quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is een gevoelige jongen die houdt van dansen en van kunst. Soms is hij in z'n posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar hij lijdt dan zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
Moest een traantje latenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is een gevoelige jongen die houdt van dansen en van kunst. Soms is hij in z'n posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar hij lijdt dan zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
klinkt niet als mortiequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
Gvd paxquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En xtc pillenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je een beetje
ik weet toevallig dat je volksmuziek heel erg leuk vindt
Ik heb helemaal niets met volksmuziekquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je een beetje
ik weet toevallig dat je volksmuziek heel erg leuk vindt
L 34, W 33 (was 34)quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lengtemaat ja? BEN JE GEKROMPEN?
Ben je afgevallen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je afgevallen?Ja 33 kon ik 4 maanden geleden echt niet meer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 maanden geleden zat het al iets minder strak maar nog net iets te, en nu zit het wel okee. Dus denk wel ietsjes.
Neeheur. Je houdt van Had-je-me-maar en zijn levensverhaal. Al is dat het enige hehehquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie kennen alleen de karikatuur mortaxx
Ah oké. Maar kan ook per winkel en per model verschillen. Zelfs per broek nog.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja 33 kon ik 4 maanden geleden echt niet meer hebben2 maanden geleden zat het al iets minder strak maar nog net iets te, en nu zit het wel okee. Dus denk wel ietsjes.
Wie is de echte Mortaxxquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie kennen alleen de karikatuur mortaxx
Ja klopt, maar deze broeken had ik beide al een tijdquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah oké. Maar kan ook per winkel en per model verschillen. Zelfs per broek nog.Ik had twee dezelfde broeken, in een andere kleur, maar ze zaten beiden net iets anders.
Metro man gespotquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het juist altijd leuk om zoveel mogelijk outfits te proberen
Wat stom. Beter een balans tussen kusjekroel en haat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
deze sc is alleen maar haat
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat stom. Beter een balans tussen kusjekroel en haat.
Jammer dat je dit soort gelul quote.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden
dit is geen gelulquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je dit soort gelul quote.
het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
het oog ziet niet wat op het netvlies valt
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Jippie ik heb zo´n simkaart tussenstukje. Had mijn verhaal nog niet afgemaakt en die man van de telefoonwinkel wist al meteen wat ik wou hebben haha
mark knopflerquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:26 schreef Toto69 het volgende:
wow heb deze al zeker 2 maanden of zo niet geluisterd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:29 schreef Toto69 het volgende:
de slang en de bever is ook een erg mooi nummer
Jij jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Quoten van lekken uit crewforum, TR. doei paxje
wat ga je halenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:31 schreef Paxcon het volgende:
Oh dat staat er ook
Nou ik moet nu boodschappen gaan doen
ik heb magere franse kwark gekocht van de jumbo. 450 gram, vies veel eiwitten, hopelijk is het te vreten, anders gooi ik er chocomlek doorheenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb optimel magere kwark aardbei gekocht.
Er moet bij wel een smaakje aanzitten bij mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb magere franse kwark gekocht van de jumbo. 450 gram, vies veel eiwitten, hopelijk is het te vreten, anders gooi ik er chocomlek doorheen
ja maar deze heeft meeste eiwitten geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er moet bij wel een smaakje aanzitten bij mij
ja dit is dus naturel geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook kwark halen
had gister ook aardbei maar durf niet zo goed naturel te kopen
Die van Optimel is ook mager. En aardbei.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook kwark halen
had gister ook aardbei maar durf niet zo goed naturel te kopen
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suikerquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Optimel is ook mager. En aardbei.
da's best veel, zeker als je ook nog eens veel frisdrank zuiptquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suiker
Al zal 75gram suiker per dag wel niet te ernstig zijn
dat moet je dan ook niet doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
da's best veel, zeker als je ook nog eens veel frisdrank zuipt
kan ook wel zeker als je moet aankomen zoals jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suiker
Al zal 75gram suiker per dag wel niet te ernstig zijn
ik heb een beetje huidschilfertjes op m'n hoofdhuid. Welke shampoo moet ik dan nemen. Ik zie bij etos enzo niets voor hoofdhuidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |