Dit is net Dotan. Pure pauper.quote:
Dotan is vele malen beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net Dotan. Pure pauper.
Lijkt het idd wel op ja. En superhip kapsel ook die gozer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net Dotan. Pure pauper.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt het idd wel op ja. En superhip kapsel ook die gozer.
Het klinkt precies hetzelfde maat.quote:
dit is toch een jongen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
Jimmy Hendrix tribute door een meisje van twaalf straks![]()
Ik kon er geen Dotan uithalen hoor. Saai is het wel, dat dan weer wel. Dotan is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klinkt precies hetzelfde maat.
Jij bent een beetje biased als het op Dotan aankomt.
Samenzang en drumritme is compleet Dotan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kon er geen Dotan uithalen hoor. Saai is het wel, dat dan weer wel. Dotan is inderdaad beter.
Ben je jaloers op zijn zieke gitaarskillzquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:41 schreef Monolith het volgende:
Opsluiten dit kind en de sleutel weggooien.
Alsof je Hendrix luistert manquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hendrix qua composities sowieso overrated.
Niet vaak nee, ik heb andere bluesbands en psych die ik veel liever luister. Velvet Underground, Blind Faith, Jefferson Airplane, The Move...quote:
Heb jij de platenkast van je vader geplunderd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet vaak nee, ik heb andere bluesbands en psych die ik veel liever luister. Velvet Underground, Blind Faith, Jefferson Airplane, The Move...
Ja maar alleen maar vanwege Rolandquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik 'm had gemaakt had je dat gezegd ja
Neuh, mijn moeder luistert hier naar. Mijn vader luisterde naar shit als Sly and the Family Stone, Temptations enzo. Karina vindt dit leuk maar ik heb er minder mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb jij de platenkast van je vader geplunderd?
Ja, geef Roland maar de schuldquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar vanwege Roland
Je vader heeft goede smaakquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vader luisterde naar shit als Sly and the Family Stone, Temptations enzo. Karina vindt dit leuk maar ik heb er minder mee.
Ja inderdaad. De Staat en DeWolff zijn prima Nederlandse bandjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Monolith het volgende:
Dewolff is ook wel een leuk bandje in ieder geval.
Hij heet Ryan geloof ik, zal wel een jongen zijn.quote:
Ik twijfel nog steeds, je weet het maar nooit met die namen tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heet Ryan geloof ik, zal wel een jongen zijn.
ha ha ha je vaderquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Wel betere teksten dan Kinderen voor Kinderen
Mja niet mijn ding. Ik had een mooi radiokanaaltje met de Buzzcocks, The Only Ones, Jesus and Mary Chain, My Bloody Valentine, Pixies, Nirvana, Dead Kennedys, Blur, Suede enzo. Was meer mijn ding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vader heeft goede smaakIk heb op het digital radiokanaal een zender 'nostalgische R&B' of zoiets, daar draaien ze de hele dag dat soort muziek.
We hebben er veel meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De Staat en DeWolff zijn prima Nederlandse bandjes
Ja klopt. Noem er is een paarquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja niet mijn ding. Ik had een mooi radiokanaaltje met de Buzzcocks, The Only Ones, Jesus and Mary Chain, My Bloody Valentine, Pixies, Nirvana, Dead Kennedys, Blur, Suede enzo. Was meer mijn ding.
Ik hou ook wel van oude dingen maar dat wist je al wel, alleen toch minder soul. Goede bluesrock kan ik wel waarderen, maar Jimi vind ik een beetje last hebben van het Dire Straits-syndroom.
[..]
We hebben er veel meer.
Actief of niet per definitie actief?quote:
Nee 'maat'.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klinkt precies hetzelfde maat.
Jij bent een beetje biased als het op Dotan aankomt.
Actief welquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Actief of niet per definitie actief?
Vorige week ook al je boeken van Zwagerman verkocht?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef SureD1 het volgende:
Zo..mijn gitaren kunnen op marktplaats...
Ik switch wel af en toe van station, want op een gegeven moment merk je dat het toch steeds hetzelfde is wat ze draaien. Sommige nummers/bands die jij leuk vindt, vind ik ook wel leuk, maar eigenlijk meer, sommige nummers denk ik, niet per se bands. Maar dat heb ik sowieso altijd. Ik weet niet zo snel 1 band waarvan ik ALLES goed vind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja niet mijn ding. Ik had een mooi radiokanaaltje met de Buzzcocks, The Only Ones, Jesus and Mary Chain, My Bloody Valentine, Pixies, Nirvana, Dead Kennedys, Blur, Suede enzo. Was meer mijn ding.
Ik hou ook wel van oude dingen maar dat wist je al wel, alleen toch minder soul. Goede bluesrock kan ik wel waarderen, maar Jimi vind ik een beetje last hebben van het Dire Straits-syndroom.
[..]
We hebben er veel meer.
Oke.quote:
Waarom? Omdat iemand goed Hendrix kan naspelen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef SureD1 het volgende:
Zo..mijn gitaren kunnen op marktplaats...
Het is tenzijquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Vorige week ook al je boeken van Zwagerman verkocht?
Ik heb denk ik maar 2 bands waarvan ik vind dat ze nooit slecht materiaal hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik switch wel af en toe van station, want op een gegeven moment merk je dat het toch steeds hetzelfde is wat ze draaien. Sommige nummers/bands die jij leuk vindt, vind ik ook wel leuk, maar eigenlijk meer, sommige nummers denk ik, niet per se bands. Maar dat heb ik sowieso altijd. Ik weet niet zo snel 1 band waarvan ik ALLES goed vind.
Pauw is inderdaad heel leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.
Sowieso PAUW, Navarone, Jacco Gardner en zZz, ook beetje prog/psych allemaal.
Verder ben ik ook wel gecharmeerd van Traumahelikopter, Alamo Race Track en Birth of Joy in het meer rocksegment
Die wisten wanneer ze moesten stoppen dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarvan is er eentje die maar 1 album heeft gemaakt
De ander is Portishead. Maar die hebben in 21 jaar 3 albums gereleased (en 1 andere single)quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wisten wanneer ze moesten stoppen dus
Supergroep.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wisten wanneer ze moesten stoppen dus
Bij wijze van dan... Mijn interpretatie van 'hey joe' is, hoe zullen we dat zeggen, een stuk primitiever...quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Omdat iemand goed Hendrix kan naspelen?
Ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Vatta het volgende:
Dit was toch die gast die zo over de zeik was dat vd Gijp had gewonnen.
Jazeker "hij had zo'n lul'quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Vatta het volgende:
Mijn eikel ookquote:Op woensdag 16 september 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
Zijn schedel is iets te glimmend.
Verstandige man !quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Vatta het volgende:
En jij?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:26 schreef Vatta het volgende:
Vluchtelingen hebben geen toegevoegde waarde en toekomst in dit land. Weg ermee dus.
jij blijft dus hier, mocht ooit in nl de pleuris uitbrekenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:26 schreef Vatta het volgende:
Vluchtelingen hebben geen toegevoegde waarde en toekomst in dit land. Weg ermee dus.
AZC Muiderberg in Freeks achtertuin.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:28 schreef Specularium het volgende:
Freek kan er wel 300 kwijt op zijn landgoed.
Denk het wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij blijft dus hier, mocht ooit in nl de pleuris uitbreken
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:
Dwdd is echt al heel ver over de houdbaarheidsdatum.
cliché op cliché jaquote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:
Dit concept is echt al heel ver over de houdbaarheidsdatum.
Ik waarschuw niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je boven bent kun je gelijk van het dak af springen.
Vindtquote:Op woensdag 16 september 2015 19:39 schreef Vatta het volgende:
Ok Nico. Het DWDD publiek vind het weer prachtig. En daar doe je het voor.
ouwe lullen humorquote:
Lijkt me niet nodig, als je daar vrijwillig gaat kijken zit je al in een terminale fase.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Krijgen de mensen een gratis touw bij de shows van Freek?
En als afsluiter een glaasje champi met de pil van Drionquote:Op woensdag 16 september 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, als je daar vrijwillig gaat kijken zit je al in een terminale fase.
Ronald Goedemondtquote:Op woensdag 16 september 2015 19:49 schreef Vatta het volgende:
Zijn er op Daniel Arends na uberhaupt goede cabaretiers?
Zekerquote:
DWDD vooral.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
Vroeger hadden we hier nog wel eens 2 topics in een uitzending maar het schiet niet meer op tegenwoordig.
Ligt dat nu aan Fok! of aan DWDD zelf?
voor mij ligt dat aan de reacties in dit topicquote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
Vroeger hadden we hier nog wel eens 2 topics in een uitzending maar het schiet niet meer op tegenwoordig.
Het kan gewoon niet zonder Joost.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:56 schreef IbanMayo het volgende:
Vanavond Bart van Loo JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gelukkig speelt Ajax, DeeBeetje!!!!quote:Op donderdag 17 september 2015 13:32 schreef DeeBee het volgende:
Jajajajajajaja, allemaal inhaken en meezuchten met Franse chansons die alleen Matthijs leuk vindt.
Ik denk vooral DWDD, als het interessant is, zijn de reacties meestal ook meer on topic, beetje zoals een live topic in VBL. Plus ik heb het idee dat het, sinds het programma om 19:00 uur begint een stuk minder is geworden qua reacties, dus het tijdstip zal er allicht ook mee te maken hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
Daar zit ik al voor klaar op het bankie natuurlijk, ouwe reus.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax, DeeBeetje!!!!
André Manuelquote:Op woensdag 16 september 2015 19:49 schreef Vatta het volgende:
Zijn er op Daniel Arends na uberhaupt goede cabaretiers?
Allebei, het is ook een stuk rustiger op Fok! Dan voorheen.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
Kijkcijfers van DWDD zijn wel veel beter dan toen ze om 19.30 begonnen, maar die komen niet op FOK dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 september 2015 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk vooral DWDD, als het interessant is, zijn de reacties meestal ook meer on topic, beetje zoals een live topic in VBL. Plus ik heb het idee dat het, sinds het programma om 19:00 uur begint een stuk minder is geworden qua reacties, dus het tijdstip zal er allicht ook mee te maken hebben.
Ik kijk het programma tegenwoordig ook nooit meer helemaal, vanwege Masterchef dat tot half 8 duurt en om 19:00 uur zijn veel mensen misschien nog aan het eten/afwassen.
We zijn bijna van haar afquote:Op donderdag 17 september 2015 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat onverzorgde wijf met die bos hooi op d'r kop weer.
Kattuk vangt er 1500 op. Wat doet Sassem?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
En wij doen mee, want als de grote landen meedoen, doen wij ook mee.
Lekker niks.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattuk vangt er 1500 op. Wat doet Sassem?
Denk dat als je je tong er tegen duwt dat je denkt dat je hem tegen een 12Volts batterij houdt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat Myrte uit haar greppel riekt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk dat als je je tong er tegen duwt dat je denkt dat je hem tegen een 12Volts batterij houdt.
Anders wel dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:22 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg nooit de neiging om Franse chansons te gaan luisteren als deze man heeft gedoceerd.
Ik heb het idee dat Sywert de broer van Filemon is qua looks en stemquote:Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef Chai het volgende:
Heb altijd het idee dat Sywert de broer van Alexander is, maar dan de politieke versie.
Zijn hele repertoire zuigt.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat kankernummer maar overschat.
Ja, wie denkt daar serieus dat iemand een neuk geeft om die gast?quote:
In Zwitserland laten maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:09 schreef NoCigar het volgende:
Zijn gebit ziet er nog goed uit. Goed gepoetst Keith!
Zijn zitten in het blik vaste gasten he dus ze worden ingedeeld in het rijtje ruige muziek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Wat hebben Kutlul en Tuitert nou met Richards te maken.
Tuitert is gewoon ee BNNer mnet een brede muzieksmaak die prettig kan vertellen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn zitten in het blik vaste gasten he dus ze worden ingedeeld in het rijtje ruige muziek.
Waar is Wim de Bie gebleven eigenlijk ? Die zie je al jaren weinig meer in de publiciteit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:33 schreef tong80 het volgende:
Van Kooten. Ik mis Koot en Bie nog steeds.
Wat zouden ze met Fortuijn en Wilders hebben gedaan ?
Een van de eerste BNNers met een eigen weblog. Bie'sLog. Is heel leuk en goed.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar is Wim de Bie gebleven eigenlijk ? Die zie je al jaren weinig meer in de publiciteit.
Gewoon een item hoe het nu met ze gaat en hoe lang ze inmiddels crackverslaafd zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:40 schreef richolio het volgende:
Wanneer krijgen we weer leuke sensatie items zoals
of die uit de OP. DWDD is lang niet heel leuk geweest.
quote:Wiskundig probleem: Vincent Icke en Diederik Jekel
Een tachtig jaar oud openstaand wiskundig probleem lijkt te zijn opgelost. De wiskundige Terence Tao, ook wel de Mozart van de Wiskunde genoemd, heeft het discrepantievermoeden van de Hongaarse wiskundige Paul Erdös bewezen in een artikel op de website arXiv. Aan tafel: Vincent Icke en Diederik Jekel.
Opening Nederlands Film Festival: J. Kessels
Het Nederlands Film Festival wordt aanstaande woensdag geopend met de film J. Kessels, naar het gelijknamige boek geschreven door P.F Thomése, in het Beatrix Theater in Utrecht.
Het personage, gespeeld door Frank Lammers, is losjes gebaseerd op Jos Kessels, columnist van het Eindhovens Dagblad. Ook heeft Lammers de titelsong ingezongen: ‘De Weg’. De titelsong is een bewerking van de oude country classic Ramblin’ Man van Hank Williams.
Vanavond vertellen regisseur Erik de Bruyn, Fedja van Huêt, Frank Lammers en schrijver P.F. Thomése er meer over.
Henny Vrienten en Typhoon
Onlangs verscheen het nieuwe album van Henny Vrienten: ‘Alles is Anders’. Op deze plaat staat de single ‘Hier is het goed’ die hij samen met Typhoon opnam. Het nummer is een protestlied en gaat over de vluchtelingenproblematiek. De opbrengst van de single ‘Hier Is Het Goed’ gaat naar Stichting Vluchteling.
Sabrina Starke komt met haar vijfde, meest persoonlijke, album
Aanstaande vrijdag komt het vijfde album van Sabrina Starke uit. Het album heeft als thema zelfbewustzijn en dromen. De cover is opmerkelijk: Sabrina staat samen met 36 sterke, donkere vrouwen op de voorkant. Deze mensen hebben Starke allemaal geïnspireerd. Het is haar meest persoonlijke album tot nu toe.
De eerste single van het album, ‘Next Man’ is al verschenen. De tekst van het lied is actueler dan ooit: het gaat over bewustwording en gelijkheid. In de basis zijn we allemaal op zoek naar liefde en geluk in het leven.
Tafeldame: Halina Reijn
Klopt maar toch is het waarquote:Op maandag 21 september 2015 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrrrr..... "In de basis zijn we allemaal op zoek naar liefde en geluk in het leven."
Vreselijk dat soort uitspraken.
Ben jij een gelukszoeker?quote:Op maandag 21 september 2015 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt maar toch is het waar
Ja.quote:
Excuusneger daaromquote:Op maandag 21 september 2015 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat Typhoon?
Verstaanbaar en niet alleen over gefakede rijkdom.quote:Op maandag 21 september 2015 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat Typhoon?
Okay, kan ik nog inkomen. Zandloper was dan ook best aardig, maar verder...quote:Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verstaanbaar en niet alleen over gefakede rijkdom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |