Dit is net Dotan. Pure pauper.quote:
Dotan is vele malen beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net Dotan. Pure pauper.
Lijkt het idd wel op ja. En superhip kapsel ook die gozer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net Dotan. Pure pauper.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt het idd wel op ja. En superhip kapsel ook die gozer.
Het klinkt precies hetzelfde maat.quote:
dit is toch een jongen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
Jimmy Hendrix tribute door een meisje van twaalf straks![]()
Ik kon er geen Dotan uithalen hoor. Saai is het wel, dat dan weer wel. Dotan is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klinkt precies hetzelfde maat.
Jij bent een beetje biased als het op Dotan aankomt.
Samenzang en drumritme is compleet Dotan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kon er geen Dotan uithalen hoor. Saai is het wel, dat dan weer wel. Dotan is inderdaad beter.
Ben je jaloers op zijn zieke gitaarskillzquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:41 schreef Monolith het volgende:
Opsluiten dit kind en de sleutel weggooien.
Alsof je Hendrix luistert manquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hendrix qua composities sowieso overrated.
Niet vaak nee, ik heb andere bluesbands en psych die ik veel liever luister. Velvet Underground, Blind Faith, Jefferson Airplane, The Move...quote:
Heb jij de platenkast van je vader geplunderd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet vaak nee, ik heb andere bluesbands en psych die ik veel liever luister. Velvet Underground, Blind Faith, Jefferson Airplane, The Move...
Ja maar alleen maar vanwege Rolandquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik 'm had gemaakt had je dat gezegd ja
Neuh, mijn moeder luistert hier naar. Mijn vader luisterde naar shit als Sly and the Family Stone, Temptations enzo. Karina vindt dit leuk maar ik heb er minder mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb jij de platenkast van je vader geplunderd?
Ja, geef Roland maar de schuldquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar vanwege Roland
Je vader heeft goede smaakquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vader luisterde naar shit als Sly and the Family Stone, Temptations enzo. Karina vindt dit leuk maar ik heb er minder mee.
Ja inderdaad. De Staat en DeWolff zijn prima Nederlandse bandjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Monolith het volgende:
Dewolff is ook wel een leuk bandje in ieder geval.
Hij heet Ryan geloof ik, zal wel een jongen zijn.quote:
Ik twijfel nog steeds, je weet het maar nooit met die namen tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heet Ryan geloof ik, zal wel een jongen zijn.
ha ha ha je vaderquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Wel betere teksten dan Kinderen voor Kinderen
Mja niet mijn ding. Ik had een mooi radiokanaaltje met de Buzzcocks, The Only Ones, Jesus and Mary Chain, My Bloody Valentine, Pixies, Nirvana, Dead Kennedys, Blur, Suede enzo. Was meer mijn ding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vader heeft goede smaakIk heb op het digital radiokanaal een zender 'nostalgische R&B' of zoiets, daar draaien ze de hele dag dat soort muziek.
We hebben er veel meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De Staat en DeWolff zijn prima Nederlandse bandjes
Ja klopt. Noem er is een paarquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja niet mijn ding. Ik had een mooi radiokanaaltje met de Buzzcocks, The Only Ones, Jesus and Mary Chain, My Bloody Valentine, Pixies, Nirvana, Dead Kennedys, Blur, Suede enzo. Was meer mijn ding.
Ik hou ook wel van oude dingen maar dat wist je al wel, alleen toch minder soul. Goede bluesrock kan ik wel waarderen, maar Jimi vind ik een beetje last hebben van het Dire Straits-syndroom.
[..]
We hebben er veel meer.
Actief of niet per definitie actief?quote:
Nee 'maat'.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klinkt precies hetzelfde maat.
Jij bent een beetje biased als het op Dotan aankomt.
Actief welquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Actief of niet per definitie actief?
Vorige week ook al je boeken van Zwagerman verkocht?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef SureD1 het volgende:
Zo..mijn gitaren kunnen op marktplaats...
Ik switch wel af en toe van station, want op een gegeven moment merk je dat het toch steeds hetzelfde is wat ze draaien. Sommige nummers/bands die jij leuk vindt, vind ik ook wel leuk, maar eigenlijk meer, sommige nummers denk ik, niet per se bands. Maar dat heb ik sowieso altijd. Ik weet niet zo snel 1 band waarvan ik ALLES goed vind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja niet mijn ding. Ik had een mooi radiokanaaltje met de Buzzcocks, The Only Ones, Jesus and Mary Chain, My Bloody Valentine, Pixies, Nirvana, Dead Kennedys, Blur, Suede enzo. Was meer mijn ding.
Ik hou ook wel van oude dingen maar dat wist je al wel, alleen toch minder soul. Goede bluesrock kan ik wel waarderen, maar Jimi vind ik een beetje last hebben van het Dire Straits-syndroom.
[..]
We hebben er veel meer.
Oke.quote:
Waarom? Omdat iemand goed Hendrix kan naspelen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef SureD1 het volgende:
Zo..mijn gitaren kunnen op marktplaats...
Het is tenzijquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Vorige week ook al je boeken van Zwagerman verkocht?
Ik heb denk ik maar 2 bands waarvan ik vind dat ze nooit slecht materiaal hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik switch wel af en toe van station, want op een gegeven moment merk je dat het toch steeds hetzelfde is wat ze draaien. Sommige nummers/bands die jij leuk vindt, vind ik ook wel leuk, maar eigenlijk meer, sommige nummers denk ik, niet per se bands. Maar dat heb ik sowieso altijd. Ik weet niet zo snel 1 band waarvan ik ALLES goed vind.
Pauw is inderdaad heel leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.
Sowieso PAUW, Navarone, Jacco Gardner en zZz, ook beetje prog/psych allemaal.
Verder ben ik ook wel gecharmeerd van Traumahelikopter, Alamo Race Track en Birth of Joy in het meer rocksegment
Die wisten wanneer ze moesten stoppen dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarvan is er eentje die maar 1 album heeft gemaakt
De ander is Portishead. Maar die hebben in 21 jaar 3 albums gereleased (en 1 andere single)quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wisten wanneer ze moesten stoppen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |