Beter een tia dan een infarct zoals bij m'n ma, doe rustig. Stelt niets voor hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt waar zo bang dat ik mijn moeder best jong ga verliezen![]()
Ik ben al heel lang bezorgd om haar gezondheid.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter een tia dan een infarct zoals bij m'n ma, doe rustig. Stelt niets voor hoor
Gaat al langere tijd niet goed dus, kwamen de tia('s) zeer onverwacht?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang bezorgd om haar gezondheid.
Testquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo gemeen van je... ik heb kaal haar
Ik weet niet, voor mij wel in ieder geval maar weet niet hoe het voor haar is. Ik bel haar vanavond na het eten, heb alleen nog even kort met haar gepraat via de whatsapp. Maar ze heeft al langere tijd problemen met haar gezondheid. Ik zeg heel vaak voor de gein dat mijn moeder een spaarkaart moet vragen bij het ziekenhuis, zou zij ze zo vol hebben als ze die hadden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat al langere tijd niet goed dus, kwamen de tia('s) zeer onverwacht?
Nou ja, stelt niets voor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter een tia dan een infarct zoals bij m'n ma, doe rustig. Stelt niets voor hoor
Altijd contact houden, in ziekenhuis liggen is niet echt een feest en vooral niet na een tia, maar ik denk wel dat het goedkomt qua tia, al zou ze wel paar dingen in haar eetpatroon moeten veranderen van de dokters denk ik als ze niet zo gezond eet. (Mijn ma mocht geen roomboter etc meer)quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij wel in ieder geval maar weet niet hoe het voor haar is. Ik bel haar vanavond na het eten, heb alleen nog even kort met haar gepraat via de whatsapp. Maar ze heeft al langere tijd problemen met haar gezondheid. Ik zeg heel vaak voor de gein dat mijn moeder een spaarkaart moet vragen bij het ziekenhuis, zou zij ze zo vol hebben als ze die hadden.
Een tia is maar tijdelijk afsluiting van zuurstof, zoveel mensen krijgen dat. Natuurlijk is het heftig maar als je medicijnen zoals bloedverdunners ervoor krijgt en het op tijd inneemt gebeurd er niks.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, stelt niets voor.Is toch wel heftig hoor, om mee te maken.
Ik bedoel meer voor naasten, dat het toch wel even schrikken is als je moeder (of iemand anders) dat overkomt. Ondanks dat het misschien eenvoudig te behandelen is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Altijd contact houden, in ziekenhuis liggen is niet echt een feest en vooral niet na een tia, maar ik denk wel dat het goedkomt qua tia, al zou ze wel paar dingen in haar eetpatroon moeten veranderen van de dokters denk ik als ze niet zo gezond eet. (Mijn ma mocht geen roomboter etc meer)
[..]
Een tia is maar tijdelijk afsluiting van zuurstof, zoveel mensen krijgen dat. Natuurlijk is het heftig maar als je medicijnen zoals bloedverdunners ervoor krijgt en het op tijd inneemt gebeurd er niks.
Hey mah playah. Sup?quote:
Prima dag gehad. Al was ik wel van eerste tot achtste uur bezig. Beetje moe nu.quote:
Lange dag inderdaad. Nu lekker fatty zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima dag gehad. Al was ik wel van eerste tot achtste uur bezig. Beetje moe nu.
Nu chillen op bankje met pepernoten.
En met jou?
Ja, lekker viesdik worden zodat Loka aan mijn vetjes kan zitten. Daar zit ze echt non-stop aan. Een beetje eng wel. Nu nog even proefje voor donderdag inzetten en ik ben klaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Lange dag inderdaad. Nu lekker fatty zijn?
Hier weer lekker gewandeld met Bogie, voordat het weer kut werd. Daarna de laatste van drie interviews uitgewerkt en opgestuurd. Rest van de avond lekker chillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |