SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negerinquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent dus degene die mij vertelde dat kwai een negerin is
ik was zeer verbaasd toen ze haar cam aandeed op tc
Watquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent dus degene die mij vertelde dat kwai een negerin is
ik was zeer verbaasd toen ze haar cam aandeed op tc
Dan krijg je allemaal hockeymeisjes van 15 achter je aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk ik zal me scheren dan lijk ik 17
hij is zelf ook net 17 natuulijkquote:
Kwai wordt negerquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:48 schreef Toto69 het volgende:
Als kwai een negerin is dan ben ik de paus
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben dol op de blonde betanerdjes van hier
Soooowquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeg Opso moet jij geen bacteriën gaan kweken
Heb pauzequote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeg Opso moet jij geen bacteriën gaan kweken
Wattequote:Op dinsdag 15 september 2015 12:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Pow pow
Waren wel interessante snapchats
Ik ben enigszins blond en ik doe informatica, dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ben jij toch niet, wel blond maar beta?
... You're a single motherquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet meer welkom bij je ouders?
Ik claim je danquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben enigszins blond en ik doe informatica, dus tel uit je winst
zal ik mijn nummer maar op de DM gooien? ;s :squote:Op dinsdag 15 september 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Volgens bronnen ook gay, moet alleen nog uit de kast komen. Fix em
Doe dat, dan kan ik alvast mijn trouwjurk uitkiezen bcuz shit is getting seriousquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik mijn nummer maar op de DM gooien? ;s :s
Ik ben wel eregast tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe dat, dan kan ik alvast mijn trouwjurk uitkiezen bcuz shit is getting serious
Ik wacht rustig afquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
[..]
Volgens bronnen ook gay, moet alleen nog uit de kast komen. Fix em
ja toen je me aan y had gekoppeld, kauai is mijn getuige bij opsoquote:
WOWquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja toen je me aan y had gekoppeld, kauai is mijn getuige bij opso
wat.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja toen je me aan y had gekoppeld, kauai is mijn getuige bij opso
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat.
altijd al een negerin als getuige willen hebben
je weet dat je met een aardige guy vindtquote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig komt Ama de situatie redden.
Ja, ama gaat wel niveau brengenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig komt Ama de situatie redden.
Niet voor mij.quote:
Tortilla wraps passen er wel meer bij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel alleen nog of ik er stokbrood of wraps bij ga doen.
Ik was ook niet populair hoor. Werd alleen niet helemaal kapot gemaakt zoals op de basisschoolquote:
ik ben BLIJ dat ik daarmee klaar benquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond de brugklas/middelbare school nou ook niet bepaald een top tijd.
Was wel iets minder erg dan de basisschool. Basisschool was meer pesten, middelbare school was meer buitensluiten. Maar ik was liever onzichtbaar dan dat ik lastig gevallen werd. Dus ja, in die zin was het een verbetering.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was ook niet populair hoor. Werd alleen niet helemaal kapot gemaakt zoals op de basisschool
Kan niet wachten tot ik hier weg kanquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben BLIJ dat ik daarmee klaar ben
http://giel.vara.nl/media/345569 Moest denken aan dezequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en het idee dat willy de teksten van freddy doet is wel grappig
sowieso dat wiwa het refrein doet ipv vjezequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/media/345569 Moest denken aan deze
Klinkt zo onnatuurlijk als ze elkaars tekst doen
batsen in het emballage hokquote:
doe normaal borquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
batsen in het emballage hok
Nee kom tilburgquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe normaal bor
N
[..]
Nee kom tilburg
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe normaal bor
N
[..]
Nee kom tilburg
Iets anders dan erdeppelsquote:
ik ben toch wel verknocht aan aardappelenquote:
Dat is wel lekkere combi jaquote:
niks mis meequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben toch wel verknocht aan aardappelenvan kinds af aan al eigk
wel met vlees/groente erbij uiteraard
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
niks mis mee
probeer anders witlofsalade met aardappels en stukje vlees
Af en toe een gebakken aardappeltje maar gekookte eet ik niet meer eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben toch wel verknocht aan aardappelenvan kinds af aan al eigk
wel met vlees/groente erbij uiteraard
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apartquote:
ik bak ze wel altijd ipv koken eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe een gebakken aardappeltje maar gekookte eet ik niet meer eigenlijk
Misschien in de winter weer
klinkt wel apart ja, maar niet slecht of zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apart
Normale salade hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apart
Maar altijd gaat wel beetje vervelen toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bak ze wel altijd ipv koken eigenlijk
[..]
klinkt wel apart ja, maar niet slecht of zo
Ja ik eet ze ook niet elke dag hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar altijd gaat wel beetje vervelen toch?
veel mensen kijken me raar aan als ik ze het vertelquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normale salade hoorniks aparts aan
Net als dat elke dag pasta of elke dag rijst gaat vervelen overigensquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik eet ze ook niet elke dag hoormaar wel regelmatig
klopt, pasta eet ik echt weinig, te weinig eigkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat elke dag pasta of elke dag rijst gaat vervelen overigens
Ik ben geen fan van rauwe witlof. Sowieso niet van salade, behalve fruit salade. Maar bij me thuis aten ze bijna altijd witlofsalade als we iets van gebakken aardappels gingen etenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
veel mensen kijken me raar aan als ik ze het vertel
Ja ik lust het ook alleen in die combinatie. Die banaan geeft weer wat extra zoets dus wel lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van rauwe witlof. Sowieso niet van salade, behalve fruit salade. Maar bij me thuis aten ze bijna altijd witlofsalade als we iets van gebakken aardappels gingen etenBehalve de banaan dan precies op jouw manier
dat maakte mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh lekker, ik maakte het heel vaak toen ik net op mezelf woonde, nu maar weer eens een keer makenquote:
Ik val ook af sinds ik op mezelf woon. Had ik niet gedachtquote:
Lengtemaat ja? BEN JE GEKROMPEN?quote:
Lijkt mij niet lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
potato potatoe. Alle mannen onder de 1.93 zijn untermenschquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lengtemaar ja? BEN JE GEKROMPEN?
Ja, maar als iemand zegt weer in een maat te kunnen gaat het om de breedtemaat, en dat zijn alleen even nummer, dus 33 is voor manletsquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
potato potatoe. Alle mannen onder de 1.93 zijn untermensch
Wejooh hooggeleid ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand zegt weer in een maat te kunnen gaat het om de breedtemaat, en dat zijn alleen even nummer, dus 33 is voor manlets
Ik geen. Wat te verwachten wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Kauai het volgende:
Interessant https://spotify-foundthemfirst.com/en-GB
6 artiesten 'ontdekt' volgens dit
Nee, toch? Omdat ik weet hoe het maten werken?quote:
grapje toch jeetje mineetje ;ssquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, toch? Omdat ik weet hoe het maten werken?
Ik koop kleren, laat me
8 hier :squote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Kauai het volgende:
Milky Chancequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geen. Wat te verwachten was
Wie dan?
Years & Yearsquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Milky Chance
Deorro
Clean Bandit
Sam Smith
Mark Ronson
Tove Lo
Maar Mark Ronson was al heel lang bekend lijkt me
Werkte ook met Amy samen met Valerie toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Milky Chance
Deorro
Clean Bandit
Sam Smith
Mark Ronson
Tove Lo
Maar Mark Ronson was al heel lang bekend lijkt me
Ik kende hem voor Lean On ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Years & Years
Major Lazer
Aloe Blacc
Tove Lo
Jamie XX
Dotan
Hoe was Major Lazer voor 2014 niet bekend?
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkte ook met Amy samen met Valerie toch?
Verder ben ik ook geen extreme muziekliefhebberquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kende hem voor Lean On ook niet![]()
Heb wel heel veel muziek ontdekt door Spotify wat ik pas sinds 2014 echt gebruik
[..]
Ja precies
Ik vind mijn spotify lijsten vullen altijd leuk tijdverdrijfquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder ben ik ook geen extreme muziekliefhebber
*steekt vinger op*quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Major Lazer zo laat pas kennen komt ook bij mij over als 'dat kan niet! onmogelijk!' wat meer over mij zegt tho.
Dat ik die pas `zo laat kende''quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat? Ik snap oprecht niet wat je bedoeld
Oh, ja nouja geeft niet tochhhhh. Muziek is ook gewoon heel erg veranderd van zequote:
Ik ben ook niet echt iemand die dan doorklikt op nieuwe artiesten enzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja nouja geeft niet tochhhhh. Muziek is ook gewoon heel erg veranderd van ze
Oh dat heb ik juist andersom. Ik kijk minder series omdat ik tijdens afleveringen denk wat ik hierna eens ga luisterenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt iemand die dan doorklikt op nieuwe artiesten enzoVind het lekker om muziek op te hebben tijdens het reizen ofzo maar als ik een avondje muziek op heb denk ik eerder, ja ga gewoon een film kijken die je nog niet gezien hebt, beetje lame dit
Ik heb Hozier ontdektquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Kauai het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kende hem voor Lean On ook niet![]()
Heb wel heel veel muziek ontdekt door Spotify wat ik pas sinds 2014 echt gebruik
[..]
Ja precies
Ja, daar is muziek ook voor. Ha, zoveel dingen die je kunt met muziek. Gewoon luisteren of meer als hobby of of of ofquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt iemand die dan doorklikt op nieuwe artiesten enzoVind het lekker om muziek op te hebben tijdens het reizen ofzo maar als ik een avondje muziek op heb denk ik eerder, ja ga gewoon een film kijken die je nog niet gezien hebt, beetje lame dit
Ik geen één haha. Vroeger wel altijd met van die emobandjes. Luisterde ik altijd al wel voordat het echt bekend werd.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Weet ook pas sinds 2 dagen dat dit ook van Major Lazer is.
Ik ken hem onbewust dus al jarenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
luister dit ook even dan :s
Ja ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ik ken hem onbewust dus al jaren
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel of ik naar The Libertines zal gaan, kennen jullie die? Denk het wel. Misschien niet van naam
Meest bekende nummer van ze
Ik draai dat nummer echt helemaal grijsquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef Kauai het volgende:
Wat is Lean On voor drastische verandering dan
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draai dat nummer echt helemaal grijs
Maar je kent die zanger wel, want dat was de beruchte ex van Amy Winehouse waar t toen ook veel over ging enzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Klinkt wel vrolijk
Oh dinges. hoe heet hij nog maar weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je kent die zanger wel, want dat was de beruchte ex van Amy Winehouse waar t toen ook veel over ging enzo
Pete Dohertyquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dinges. hoe heet hij nog maar weer
niet dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je kent die zanger wel, want dat was de beruchte ex van Amy Winehouse waar t toen ook veel over ging enzo
Jefferson Hackquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Hoe heet die ex van Kate Moss dan?
Het meest bekende showbizz nieuws vast welquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ben totaal niet op de hoogte van showbizz nieuws
Ik teveelquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:35 schreef Kauai het volgende:
Ben totaal niet op de hoogte van showbizz nieuws
Pete Dohertyquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Hoe heet die ex van Kate Moss dan?
Hier ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
Werd net aangebeld :s niet opengedaan
Zou ook niet doen als ik niemand verwachtquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:38 schreef Mortaxx het volgende:
Werd net aangebeld :s niet opengedaan
Hier valt niets te halenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou ook niet doen als ik niemand verwacht
Bij Opsporing Verzocht zie je altijd dat mensen dan overvallen worden
quote:
ik ken deze allebei niet is dat ergquote:
Ken Pete ook alleen maar door al die verhalen met Kate Moss.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik ken deze allebei niet is dat erg
Al zou je Obama niet kennen, je hebt er enkel jezelf meequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wie is obamaquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al zou je Obama niet kennen, je hebt er enkel jezelf mee
Die laatte heb ik op google opgezochtquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Je omaquote:
ik ken haar welquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatte heb ik op google opgezocht![]()
Maar Pete Doherty is qua naam wel bekend. Maar niet heel noemenswaardig
Als je Kate Moss niet kent zou het wel beetje erg zijn
Die heet Oboma?quote:
Heb moeten googlenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
Als je Kate Moss niet kent zou het wel beetje erg zijn
Je wist wel dat het een model was toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb moeten googlen
kende alleen de naam
Nee, dacht actricequote:Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wist wel dat het een model was toch?
was bush toch alquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De grootste oorlogsmisdadiger van deze eeuw
Heb zo'n gevoel en ik ben een gevoelsmens vandaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ze het niet doen?
Iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou ze het niet doen?
Jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel en ik ben een gevoelsmens vandaar
lieg nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel en ik ben een gevoelsmens vandaar
Mortaxx is een gevoelige jongen die houdt van dansen en van kunst. Soms is hij in z'n posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar hij lijdt dan zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar volgens jou is hij een gevoelige boi
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is een gevoelige jongen die houdt van dansen en van kunst. Soms is hij in z'n posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar hij lijdt dan zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
Moest een traantje latenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is een gevoelige jongen die houdt van dansen en van kunst. Soms is hij in z'n posts wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed, maar hij lijdt dan zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
klinkt niet als mortiequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
Gvd paxquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En xtc pillenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je een beetje
ik weet toevallig dat je volksmuziek heel erg leuk vindt
Ik heb helemaal niets met volksmuziekquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je een beetje
ik weet toevallig dat je volksmuziek heel erg leuk vindt
L 34, W 33 (was 34)quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lengtemaat ja? BEN JE GEKROMPEN?
Ben je afgevallen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je afgevallen?Ja 33 kon ik 4 maanden geleden echt niet meer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 maanden geleden zat het al iets minder strak maar nog net iets te, en nu zit het wel okee. Dus denk wel ietsjes.
Neeheur. Je houdt van Had-je-me-maar en zijn levensverhaal. Al is dat het enige hehehquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie kennen alleen de karikatuur mortaxx
Ah oké. Maar kan ook per winkel en per model verschillen. Zelfs per broek nog.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja 33 kon ik 4 maanden geleden echt niet meer hebben2 maanden geleden zat het al iets minder strak maar nog net iets te, en nu zit het wel okee. Dus denk wel ietsjes.
Wie is de echte Mortaxxquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie kennen alleen de karikatuur mortaxx
Ja klopt, maar deze broeken had ik beide al een tijdquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah oké. Maar kan ook per winkel en per model verschillen. Zelfs per broek nog.Ik had twee dezelfde broeken, in een andere kleur, maar ze zaten beiden net iets anders.
Metro man gespotquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het juist altijd leuk om zoveel mogelijk outfits te proberen
Wat stom. Beter een balans tussen kusjekroel en haat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
deze sc is alleen maar haat
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid gewordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat stom. Beter een balans tussen kusjekroel en haat.
Jammer dat je dit soort gelul quote.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden
dit is geen gelulquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je dit soort gelul quote.
het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
het oog ziet niet wat op het netvlies valt
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Jippie ik heb zo´n simkaart tussenstukje. Had mijn verhaal nog niet afgemaakt en die man van de telefoonwinkel wist al meteen wat ik wou hebben haha
mark knopflerquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:26 schreef Toto69 het volgende:
wow heb deze al zeker 2 maanden of zo niet geluisterd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:29 schreef Toto69 het volgende:
de slang en de bever is ook een erg mooi nummer
Jij jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Quoten van lekken uit crewforum, TR. doei paxje
wat ga je halenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:31 schreef Paxcon het volgende:
Oh dat staat er ook
Nou ik moet nu boodschappen gaan doen
ik heb magere franse kwark gekocht van de jumbo. 450 gram, vies veel eiwitten, hopelijk is het te vreten, anders gooi ik er chocomlek doorheenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb optimel magere kwark aardbei gekocht.
Er moet bij wel een smaakje aanzitten bij mijquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb magere franse kwark gekocht van de jumbo. 450 gram, vies veel eiwitten, hopelijk is het te vreten, anders gooi ik er chocomlek doorheen
ja maar deze heeft meeste eiwitten geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er moet bij wel een smaakje aanzitten bij mij
ja dit is dus naturel geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook kwark halen
had gister ook aardbei maar durf niet zo goed naturel te kopen
Die van Optimel is ook mager. En aardbei.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ook kwark halen
had gister ook aardbei maar durf niet zo goed naturel te kopen
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suikerquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Optimel is ook mager. En aardbei.
da's best veel, zeker als je ook nog eens veel frisdrank zuiptquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suiker
Al zal 75gram suiker per dag wel niet te ernstig zijn
dat moet je dan ook niet doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
da's best veel, zeker als je ook nog eens veel frisdrank zuipt
kan ook wel zeker als je moet aankomen zoals jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zit evenveel vet in, alleen niet 75gram suiker
Al zal 75gram suiker per dag wel niet te ernstig zijn
ik heb een beetje huidschilfertjes op m'n hoofdhuid. Welke shampoo moet ik dan nemen. Ik zie bij etos enzo niets voor hoofdhuidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |