dat kan ik kniet ontkennenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Jullie twee samen lijkt me echt een boel droge humor
;_;quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
Eerlijk, FOK! kent echt veel supertoffe aardige users en merendeel van mods zijn ook echt kwaliteit.
krijg ik echt een keiharde boner van
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga voor het eerst noedels eten. Wish me luck
toch raarquote:
Zal je kont wel masseren terwijl je huilt.quote:
zit jij in teamcripquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch raar
eerst maakt ze ruzie omdat ik in #teamcrip zit en nu wilt ze weer goed maken
ga doorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal je kont wel masseren terwijl je huilt.
nee ik blijf #teamopsoquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
zit jij in teamcrip
echt overloper jij
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik blijf #teamopso
maar ik vind dat we in de situatie dat #teamcrip zich nu verkeerd medeleven moeten tonen en hun moeten steunen
onze leider was niet onder de indruk en wil mij gelijk royeren
Geen tranen? Enkel dromen?quote:
Wow. Keilief.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal je kont wel masseren terwijl je huilt.
Ik rape je alleen met liefde Happy. ♥quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen tranen? Enkel dromen?
[..]
Wow. Keilief.
doe er gewoon hagelslag doorheenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
ik ben inmiddels overleden
gadverdetyfus wat is die troep smerig zeg, een hapje gehad maar de rest pleur ik mooi wegbraakneigingen
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
gadverdetyfus wat is die troep smerig zeg, een hapje gehad maar de rest pleur ik mooi wegbraakneigingen
:hearteyes:quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik rape je alleen met liefde Happy. ♥
doe niet zo dramaqueen zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
zeikwijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en het is tering goor gadverdamme zeg
quote:
jwzquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen tranen? Enkel dromen?
[..]
Wow. Keilief.
zelfs metquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
doe er gewoon hagelslag doorheen
Doe er bruine suiker doorheen. te wit is niet lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Als de oorlog komt,quote:
Mwah teveel gegeten in het verleden dus ben er klein beetje flauw van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind jij het wel lekker ?
Ik weet niet het was niet wat ik ervan verwacht had
Kom op m'n brommerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als de oorlog komt,
En als ik dan moet schuilen,
Mag ik dan bij jou?
Als er een clubje komt,
Waar ik niet bij wil horen,
Mag ik dan bij jou?
Als er een regel komt
Waar ik niet aan voldoen kan
Mag ik dan bij jou?
En als ik iets moet zijn,
Wat ik nooit geweest ben,
Mag ik dan bij jou?
Wat een goed kleinkind ben jij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even mijn lieve omaatje ophalen van een feestje. Tot zo dappere en vooral lieve strijders.
:´(quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Fopje heeft slotje gedaan in den stelletjestopicje :s
dadelijk begint hij op jou te lijken astarfigullahquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hij snapt er niets van crip
als hij zo eet wordt hij ook vies magerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
dadelijk begint hij op jou te lijken astarfigullah
geen suiker, redelijke eiwitten, (bijna) geen vet vs suikers, toevoegingen, kleurstoffen, minder eiwit en meer kcal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon 2,4g per 100 ml hoor![]()
en ja in kwark is dat 7 per 100 ofzo maar toch
inshallah word je beterquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als hij zo eet wordt hij ook vies mager
nogalquote:
hier niet kbyequote:
wat een luxeprobleemquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka hele dag nog niet gesproken. Voelt raar![]()
Waar is lokje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka hele dag nog niet gesproken. Voelt raar![]()
Ben trots op je Mortaxx, maak gains. Improve social skills, patsje op de ass van je mede gainsmakers en zeggen dat ze thick and solid uitzien en het goed doen.quote:
jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
Fok wordt saai, is het hier wel leuk?
Ik ben er hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen mag jij kwaii missen
Richoliooquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
kijk om je heen, wat een stormloop topicquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef richolio het volgende:
duh marc bartra is niet aan het voetballenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ben er hoor
Wat ee. kut wedstrijd
alles goed?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik nog even met weggaan
ik leef met je meequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[..]
Het zijn zware struggles VA.
huhquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen mag jij kwaii missen
Heb jij je persoonlijke topic gemist?!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik leef met je mee
[..]
huh
Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
ik heb een app voor mijn werk voor roosters en shit, die heet R+Rquote:
de zaanse hoeve magere kwark aardbei is wel lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:46 schreef Toto69 het volgende:
nee ik blijf wel bij vla, zit ook wel redelijk wat eiwitten in
Ik heb die met aardbei, niet naturelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij ook zo doet ken ik je niet meer
Eigenlijk hou ik niet van vlees. Alleen omdat jij het bent stem ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef richolio het volgende:
Willen jullie allemaal op deze pizza stemmen http://www.538.nl/campagne/pizzalab/pizza/526
hihihi
Oh daarom ben je hier hequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef richolio het volgende:
Willen jullie allemaal op deze pizza stemmen http://www.538.nl/campagne/pizzalab/pizza/526
hihihi
Hard2get hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef Kauai het volgende:
Mn opmerking om mortaxx jaloers te maken liep een beetje uit de hand
GC / Kwai en VA gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |