natuurlijk hebben ze geen kansquote:
Ajax won ook van United en Barcelona en City anders.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
natuurlijk hebben ze geen kans
het is een nederlands team
nederlands voetbal :´)
ajax behoort tot de top van Europa blijkt maar weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax won ook van United en Barcelona en City anders.
Maar ja dat is Ajax natuurlijk.
dat was drie en vier jaar terugquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax won ook van United en Barcelona en City anders.
Maar ja dat is Ajax natuurlijk.
City stond toen eerste toch in PL?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was drie en vier jaar terug
united ging nergens meer om
city was op dat moment bizar uit vorm en een kneuzenkermis
en barca had ook geen zin
PSV heeft in de Eredivisie net zo veel laten zien als MU in de PL.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
City stond toen eerste toch in PL?
United is nou ook weer niet bizar goed al gun ik het jou en Tyron wel dat Blind er een of twee scoort.
Het is dat ik geen account heb, anders had ik dik ingezet tegen PSV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV heeft in de Eredivisie net zo veel laten zien als MU in de PL.
Het psv van vorig jaar had een kans, dit psv is kansloos. Ik pak hem vanavond op 2,10.
Op Unibet is hij 2.33quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV heeft in de Eredivisie net zo veel laten zien als MU in de PL.
Het psv van vorig jaar had een kans, dit psv is kansloos. Ik pak hem vanavond op 2,10.
huh witte lettersquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:55 schreef Fera het volgende:
O, nu zie ik de lay-out wel zoals het hoort. Witte letters op grijs. WAAROM?
zwaar debiel jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:55 schreef Fera het volgende:
O, nu zie ik de lay-out wel zoals het hoort. Witte letters op grijs. WAAROM?
Ja, onder en bovenin. Niet de posts zelf, maar paginanummers enz.quote:
Dat is een bug mag je toch aannemen. Anders kunnen we geeneens meer TT's lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, onder en bovenin. Niet de posts zelf, maar paginanummers enz.
Hoop ik maar. Of je moet een abbo nemen om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een bug mag je toch aannemen. Anders kunnen we geeneens meer TT's lezen
Is hier goed te lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, onder en bovenin. Niet de posts zelf, maar paginanummers enz.
Bij mij is dat dus heel erg licht in plaats van donker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hier goed te lezen
[ afbeelding ]
bah wat lelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hier goed te lezen
[ afbeelding ]
samequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus heel erg licht in plaats van donker.
Misschien werkt het om je achtergrondkleur te resetten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus heel erg licht in plaats van donker.
O, toen ik naar die pagina ging was het alweer goed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien werkt het om je achtergrondkleur te resetten?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Dat kon toch al?quote:
Wat is deze? Baby aap?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is mij nooit op gevallen baby aap
weet jij hoe je vuur maaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Trailer voor de film van The Jungle Book ziet er nog best leuk uit
Heel hard een droge kut neuken.quote:
Door die TT ?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Slotje op KLB SC![]()
Hallloootje dan maar
Heb je nou wel die telefoon kunnen bestellen? Lees net die topic in CHI over betalen waar jij ook had gereageerd.quote:
Oh god straks lok je niels hiernaartoequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja... te euforisch over de nieuwe layout
Bestellen jullie allebei de S3?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nou wel die telefoon kunnen bestellen? Lees net die topic in CHI over betalen waar jij ook had gereageerd.
Nouquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nou wel die telefoon kunnen bestellen? Lees net die topic in CHI over betalen waar jij ook had gereageerd.
Ah ok, niks aan de hand dus!quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
NouIdeal lag plat blijkbaar
![]()
Maar was tijdelijk, echt 2 uur die foon uit zitten zoeken deed Ideal het niet.
Nu doet die het weer
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god straks lok je niels hiernaartoe
waarom gebruik je geen paypal?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
NouIdeal lag plat blijkbaar
![]()
Maar was tijdelijk, echt 2 uur die foon uit zitten zoeken deed Ideal het niet.
Nu doet die het weer
Leuke telefoon hoor.quote:
Thxquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuke telefoon hoor.
Ook lang over te twijfelen maar heb al zo lang jiayu. Ik wou wat anders.
Ik zat ook te twijfelen maar meer omdat er zoveel zijn.. welke moet ik kiezen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuke telefoon hoor.
Ook lang over te twijfelen maar heb al zo lang jiayu. Ik wou wat anders.
Ik maak toch nooit filmpjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
S3 is wel goed alleen filmen is heel kut.
bespaart je IP ban die herman gaat krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik wilde in het deel daarvoor iets van "mooie lay out" zetten, gelukkig heb ik dat niet gedaan
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus zo voelt die vluchtelingencrisis
hahahahahahha jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jiayu is ook een prima merk hoor. Had 1,5 jaar terug een Jiayu voor mijn moeder besteld was 45 euro. Doet het nog steeds prima.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen maar meer omdat er zoveel zijn.. welke moet ik kiezen?Maar deze kwam wel vaak voorbij, goede dingen gelezen enz.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gezellig tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een samensmelting van GRTD & KLB-SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |