Die laatte heb ik op google opgezochtquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik ken deze allebei niet is dat erg
Je omaquote:
ik ken haar welquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatte heb ik op google opgezocht![]()
Maar Pete Doherty is qua naam wel bekend. Maar niet heel noemenswaardig
Als je Kate Moss niet kent zou het wel beetje erg zijn
Die heet Oboma?quote:
Heb moeten googlenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
Als je Kate Moss niet kent zou het wel beetje erg zijn
Je wist wel dat het een model was toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb moeten googlen
kende alleen de naam
Nee, dacht actricequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wist wel dat het een model was toch?
was bush toch alquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De grootste oorlogsmisdadiger van deze eeuw
Heb zo'n gevoel en ik ben een gevoelsmens vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ze het niet doen?
Iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ze het niet doen?
Jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel en ik ben een gevoelsmens vandaar
lieg nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel en ik ben een gevoelsmens vandaar
Mortaxx is een gevoelige jongen die houdt van dansen en van kunst. Soms is hij in z'n posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar hij lijdt dan zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar volgens jou is hij een gevoelige boi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |