Dit is net Dotan. Pure pauper.quote:
Dotan is vele malen beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net Dotan. Pure pauper.
Lijkt het idd wel op ja. En superhip kapsel ook die gozer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net Dotan. Pure pauper.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt het idd wel op ja. En superhip kapsel ook die gozer.
Het klinkt precies hetzelfde maat.quote:
dit is toch een jongen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
Jimmy Hendrix tribute door een meisje van twaalf straks![]()
Ik kon er geen Dotan uithalen hoor. Saai is het wel, dat dan weer wel. Dotan is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klinkt precies hetzelfde maat.
Jij bent een beetje biased als het op Dotan aankomt.
Samenzang en drumritme is compleet Dotan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kon er geen Dotan uithalen hoor. Saai is het wel, dat dan weer wel. Dotan is inderdaad beter.
Ben je jaloers op zijn zieke gitaarskillzquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:41 schreef Monolith het volgende:
Opsluiten dit kind en de sleutel weggooien.
Alsof je Hendrix luistert manquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hendrix qua composities sowieso overrated.
Niet vaak nee, ik heb andere bluesbands en psych die ik veel liever luister. Velvet Underground, Blind Faith, Jefferson Airplane, The Move...quote:
Heb jij de platenkast van je vader geplunderd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet vaak nee, ik heb andere bluesbands en psych die ik veel liever luister. Velvet Underground, Blind Faith, Jefferson Airplane, The Move...
Ja maar alleen maar vanwege Rolandquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik 'm had gemaakt had je dat gezegd ja
Neuh, mijn moeder luistert hier naar. Mijn vader luisterde naar shit als Sly and the Family Stone, Temptations enzo. Karina vindt dit leuk maar ik heb er minder mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb jij de platenkast van je vader geplunderd?
Ja, geef Roland maar de schuldquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar vanwege Roland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |