ga ook niet meer mn best doen. maar vind het wel zonde
zullen we hun nieuwe topic laten sluitenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Tjacka het volgende:
ze zijn weg![]()
ik zei toch dat lief doen werkt
Niemand wil met mij spacen, tenminste. Ik wil dat iemand mij een beetje in de gaten kan houdenquote:
Ze hebben een topic aangemaakt en zitten nu daar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Tjacka het volgende:
ze zijn weg![]()
ik zei toch dat lief doen werkt
trs makenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zullen we hun nieuwe topic laten sluiten
wanneer wil je met mij spacen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niemand wil met mij spacen, tenminste. Ik wil dat iemand mij een beetje in de gaten kan houden
wat wil je gebruiken dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niemand wil met mij spacen, tenminste. Ik wil dat iemand mij een beetje in de gaten kan houden
stink je zo erg uit je bek ja? xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wanneer wil je met mij spacen?
als je mijn kop zie space je al erg genoeg
haha
Edgy heur.quote:
met marsepein?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil al 2 weken één bepaalde smaak van Ritter Sport maar hij wordt maar niet bijgevuld bij de AHEn de Jumbo verkoopt het hele merk niet eens meer.
anaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh
zou het niet weten
ligt ook een beetje aan hoe je het wil innemen denk ik
Struggles.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil al 2 weken één bepaalde smaak van Ritter Sport maar hij wordt maar niet bijgevuld bij de AHEn de Jumbo verkoopt het hele merk niet eens meer.
quote:
quote:
waar zijn julliequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon je dat niet 10 tellen eerder typen?
Karamel.quote:
Ja klopt, maar als je ze dan weer ziet (op mijn initiatief) dan is het wel weer leuk enzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is gewoon irritant dat jij altijd gesprekjes en zo moet beginnen en alles van jouw kant moet komen terwijl tegenpartij echt niet z'n best doet
Ik ben ook geen tiener. Word nog steeds high.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ik ben geen tiener, mag het dan wel?
MDMA slikken, theetje en dan cheesecake?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook geen tiener. Wordt nog steeds high.
die is zo lekkerquote:
Meestal heb ik dan totaal geen honger meer. Laatste keer 20 uur niks gegeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
MDMA slikken, theetje en dan cheesecake?
Eerst cheesecake.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
mdma is poeder dat slik je nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd hoor je dit herman we kunnen dun wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan totaal geen honger meer. Laatste keer 20 uur niks gegeten.
Bolletje maken met een vloeitje. Gaat prima.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mdma is poeder dat slik je niet
jij stop het in je neus jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet Deadprez ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Bolletje maken met een vloeitje. Gaat prima.
wie is deadprez? wij kennen geen deadprezquote:
wie ben jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wie is deadprez? wij kennen geen deadprez
beter gwn xtc danquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Bolletje maken met een vloeitje. Gaat prima.
Hey andere dikke.quote:
Ik ben altijd in voor cheesecake.quote:
Beide prima.quote:
Kijk, dit is nou een topmoderator. 10/10 would kiss ass againquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor cheesecake.
Heppie best mod.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou een topmoderator. 10/10 would kiss ass again
Surge ook wel prima gozer. Rest ken ik niet zo goed.quote:
???quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al meer over je baan?
Wow again wat is deze?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou een topmoderator. 10/10 would kiss ass again
Je kent Hork niet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Surge ook wel prima gozer. Rest ken ik niet zo goed.
leuk voor jequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft mn tv in beslag genomen om dat te kijken :s
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft mn tv in beslag genomen om dat te kijken :s
hij woont in hoorn tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Amarantha het volgende:
HorkHeb hem tijdje eindelijk eens gemeet.
Zou hem een stomp geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Surge ook wel prima gozer. Rest ken ik niet zo goed.
Ja denk het wel, weet niet zeker. Geen zin om na te checkenquote:
ja ik ga zo proberen maar t ruikt al tyfusgoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoe smaakt de kwark?
ik zag trouwens ook kokoskwark, lijkt me echt lekker![]()
ja volgens mij welquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk het wel, weet niet zeker. Geen zin om na te checken.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ga zo proberen maar t ruikt al tyfusgoor, tis magere naturel franse kwark.
huhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TV inpikken om voetbal te kijken
vertel eens kwai ;0quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eerder op "vijfde keus lijst"
Ja, wel eens voorbij zien komen. But that's all.quote:
Je zei half uur terug ook al dat je ging proberen. Durf je het niet aan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ga zo proberen maar t ruikt al tyfusgoor, tis magere naturel franse kwark.
Ohh, geen idee. Weet ik pas waarschijnlijk einde van de maand.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of je nieuw contract krijgt.
Ben ik door jou geraped?quote:
Topgozer echt waar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wel eens voorbij zien komen. But that's all.
nu pas gepaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zei half uur terug ook al dat je ging proberen. Durf je het niet aan?
Ik geloof je op je mooie bruine ogen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Topgozer echt waar.
bah ben echt een slijmerd momenteel maar moet even.
Goedmaakseks ?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil jij niet meer op mij reageren
we zijn vijanden
dat wou jij immers
Wow mijn hart, jezus. Waarom maak je mij verliefd Fera?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof je op je mooie bruine ogen.
mij niet :squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Surge nog wel meeten. Net als Brownie, Inso, Fok-it, Sof etc. Zoveel mensen nog.
kom Arnhemquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Surge nog wel meeten. Net als Brownie, Inso, Fok-it, Sof etc. Zoveel mensen nog.
Browniequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:37 schreef Amarantha het volgende:
dat kan ik kniet ontkennenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Jullie twee samen lijkt me echt een boel droge humor
;_;quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
Eerlijk, FOK! kent echt veel supertoffe aardige users en merendeel van mods zijn ook echt kwaliteit.
krijg ik echt een keiharde boner van
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga voor het eerst noedels eten. Wish me luck
toch raarquote:
Zal je kont wel masseren terwijl je huilt.quote:
zit jij in teamcripquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch raar
eerst maakt ze ruzie omdat ik in #teamcrip zit en nu wilt ze weer goed maken
ga doorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal je kont wel masseren terwijl je huilt.
nee ik blijf #teamopsoquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
zit jij in teamcrip
echt overloper jij
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik blijf #teamopso
maar ik vind dat we in de situatie dat #teamcrip zich nu verkeerd medeleven moeten tonen en hun moeten steunen
onze leider was niet onder de indruk en wil mij gelijk royeren
Geen tranen? Enkel dromen?quote:
Wow. Keilief.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal je kont wel masseren terwijl je huilt.
Ik rape je alleen met liefde Happy. ♥quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen tranen? Enkel dromen?
[..]
Wow. Keilief.
doe er gewoon hagelslag doorheenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
ik ben inmiddels overleden
gadverdetyfus wat is die troep smerig zeg, een hapje gehad maar de rest pleur ik mooi wegbraakneigingen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
gadverdetyfus wat is die troep smerig zeg, een hapje gehad maar de rest pleur ik mooi wegbraakneigingen
:hearteyes:quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik rape je alleen met liefde Happy. ♥
doe niet zo dramaqueen zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
zeikwijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en het is tering goor gadverdamme zeg
quote:
jwzquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen tranen? Enkel dromen?
[..]
Wow. Keilief.
zelfs metquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
doe er gewoon hagelslag doorheen
Doe er bruine suiker doorheen. te wit is niet lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Als de oorlog komt,quote:
Mwah teveel gegeten in het verleden dus ben er klein beetje flauw van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind jij het wel lekker ?
Ik weet niet het was niet wat ik ervan verwacht had
Kom op m'n brommerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als de oorlog komt,
En als ik dan moet schuilen,
Mag ik dan bij jou?
Als er een clubje komt,
Waar ik niet bij wil horen,
Mag ik dan bij jou?
Als er een regel komt
Waar ik niet aan voldoen kan
Mag ik dan bij jou?
En als ik iets moet zijn,
Wat ik nooit geweest ben,
Mag ik dan bij jou?
Wat een goed kleinkind ben jij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even mijn lieve omaatje ophalen van een feestje. Tot zo dappere en vooral lieve strijders.
:´(quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Fopje heeft slotje gedaan in den stelletjestopicje :s
dadelijk begint hij op jou te lijken astarfigullahquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hij snapt er niets van crip
als hij zo eet wordt hij ook vies magerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
dadelijk begint hij op jou te lijken astarfigullah
geen suiker, redelijke eiwitten, (bijna) geen vet vs suikers, toevoegingen, kleurstoffen, minder eiwit en meer kcal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon 2,4g per 100 ml hoor![]()
en ja in kwark is dat 7 per 100 ofzo maar toch
inshallah word je beterquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als hij zo eet wordt hij ook vies mager
nogalquote:
hier niet kbyequote:
wat een luxeprobleemquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka hele dag nog niet gesproken. Voelt raar![]()
Waar is lokje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka hele dag nog niet gesproken. Voelt raar![]()
Ben trots op je Mortaxx, maak gains. Improve social skills, patsje op de ass van je mede gainsmakers en zeggen dat ze thick and solid uitzien en het goed doen.quote:
jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
Fok wordt saai, is het hier wel leuk?
Ik ben er hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen mag jij kwaii missen
Richoliooquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
kijk om je heen, wat een stormloop topicquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
duh marc bartra is niet aan het voetballenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ben er hoor
Wat ee. kut wedstrijd
alles goed?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik nog even met weggaan
ik leef met je meequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[..]
Het zijn zware struggles VA.
huhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen mag jij kwaii missen
Heb jij je persoonlijke topic gemist?!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik leef met je mee
[..]
huh
Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een app voor mijn werk voor roosters en shit, die heet R+Rquote:
de zaanse hoeve magere kwark aardbei is wel lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Toto69 het volgende:
nee ik blijf wel bij vla, zit ook wel redelijk wat eiwitten in
Ik heb die met aardbei, niet naturelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij ook zo doet ken ik je niet meer
Eigenlijk hou ik niet van vlees. Alleen omdat jij het bent stem ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef richolio het volgende:
Willen jullie allemaal op deze pizza stemmen http://www.538.nl/campagne/pizzalab/pizza/526
hihihi
Oh daarom ben je hier hequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef richolio het volgende:
Willen jullie allemaal op deze pizza stemmen http://www.538.nl/campagne/pizzalab/pizza/526
hihihi
Hard2get hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef Kauai het volgende:
Mn opmerking om mortaxx jaloers te maken liep een beetje uit de hand
GC / Kwai en VA gefeliciteerd
wo ja ik zie het nu. Ik heb gamequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij je persoonlijke topic gemist?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |