moet je het niet doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
ik word echt moe van vriendschappen onderhouden die maar van een kant opkomenmaar elke keer weer hoop dat zij ook gewoon hun best doen, maar nee.
Kap ermee. Beste wat je kunt doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
ik word echt moe van vriendschappen onderhouden die maar van een kant opkomenmaar elke keer weer hoop dat zij ook gewoon hun best doen, maar nee.
fuck hun danquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
herkenbaar dit soort vriendschappenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kap ermee. Beste wat je kunt doen
Ja ga ook niet meer mn best doen. maar vind het wel zondequote:
Dumpen die negers.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef supersof het volgende:
Ik ook, geen tijd aan verspillen sofjequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
herkenbaar dit soort vriendschappen
Dat klopt, maar het is gewoon irritant dat jij altijd gesprekjes en zo moet beginnen en alles van jouw kant moet komen terwijl tegenpartij echt niet z'n best doetquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ga ook niet meer mn best doen. maar vind het wel zonde
zullen we hun nieuwe topic laten sluitenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Tjacka het volgende:
ze zijn weg![]()
ik zei toch dat lief doen werkt
Niemand wil met mij spacen, tenminste. Ik wil dat iemand mij een beetje in de gaten kan houdenquote:
Ze hebben een topic aangemaakt en zitten nu daar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Tjacka het volgende:
ze zijn weg![]()
ik zei toch dat lief doen werkt
trs makenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zullen we hun nieuwe topic laten sluiten
wanneer wil je met mij spacen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niemand wil met mij spacen, tenminste. Ik wil dat iemand mij een beetje in de gaten kan houden
wat wil je gebruiken dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Niemand wil met mij spacen, tenminste. Ik wil dat iemand mij een beetje in de gaten kan houden
stink je zo erg uit je bek ja? xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wanneer wil je met mij spacen?
als je mijn kop zie space je al erg genoeg
haha
Edgy heur.quote:
met marsepein?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil al 2 weken één bepaalde smaak van Ritter Sport maar hij wordt maar niet bijgevuld bij de AHEn de Jumbo verkoopt het hele merk niet eens meer.
anaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh
zou het niet weten
ligt ook een beetje aan hoe je het wil innemen denk ik
Struggles.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil al 2 weken één bepaalde smaak van Ritter Sport maar hij wordt maar niet bijgevuld bij de AHEn de Jumbo verkoopt het hele merk niet eens meer.
quote:
quote:
waar zijn julliequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kon je dat niet 10 tellen eerder typen?
Karamel.quote:
Ja klopt, maar als je ze dan weer ziet (op mijn initiatief) dan is het wel weer leuk enzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is gewoon irritant dat jij altijd gesprekjes en zo moet beginnen en alles van jouw kant moet komen terwijl tegenpartij echt niet z'n best doet
Ik ben ook geen tiener. Word nog steeds high.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
maar ik ben geen tiener, mag het dan wel?
MDMA slikken, theetje en dan cheesecake?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook geen tiener. Wordt nog steeds high.
die is zo lekkerquote:
Meestal heb ik dan totaal geen honger meer. Laatste keer 20 uur niks gegeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
MDMA slikken, theetje en dan cheesecake?
Eerst cheesecake.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
mdma is poeder dat slik je nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd hoor je dit herman we kunnen dun wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan totaal geen honger meer. Laatste keer 20 uur niks gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |