Je zat toch ook aan haar vetjes? Terecht dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lekker viesdik worden zodat Loka aan mijn vetjes kan zitten. Daar zit ze echt non-stop aan. Een beetje eng wel. Nu nog even proefje voor donderdag inzetten en ik ben klaar.
Lekker bezig. Geen asiel vandaag?
Geloof het niet neequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
Mijn lay-out van het forum is trouwens anders ineens. Is dat bij jullie ook?
Een keer was datquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zat toch ook aan haar vetjes? Terecht dus.
Nee. Morgen en overmorgen weer.
Ja, leuk. Maar het werkt niet echt. Ziet er een beetje verneukt uit hier. Vooral bovenaan de pagina.quote:
Nee, dat krijg je per dag te horen. Staat op een rooster als je binnenkomt. Alleen veranderen ze dat soms om 9 uur. Vorige keer was ik om kwart voor 9 al aan het werk en was het ineens gewisseld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keer was dat
Weet je al waar je morgen mag meelopen?
Net Tweakers zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Even wennen denk ik
alleen dat balkje is wel irritant
Ja inderdaad, ik vind het niet lelijk, maar dat balkje is echt kakquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
Even wennen denk ik
alleen dat balkje is wel irritant
mijn achtergrond is grijs ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 18:02 schreef Elan het volgende:
Sowieso is die zwarte achtergrond vies lelijk
quote:
;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |