*steekt vinger op*quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Major Lazer zo laat pas kennen komt ook bij mij over als 'dat kan niet! onmogelijk!' wat meer over mij zegt tho.
Dat ik die pas `zo laat kende''quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat? Ik snap oprecht niet wat je bedoeld
Oh, ja nouja geeft niet tochhhhh. Muziek is ook gewoon heel erg veranderd van zequote:
Ik ben ook niet echt iemand die dan doorklikt op nieuwe artiesten enzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja nouja geeft niet tochhhhh. Muziek is ook gewoon heel erg veranderd van ze
Oh dat heb ik juist andersom. Ik kijk minder series omdat ik tijdens afleveringen denk wat ik hierna eens ga luisterenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt iemand die dan doorklikt op nieuwe artiesten enzoVind het lekker om muziek op te hebben tijdens het reizen ofzo maar als ik een avondje muziek op heb denk ik eerder, ja ga gewoon een film kijken die je nog niet gezien hebt, beetje lame dit
Ik heb Hozier ontdektquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:57 schreef Kauai het volgende:
Interessant https://spotify-foundthemfirst.com/en-GB
6 artiesten 'ontdekt' volgens dit
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kende hem voor Lean On ook niet![]()
Heb wel heel veel muziek ontdekt door Spotify wat ik pas sinds 2014 echt gebruik
[..]
Ja precies
Ja, daar is muziek ook voor. Ha, zoveel dingen die je kunt met muziek. Gewoon luisteren of meer als hobby of of of ofquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt iemand die dan doorklikt op nieuwe artiesten enzoVind het lekker om muziek op te hebben tijdens het reizen ofzo maar als ik een avondje muziek op heb denk ik eerder, ja ga gewoon een film kijken die je nog niet gezien hebt, beetje lame dit
Ik geen één haha. Vroeger wel altijd met van die emobandjes. Luisterde ik altijd al wel voordat het echt bekend werd.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Weet ook pas sinds 2 dagen dat dit ook van Major Lazer is.
Ik ken hem onbewust dus al jarenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
luister dit ook even dan :s
Ja ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ik ken hem onbewust dus al jaren
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel of ik naar The Libertines zal gaan, kennen jullie die? Denk het wel. Misschien niet van naam
Meest bekende nummer van ze
Ik draai dat nummer echt helemaal grijsquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef Kauai het volgende:
Wat is Lean On voor drastische verandering dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |