Er moet bij wel een smaakje aanzitten bij mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb magere franse kwark gekocht van de jumbo. 450 gram, vies veel eiwitten, hopelijk is het te vreten, anders gooi ik er chocomlek doorheen
ja maar deze heeft meeste eiwitten geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er moet bij wel een smaakje aanzitten bij mij
ja dit is dus naturel geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook kwark halen
had gister ook aardbei maar durf niet zo goed naturel te kopen
Die van Optimel is ook mager. En aardbei.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook kwark halen
had gister ook aardbei maar durf niet zo goed naturel te kopen
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suikerquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Optimel is ook mager. En aardbei.
da's best veel, zeker als je ook nog eens veel frisdrank zuiptquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suiker
Al zal 75gram suiker per dag wel niet te ernstig zijn
dat moet je dan ook niet doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
da's best veel, zeker als je ook nog eens veel frisdrank zuipt
kan ook wel zeker als je moet aankomen zoals jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suiker
Al zal 75gram suiker per dag wel niet te ernstig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |