SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yves Rocher shampoo beste shampooquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb een beetje huidschilfertjes op m'n hoofdhuid. Welke shampoo moet ik dan nemen. Ik zie bij etos enzo niets voor hoofdhuid
oke ik wacht wel op brammetje voor de tipsquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yves Rocher shampoo beste shampoo
Weet niet of het ook goed is voor jou
Is goed hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oke ik wacht wel op brammetje voor de tips
DM Paxcon voor mode-adviesquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het gaat niet om mode let eens opquote:
quote:
ik denk jij hebt mooi haar jij weet het wel maar neequote:
Omg yves rocher met kariteboter shampooquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yves Rocher shampoo beste shampoo
Weet niet of het ook goed is voor jou
Nee ik heb niks op United gezet. Heb Juve over 4.5 shots on target (2.10), Real Madrid most offsides (2.60) en BMG over 3.5 corners (1.90)quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Toto, betten op United of niet?
heb je een tijd lang dezelfde shampoo gebruikt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Schilfers = droog haarquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
[..]
ik denk jij hebt mooi haar jij weet het wel maar nee
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
deze user heeft wel veel verstand van shampoos en haar
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg yves rocher met kariteboter shampoo
ik had tijd antiroos shampoo maar volgens kapster is het geen roos en moest ik hydraterend dit dat (weet niet meer) gebruiken. Nu heb ik een standaard van andrelonquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je een tijd lang dezelfde shampoo gebruikt?
maar het is m'n hoofdhuid die schilfert?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Schilfers = droog haar
Neem iets tegen dat
Prima odds idd. Ik twijfel echt enorm, United is een kut ploeg maar PSV is toch wel het niveau van Club. Misschien net wat beter dan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik heb niks op United gezet. Heb Juve over 4.5 shots on target (2.10), Real Madrid most offsides (2.60) en BMG over 3.5 corners (1.90)
prima odds en prima mogelijk
united vertrouw ik niet, al is BTS wel een goede denk ik
Je moet eigenlijk elke keer een ander merk kopen. Doe eentje van elvive men ofzo. is van l'orealquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik had tijd antiroos shampoo maar volgens kapster is het geen roos en moest ik hydraterend dit dat (weet niet meer) gebruiken. Nu heb ik een standaard van andrelon
Te weinigquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een pot van 370ml pastasaus
Is dat een goede hoeveelheid bij groenten/vlees voor 2 personen? :s
ik ga zo wel weer eens kijken bij drogist. Echt onmogelijk kiezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk elke keer een ander merk kopen. Doe eentje van elvive men ofzo. is van l'oreal
Ik zou alleen BTS aanraden. Maar echt united to win.. nopequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Prima odds idd. Ik twijfel echt enorm, United is een kut ploeg maar PSV is toch wel het niveau van Club. Misschien net wat beter dan.
Mijn haar kan shampoo veranderingen juist niet aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk elke keer een ander merk kopen. Doe eentje van elvive men ofzo. is van l'oreal
Staat het niet op de fles?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
dat van mortax wel lijkt mequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mijn haar kan shampoo veranderingen juist niet aan
nee joh hoeft echt nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
http://www.laroche-posay.(...)Schilfers-p4243.aspx
kijk zoiets moet ik denk ik hebben maar verkopen ze blijkbaar alleen bij apotheek
wow, sterktequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Jeej. Mijn moeder heeft vorige week meerdere tia's gehad. Ze moet wrs nog tot volgende dinsdag blijven sowieso, dan heeft ze operatie. Zodra ik weer kan fietsen ga ik maar even heen
Thanks. Mooi beroerd dat ik niet kan fietsen nu, maar mijn knie wordt wel iedere dag beter. Ik ga over 2 dagen maar even heen.quote:
wie komt er etenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja ik zie nu dat ze zeggen dat 1 portie 1/3e is
nouja dat komt wel goed
dankje
omdat jouw haar kort is en geen krul.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:52 schreef Paxcon het volgende:
Mijn oma heeft dit ook gehad.... is waardeloosquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Jeej. Mijn moeder heeft vorige week meerdere tia's gehad. Ze moet wrs nog tot volgende dinsdag blijven sowieso, dan heeft ze operatie. Zodra ik weer kan fietsen ga ik maar even heen
Fotoboek van editprofile onderaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:04 schreef Kauai het volgende:
Hoe kan je instellen dat er geen mensen anoniem je fobo kunnen bekijken?
Dankjequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fotoboek van editprofile onderaan
Beter een tia dan een infarct zoals bij m'n ma, doe rustig. Stelt niets voor hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt waar zo bang dat ik mijn moeder best jong ga verliezen![]()
Ik ben al heel lang bezorgd om haar gezondheid.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter een tia dan een infarct zoals bij m'n ma, doe rustig. Stelt niets voor hoor
Gaat al langere tijd niet goed dus, kwamen de tia('s) zeer onverwacht?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang bezorgd om haar gezondheid.
Testquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo gemeen van je... ik heb kaal haar
Ik weet niet, voor mij wel in ieder geval maar weet niet hoe het voor haar is. Ik bel haar vanavond na het eten, heb alleen nog even kort met haar gepraat via de whatsapp. Maar ze heeft al langere tijd problemen met haar gezondheid. Ik zeg heel vaak voor de gein dat mijn moeder een spaarkaart moet vragen bij het ziekenhuis, zou zij ze zo vol hebben als ze die hadden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat al langere tijd niet goed dus, kwamen de tia('s) zeer onverwacht?
Nou ja, stelt niets voor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter een tia dan een infarct zoals bij m'n ma, doe rustig. Stelt niets voor hoor
Altijd contact houden, in ziekenhuis liggen is niet echt een feest en vooral niet na een tia, maar ik denk wel dat het goedkomt qua tia, al zou ze wel paar dingen in haar eetpatroon moeten veranderen van de dokters denk ik als ze niet zo gezond eet. (Mijn ma mocht geen roomboter etc meer)quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij wel in ieder geval maar weet niet hoe het voor haar is. Ik bel haar vanavond na het eten, heb alleen nog even kort met haar gepraat via de whatsapp. Maar ze heeft al langere tijd problemen met haar gezondheid. Ik zeg heel vaak voor de gein dat mijn moeder een spaarkaart moet vragen bij het ziekenhuis, zou zij ze zo vol hebben als ze die hadden.
Een tia is maar tijdelijk afsluiting van zuurstof, zoveel mensen krijgen dat. Natuurlijk is het heftig maar als je medicijnen zoals bloedverdunners ervoor krijgt en het op tijd inneemt gebeurd er niks.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, stelt niets voor.Is toch wel heftig hoor, om mee te maken.
Ik bedoel meer voor naasten, dat het toch wel even schrikken is als je moeder (of iemand anders) dat overkomt. Ondanks dat het misschien eenvoudig te behandelen is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd contact houden, in ziekenhuis liggen is niet echt een feest en vooral niet na een tia, maar ik denk wel dat het goedkomt qua tia, al zou ze wel paar dingen in haar eetpatroon moeten veranderen van de dokters denk ik als ze niet zo gezond eet. (Mijn ma mocht geen roomboter etc meer)
[..]
Een tia is maar tijdelijk afsluiting van zuurstof, zoveel mensen krijgen dat. Natuurlijk is het heftig maar als je medicijnen zoals bloedverdunners ervoor krijgt en het op tijd inneemt gebeurd er niks.
Hey mah playah. Sup?quote:
Prima dag gehad. Al was ik wel van eerste tot achtste uur bezig. Beetje moe nu.quote:
Lange dag inderdaad. Nu lekker fatty zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima dag gehad. Al was ik wel van eerste tot achtste uur bezig. Beetje moe nu.
Nu chillen op bankje met pepernoten.
En met jou?
Ja, lekker viesdik worden zodat Loka aan mijn vetjes kan zitten. Daar zit ze echt non-stop aan. Een beetje eng wel. Nu nog even proefje voor donderdag inzetten en ik ben klaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Lange dag inderdaad. Nu lekker fatty zijn?
Hier weer lekker gewandeld met Bogie, voordat het weer kut werd. Daarna de laatste van drie interviews uitgewerkt en opgestuurd. Rest van de avond lekker chillen.
Je zat toch ook aan haar vetjes? Terecht dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lekker viesdik worden zodat Loka aan mijn vetjes kan zitten. Daar zit ze echt non-stop aan. Een beetje eng wel. Nu nog even proefje voor donderdag inzetten en ik ben klaar.
Lekker bezig. Geen asiel vandaag?
Geloof het niet neequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
Mijn lay-out van het forum is trouwens anders ineens. Is dat bij jullie ook?
Een keer was datquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zat toch ook aan haar vetjes? Terecht dus.
Nee. Morgen en overmorgen weer.
Ja, leuk. Maar het werkt niet echt. Ziet er een beetje verneukt uit hier. Vooral bovenaan de pagina.quote:
Nee, dat krijg je per dag te horen. Staat op een rooster als je binnenkomt. Alleen veranderen ze dat soms om 9 uur. Vorige keer was ik om kwart voor 9 al aan het werk en was het ineens gewisseld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer was dat
Weet je al waar je morgen mag meelopen?
Net Tweakers zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Even wennen denk ik
alleen dat balkje is wel irritant
Ja inderdaad, ik vind het niet lelijk, maar dat balkje is echt kakquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Even wennen denk ik
alleen dat balkje is wel irritant
mijn achtergrond is grijs ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 18:02 schreef Elan het volgende:
Sowieso is die zwarte achtergrond vies lelijk
quote:
;squote:
Haha echt hequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef Elan het volgende:
Die balk met berichten is wel erg subtiel
Danny zal wel denken fuck jullie, willen jullie niet naar de FP dan komt hij gewoon naar jullie toe.
jonge klaag niet zo aan de nieuwe lay-out is acht jaar gewerktquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vorige was toch veel smoother man.
8 jaar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jonge klaag niet zo aan de nieuwe lay-out is acht jaar gewerkt
Aan Hitler's Derde Rijk ook. Zegt niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jonge klaag niet zo aan de nieuwe lay-out is acht jaar gewerkt
Hij lult want 8 jaar geleden was er nog een andere lay-out. Bagger lay-out of zo.quote:
oh is opzich wel stylish, maar sommige kleurkeuzes zijn gewoon niet praktischquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij lult want 8 jaar geleden was er nog een andere lay-out. Bagger lay-out of zo.
Al was er toen ook een hoop gejank bij de introtructie van een nieuwe. Na twee weken hoorde je niemand meer![]()
Nou het zou ook zes kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij lult want 8 jaar geleden was er nog een andere lay-out. Bagger lay-out of zo.
Al was er toen ook een hoop gejank bij de introtructie van een nieuwe. Na twee weken hoorde je niemand meer![]()
Je beeldscherm voelt gelijk 2x zo klein aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wit op lichtgrijs ja?
godverdomme Danny wat doe je ons aan
Dit is wel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je beeldscherm voelt gelijk 2x zo klein aan
is dat niet goed?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wit op lichtgrijs ja?
godverdomme Danny wat doe je ons aan
de topictitel is vrij onleesbaar, net als de paginanummersquote:
even je achtergrondkleur resetten man. Sowieso achterlijk dat die balk zijn eigen background niet heeftquote:
dat wordt echt wel gefixt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de topictitel is vrij onleesbaar, net als de paginanummers
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zwarte bovenin met die berichten?
hoeveel indirecte bedpartners heb jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Je hoeft toch niet constant de headlines uit het nieuws te lezen
nu is mn achtergrond zwart daar word ik pissig vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
even je achtergrondkleur resetten man. Sowieso achterlijk dat die balk zijn eigen background niet heeft
zolderkamerautisten gheghequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
nu is mn achtergrond zwart daar word ik pissig van
Wat zijn indirecte bedpartners? Vrouwen waar je geen seks mee hebt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoeveel indirecte bedpartners heb jij
dat kan je op de FP lezen. Handig die balk!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zijn indirecte bedpartners? Vrouwen waar je geen seks mee hebt?
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-954920.html En dan nog een paar procent korting door FOK! kortingscode.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij welke site en hoe duur dan als ik vragen mag
kotsquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dat kan je op de FP lezen. Handig die balk!
andre van duin koopt eerste kinderpostzegelsquote:
http://www.aliexpress.com(...)-5MP/2053469876.htmlquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-954920.html En dan nog een paar procent korting door FOK! kortingscode.
Oh nice, dat is de zelfde toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)-5MP/2053469876.html
Deze heb ik voor 161 dollar incl met 3gb ram Europese firmware en Lollipop OS
Vandaag besteld.quote:
mooie telefoonquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-954920.html En dan nog een paar procent korting door FOK! kortingscode.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:21 schreef Elan het volgende:
Zouden die balkjes een complot zijn om de slowchatters weg te treiteren.
Groot nieuws over tieten Kylie Jennerquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
andre van duin koopt eerste kinderpostzegels
Maar dat is dus de zelfde? Kan hem dan ook beter daar kopen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag besteld.
Al ga ik hem zelf niet gebruiken verder is voor mijn zus.
Hopelijk hoeven we geen douanekosten te betalen
dit lijkt me dan weer zeer interessantquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Groot nieuws over tieten Kylie Jenner
meer geld voor verpleeghuizenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dit lijkt me dan weer zeer interessant
Precies dezelfde, ze hebben ook meer kleuren daar en je krijgt gratis accessoires en dus Lollipop OS wat wel weer nieuwer is dan Kitkat + Nederlandse menu's .quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat is dus de zelfde? Kan hem dan ook beter daar kopen.
In 2016 worden knopen doorgehakt over wegenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wel handig met mijn leeftijd
Koning op weg naar de Ridderzaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
In 2016 worden knopen doorgehakt over wegen
Echt superinteressantquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Koning op weg naar de Ridderzaal
Breaking news daar op de fp
is yvonne al zo oud?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef Elan het volgende:
Wauw spot ik een lekker wijf op FOK! is ze van 1970
Tot over 2 wekenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
WTF dacht danny.
Laat ik het forum nog meer verkankeren?
ik kan het niet meer lezen man
ik vind het vooral raar dat hij het gewoon live gooit terwijl het nog niet eens af is. Dit test je toch eerstquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
WTF dacht danny.
Laat ik het forum nog meer verkankeren?
ik kan het niet meer lezen man
lekker ook voor alle nieuwe users uit CHIquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik vind het vooral raar dat hij het gewoon live gooit terwijl het nog niet eens af is. Dit test je toch eerst
abo houders konden deze lay out al een weekje doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik vind het vooral raar dat hij het gewoon live gooit terwijl het nog niet eens af is. Dit test je toch eerst
#autistenverenigingquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef Kauai het volgende:
Ging dit de vorige keren dat de layout veranderde ook zo soepel of
daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
abo houders konden deze lay out al een weekje doen
Je kan abo houders beter oude layout laten houden koopt iemand nog eensquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
abo houders konden deze lay out al een weekje doen
inso zei op app dat hij het al een tijdje had omdat hij abo heeftquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
niks autistquote:
Ik vind mobiel FOK!ken echt aids.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ga weer fok!ken via telefoon
Dit is niet te doenAlles flitst heen en weer
zullen we anders fokken via whatsappquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
autist. Epileptisch? Huehuequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Awh.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks autist
ik vind veranderingen prima ik kan alleen myat en mijn actieve topics niet meer lezen? :´(
Het is getest. Voor abosquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
helemaal omhoog scrollen bahquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks autist
ik vind veranderingen prima ik kan alleen myat en mijn actieve topics niet meer lezen? :´(
Is al aangepastquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best tevreden, zolang die balk maar uitgezet kan worden.
Mn browser kan het niet aanquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zullen we anders fokken via whatsapp
Ik ook maar het doet het tenminstequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mobiel FOK!ken echt aids.
Ga je kijken?quote:
Hey manquote:
snap hem nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHHHHAH
doodzieke grap dit
natuurlijk hebben ze geen kansquote:
Ajax won ook van United en Barcelona en City anders.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
natuurlijk hebben ze geen kans
het is een nederlands team
nederlands voetbal :´)
ajax behoort tot de top van Europa blijkt maar weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax won ook van United en Barcelona en City anders.
Maar ja dat is Ajax natuurlijk.
dat was drie en vier jaar terugquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax won ook van United en Barcelona en City anders.
Maar ja dat is Ajax natuurlijk.
City stond toen eerste toch in PL?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was drie en vier jaar terug
united ging nergens meer om
city was op dat moment bizar uit vorm en een kneuzenkermis
en barca had ook geen zin
PSV heeft in de Eredivisie net zo veel laten zien als MU in de PL.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
City stond toen eerste toch in PL?
United is nou ook weer niet bizar goed al gun ik het jou en Tyron wel dat Blind er een of twee scoort.
Het is dat ik geen account heb, anders had ik dik ingezet tegen PSV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV heeft in de Eredivisie net zo veel laten zien als MU in de PL.
Het psv van vorig jaar had een kans, dit psv is kansloos. Ik pak hem vanavond op 2,10.
Op Unibet is hij 2.33quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV heeft in de Eredivisie net zo veel laten zien als MU in de PL.
Het psv van vorig jaar had een kans, dit psv is kansloos. Ik pak hem vanavond op 2,10.
huh witte lettersquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:55 schreef Fera het volgende:
O, nu zie ik de lay-out wel zoals het hoort. Witte letters op grijs. WAAROM?
zwaar debiel jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:55 schreef Fera het volgende:
O, nu zie ik de lay-out wel zoals het hoort. Witte letters op grijs. WAAROM?
Ja, onder en bovenin. Niet de posts zelf, maar paginanummers enz.quote:
Dat is een bug mag je toch aannemen. Anders kunnen we geeneens meer TT's lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, onder en bovenin. Niet de posts zelf, maar paginanummers enz.
Hoop ik maar. Of je moet een abbo nemen om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een bug mag je toch aannemen. Anders kunnen we geeneens meer TT's lezen
Is hier goed te lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, onder en bovenin. Niet de posts zelf, maar paginanummers enz.
Bij mij is dat dus heel erg licht in plaats van donker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hier goed te lezen
[ afbeelding ]
bah wat lelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hier goed te lezen
[ afbeelding ]
samequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus heel erg licht in plaats van donker.
Misschien werkt het om je achtergrondkleur te resetten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus heel erg licht in plaats van donker.
O, toen ik naar die pagina ging was het alweer goed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien werkt het om je achtergrondkleur te resetten?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Dat kon toch al?quote:
Wat is deze? Baby aap?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is mij nooit op gevallen baby aap
weet jij hoe je vuur maaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Trailer voor de film van The Jungle Book ziet er nog best leuk uit
Heel hard een droge kut neuken.quote:
Door die TT ?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Slotje op KLB SC![]()
Hallloootje dan maar
Heb je nou wel die telefoon kunnen bestellen? Lees net die topic in CHI over betalen waar jij ook had gereageerd.quote:
Oh god straks lok je niels hiernaartoequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja... te euforisch over de nieuwe layout
Bestellen jullie allebei de S3?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nou wel die telefoon kunnen bestellen? Lees net die topic in CHI over betalen waar jij ook had gereageerd.
Nouquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nou wel die telefoon kunnen bestellen? Lees net die topic in CHI over betalen waar jij ook had gereageerd.
Ah ok, niks aan de hand dus!quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
NouIdeal lag plat blijkbaar
![]()
Maar was tijdelijk, echt 2 uur die foon uit zitten zoeken deed Ideal het niet.
Nu doet die het weer
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god straks lok je niels hiernaartoe
waarom gebruik je geen paypal?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
NouIdeal lag plat blijkbaar
![]()
Maar was tijdelijk, echt 2 uur die foon uit zitten zoeken deed Ideal het niet.
Nu doet die het weer
Leuke telefoon hoor.quote:
Thxquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuke telefoon hoor.
Ook lang over te twijfelen maar heb al zo lang jiayu. Ik wou wat anders.
Ik zat ook te twijfelen maar meer omdat er zoveel zijn.. welke moet ik kiezen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuke telefoon hoor.
Ook lang over te twijfelen maar heb al zo lang jiayu. Ik wou wat anders.
Ik maak toch nooit filmpjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
S3 is wel goed alleen filmen is heel kut.
bespaart je IP ban die herman gaat krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik wilde in het deel daarvoor iets van "mooie lay out" zetten, gelukkig heb ik dat niet gedaan
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus zo voelt die vluchtelingencrisis
hahahahahahha jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jiayu is ook een prima merk hoor. Had 1,5 jaar terug een Jiayu voor mijn moeder besteld was 45 euro. Doet het nog steeds prima.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen maar meer omdat er zoveel zijn.. welke moet ik kiezen?Maar deze kwam wel vaak voorbij, goede dingen gelezen enz.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gezellig tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een samensmelting van GRTD & KLB-SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |