batsen in het emballage hokquote:
doe normaal borquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
batsen in het emballage hok
Nee kom tilburgquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe normaal bor
N
[..]
Nee kom tilburg
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe normaal bor
N
[..]
Nee kom tilburg
Iets anders dan erdeppelsquote:
ik ben toch wel verknocht aan aardappelenquote:
Dat is wel lekkere combi jaquote:
niks mis meequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben toch wel verknocht aan aardappelenvan kinds af aan al eigk
wel met vlees/groente erbij uiteraard
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
niks mis mee
probeer anders witlofsalade met aardappels en stukje vlees
Af en toe een gebakken aardappeltje maar gekookte eet ik niet meer eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben toch wel verknocht aan aardappelenvan kinds af aan al eigk
wel met vlees/groente erbij uiteraard
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apartquote:
ik bak ze wel altijd ipv koken eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe een gebakken aardappeltje maar gekookte eet ik niet meer eigenlijk
Misschien in de winter weer
klinkt wel apart ja, maar niet slecht of zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apart
Normale salade hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
rauwe witlof, appeltje in stukjes, banaan, beetje mayo. ik vind het lekker. klinkt misschien wel apart
Maar altijd gaat wel beetje vervelen toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bak ze wel altijd ipv koken eigenlijk
[..]
klinkt wel apart ja, maar niet slecht of zo
Ja ik eet ze ook niet elke dag hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar altijd gaat wel beetje vervelen toch?
veel mensen kijken me raar aan als ik ze het vertelquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normale salade hoorniks aparts aan
Net als dat elke dag pasta of elke dag rijst gaat vervelen overigensquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik eet ze ook niet elke dag hoormaar wel regelmatig
klopt, pasta eet ik echt weinig, te weinig eigkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat elke dag pasta of elke dag rijst gaat vervelen overigens
Ik ben geen fan van rauwe witlof. Sowieso niet van salade, behalve fruit salade. Maar bij me thuis aten ze bijna altijd witlofsalade als we iets van gebakken aardappels gingen etenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
veel mensen kijken me raar aan als ik ze het vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |