quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt toen hij won niet gereageerd in dit topic. Dat is vaker als het goed gaat, en nu gaat het niet goed, en reageer je het meest van iedereen om je gelijk te krijgen
[..]
Nogmaals, je hebt toen hij won niet gereageerd in dit topic. Dat is vaker als het goed gaat, en nu gaat het niet goed, en reageer je het meest van iedereen om je gelijk te krijgen
Ieder gezellig verjaardagsfeest kom je die debiele neef weer tegenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dat de vaste Tourtrolls ook weer in het topic zijn.
Je valt in herhaling. Probeer eens een ander trucje.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor, dan was hij er bergop gewoon weer afgereden.
[..]
Waarom ben ik een troll omdat ik niet meedoe met dat overdreven enthousiaste gedoe?
Moet iedereen over enthousiast doen als het om een Nederlander gaat?
Mag je niet realistisch zijn als het om een Nederlander gaat?
En wint Rodriguez de Vueltaquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:46 schreef Godshand het volgende:
Komt wel goed, Aru heeft straks hongerklop bergop
Dan demarreert Tom...
Je hebt het heel goed begrepen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:46 schreef Typisch het volgende:
volgens mij heeft astana ploegmaten terug laten zakken
of heb ik de commentator voor de tiende keer verkeerd begrepen??
Nee, Sanchez en Zeits zijn teruggezakt uit de kopgroepquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:46 schreef Typisch het volgende:
volgens mij heeft astana ploegmaten terug laten zakken
of heb ik de commentator voor de tiende keer verkeerd begrepen??
Als Rodriguez in kansrijke situatie komt, geeft hij het altijd weg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Aru heeft veel energie verbruikt en Rodriguez heeft nog geen trap teveel gedaan. Misschien kan dat nog leuk worden.
1.20 is wel erg veel hoorquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Aru heeft veel energie verbruikt en Rodriguez heeft nog geen trap teveel gedaan. Misschien kan dat nog leuk worden.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
4 etappes voor NL is toch fucking mooi mensen,
Purito staat maar op 1m24 achterstand in het klassement en Dumoulin zit nu al op meer dan een minuut. Gaat straks bergop nog meer verliezen. Nee het podium is weg.quote:
Ja idd leuk dat je er bent Ajacied422quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dat de vaste Tourtrolls ook weer in het topic zijn.
Uhm nee? Hij kon bergop gewoon niet mee. Hij was er weer bijgekomen maar er bergop gewoon weer afgereden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
Dumoulin had de Vuelta gewonnen als hij bij een goede ploeg voor dit werk had gereden
Je gaat hopen, maar alsnog.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat is het inderdaad ook, maar toch voelt het teleurstellend dit. Je gaat toch stiekem hopen.
Maar ben er wel van overtuigd dat zijn tijd nog wel komt.
Had ie gedroomd...quote:
Dat zou genot zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Nee, want Dumoulin is een skkltje dat hij de Vuelta niet wint.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik vind het helemaal mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Podium is nog niet weg, want daarvoor moet Majka er nog voorbijquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Purito staat maar op 1m24 achterstand in het klassement en Dumoulin zit nu al op meer dan een minuut. Gaat straks bergop nog meer verliezen. Nee het podium is weg.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
het is een mooie Vuelta geweest. En niemand had vooraf aan de eindzege gedacht. Had fantastisch geweest maar helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Reageer dan ook hieropquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja idd leuk dat je er bent Ajacied422
[..]
Uhm nee? Hij kon bergop gewoon niet mee. Hij was er weer bijgekomen maar er bergop gewoon weer afgereden.
[..]
Je gaat hopen, maar alsnog.
Je wordt hier aangevallen en als troll weggezet als je realistisch kijkt naar prestaties van een Nederlander
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik had vooraf hiervoor getekend.
Valt op zich mee, Dumoulin is vandaag op waarde geklopt en niet geflikt met een truc ofzo. Ik heb er wel vrede mee.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:46 schreef Ericr het volgende:
Vier ritten, meerdere dagen rood en toch een kater aan het eind.
Dit.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef uithangbord het volgende:
Het is een enorm geslaagde Vuelta, maar dit is toch een zure beffer.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef wattel het volgende:
Ik kom net thuis, TV aangezet en daarna gelijk het raam uitgegooid.
Hij komt wel terug, op de top sprint hij op het vlakke en passeert Aru. Die haalt hem in de afdaling bij en Dumoulin wint morgen met 3 seconden winst de Vueltaquote:
Zondequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef wattel het volgende:
Ik kom net thuis, TV aangezet en daarna gelijk het raam uitgegooid.
Jazeker. We kunnen zo trots zijn op Tomquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heb je gelijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Podium is nog niet weg, want daarvoor moet Majka er nog voorbij
het had een mooie dag kunnen worden.quote:
Doe niet zo lulligquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Echte Nederlander, net niet.
waarom vergeet je van poppel en lindemanquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. We kunnen zo trots zijn op Tom
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij komt wel terug, op de top sprint hij op het vlakke en passeert Aru. Die haalt hem in de afdaling bij en Dumoulin wint morgen met 3 seconden winst de Vuelta
Daarvoor moet de voorsprong nog verdubbelen. Maar als Majka dit hoort gaat ie ook nog vol aanquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je gelijkMaar die staat ook maar op 2m32.
Geen renner om voor de winst te gaan in een grote ronde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Strani het volgende:
Goed.. dan maar naar de toekomst kijken. Hoe goed kan Tom worden met een degelijk team om hem heen? Daarbij, er zit duidelijk een stijgende lijn in z'n klimcapaciteiten (alleen vandaag niet).
Toch mijn twijfels over, wel een goede klimmer maar waarschijnlijk niet goed genoeg om drie weken dit werk aan te kunnen. Aankomsten bergop was was na zijn winst ook meer aanklampen dan excellerenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Strani het volgende:
Goed.. dan maar naar de toekomst kijken. Hoe goed kan Tom worden met een degelijk team om hem heen? Daarbij, er zit duidelijk een stijgende lijn in z'n klimcapaciteiten (alleen vandaag niet).
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo Nederlands.
Ja manquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. We kunnen zo trots zijn op Tom
Terwijl we juist op zo'n moment steun bij elkaar zouden moeten vinden.quote:
Dit dus. Negativisme overheerst nu even maar dat zakt wel weg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt op zich mee, Dumoulin is vandaag op waarde geklopt en niet geflikt met een truc ofzo. Ik heb er wel vrede mee.
Twee ritten, 6 dagen in het rood en een 5e/6e plaats in het eindklassement is een prima resultaat.
http://nos.nl/teletekst#852quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Syntix het volgende:
Heeft iemand hier nog de top 10 van het algemeen klassement + tijden?
http://www.procyclingstat(...)neral_Classificationquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Syntix het volgende:
Heeft iemand hier nog de top 10 van het algemeen klassement + tijden?
Lach maar, hij herstelt zich alweerquote:
Is gewoon jouw schuld, je had niet weg moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef marcodej het volgende:
Deze inzinking had niemand verwacht. Strookt niet met de rest van de Vuelta.
Helaas. Blij dat ik het niet kan zien.
Ik vind wel mijn troost in het voetbal vanavond.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Terwijl we juist op zo'n moment steun bij elkaar zouden moeten vinden.
het is wel zo dat ze nu een minuut extra voor liggen doordat Aru wel een team heeft. Maar blijft dat hij niet kon volgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt op zich mee, Dumoulin is vandaag op waarde geklopt en niet geflikt met een truc ofzo. Ik heb er wel vrede mee.
Twee ritten, 6 dagen in het rood en een 5e/6e plaats in het eindklassement is een prima resultaat.
Als het goed gaat reageer ik ook gewoon hoor?quote:
choke dus.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef Typisch het volgende:
het andere team heeft tactisch slimmer gespeeld
Ik hoop het, dat hij in ieder geval nog sneller dan Majka blijftquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lach maar, hij herstelt zich alweer
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo Nederlands.
Fuck voetbal (en ik ben een voetbalfan maar naar het kijken van een echte mannensport als wielrennen heb ik altijd wat meer moeite met de voetbalprimadonnas).quote:
Ik denk dat je iets te pessimistisch bent en nee, toevallig reageerde je toen nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als het goed gaat reageer ik ook gewoon hoor?
Prestaties van de Nederlanders zijn echt top. Prachtige overwinningen deze Vuelta.
Tom ver boven zichzelf uitgestegen.
Alleen hou ik er wel die realisme en doe ik niet mee met dat typische over enthousiaste gedoe hier in Nederland van dat Dumoulin direct topfavoriet is en weet ik het wat.
Terwijl hij duidelijk bergop tekort kwam.
De rest ging harder.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef BlaZ het volgende:
Ik schakel net in, waar moest Tom eraf?
Ik skip United - Liverpool, al die rode shirts zijn te traumatiserend.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wel mijn troost in het voetbal vanavond.
Op de beklimming zo'n 45 km van de meet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef BlaZ het volgende:
2km van de top op de 3e berg. Moest 20s toegeven en heeft dat gat in de afdaling niet kunnen dichten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef BlaZ het volgende:
Het is gewoon dom pech dat Giant het team voor Degenkolb had ingericht. Heeft niets te maken met tactisch slimmer zijn. Nou ja, er hadden mannetjes mee moeten zijn in de ontsnapping, maar die vliegen er ook keer op keer af bij een bergje. Dat is gewoon de handicap van een kleinere ploeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef Typisch het volgende:
alsof dit chocken is
het andere team heeft tactisch slimmer gespeeld
astanagoden
het is wel lastig berichten filteren zo met al die onbekende posters nu hequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wel mijn troost in het voetbal vanavond.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Fuck voetbal (en ik ben een voetbalfan maar naar het kijken van een echte mannensport als wielrennen heb ik altijd wat meer moeite met de voetbalprimadonnas).
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik las te snel.
Mijn nederige excuses.
Ik hoop dat je me ooit kunt vergeven.
Vlak voor de top van de klim. Eerst kwam hij nog terug, daarna ging Aru weer en moest hij eraf. Vervolgens kwam hij tot 10 seconden maar toen ging Astana het gat groter maken (dmv mannen die in de kopgroep zaten die terug werden gepakt / terug zijn gezakt)...quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef BlaZ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik skip United - Liverpool, al die rode shirts zijn te traumatiserend.
Maakt dat wat uit? Gooi je toch geen tv voor uit het raam. Ieder zijn hobby hoor, wordt het alleen zo'n zooitje.quote:
Precies dit.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon dom pech dat Giant het team voor Degenkolb had ingericht. Heeft niets te maken met tactisch slimmer zijn. Nou ja, er hadden mannetjes mee moeten zijn in de ontsnapping, maar die vliegen er ook keer op keer af bij een bergje. Dat is gewoon de handicap van een kleinere ploeg.
Toch ook een puntje waarop hij kan verbeteren, de afdalingen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2km van de top op de 3e berg. Moest 20s toegeven en heeft dat gat in de afdaling niet kunnen dichten.
hoe laat moet ajax straksquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Dan zou ik heel de avond eigenlijk geen voetbal moeten kijken.
Nee, vaste Tourtrolls. Maar je kan er toch niets tegen doen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef VASND het volgende:
[..]
het is wel lastig berichten filteren zo met al die onbekende posters nu he
Niet verwacht?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef marcodej het volgende:
Deze inzinking had niemand verwacht. Strookt niet met de rest van de Vuelta.
Helaas. Blij dat ik het niet kan zien.
Wel of geen mannetjes mee had niets uitgemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog steeds iemand die wil beweren dat t niet dom was van Giant om geen mannetjes mee te sturen in die vroege vlucht?
Had niks uitgemaakt ook al was Tom er in de afdaling bijgekomen. Was hij er op de laatste klim wel weer afgereden. Zonde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2km van de top op de 3e berg. Moest 20s toegeven en heeft dat gat in de afdaling niet kunnen dichten.
Als hij ook maar één knecht bij zich had gehad zou Tom er nu gewoon nog bij zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vlak voor de top van de klim. Eerst kwam hij nog terug, daarna ging Aru weer en moest hij eraf. Vervolgens kwam hij tot 10 seconden maar toen ging Astana het gat groter maken (dmv mannen die in de kopgroep zaten die terug werden gepakt / terug zijn gezakt)...
De laatste klim stelt geen reet voor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Had niks uitgemaakt ook al was Tom er in de afdaling bijgekomen. Was hij er op de laatste klim wel weer afgereden. Zonde.
Dat wordt nog veel meer natuurlijk met 21 km te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef Godshand het volgende:
Verschil blijft ongeveer 1:30
Acceptabel..
*naquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Fuck voetbal (en ik ben een voetbalfan maar naar het kijken van een echte mannensport als wielrennen heb ik altijd wat meer moeite met de voetbalprimadonnas).
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nederlanders choken bijna nooit meer. Daphe Schippers, Tom Dumoulin, 24 medailles bij het schaatsen op de OS.
Afdaling was prima. Hij had niet mogen lossen bergop.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch ook een puntje waarop hij kan verbeteren, de afdalingen.
Maar dan was hij normaal gezien bij de volgende klim weer afgereden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als hij ook maar één knecht bij zich had gehad zou Tom er nu gewoon nog bij zitten.
FOX heeft een nieuw leuk programma waar de meest interessante wedstrijd op zaterdag verplicht om 19:45 uitgezonden moet worden. Zul je dus vaker Ajax/PSV/Feyenoord rond die tijd zien. Flopshow.quote:
Dan had 'ie nog wel podium kunnen rijden, dat wordt nu wel heel moeilijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Had niks uitgemaakt ook al was Tom er in de afdaling bijgekomen. Was hij er op de laatste klim wel weer afgereden. Zonde.
Dat laatste kun je dus gewoon n tactische fout van GIant noemen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vlak voor de top van de klim. Eerst kwam hij nog terug, daarna ging Aru weer en moest hij eraf. Vervolgens kwam hij tot 10 seconden maar toen ging Astana het gat groter maken (dmv mannen die in de kopgroep zaten die terug werden gepakt / terug zijn gezakt)...
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of Tom nu nog Sportman van het jaar wil (en kan) worden. Uiteindelijk zal die eindigen rond dezelfde plek als een Gesink en Mollema in de Tour (wel met ritzeges en leiderstrui).
Ik denk niet dat ik te pessimistisch ben hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:52 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat je iets te pessimistisch bent en nee, toevallig reageerde je toen niet
Hij was bijna terug. Maar was toen gewoon leegquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch ook een puntje waarop hij kan verbeteren, de afdalingen.
Klopt, maar het had hem wel een podiumplaats opgeleverd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:54 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Hij heeft een prestatie van wereldklasse neergezet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of Tom nu nog Sportman van het jaar wil (en kan) worden. Uiteindelijk zal die eindigen rond dezelfde plek als een Gesink en Mollema in de Tour (wel met ritzeges en leiderstrui).
Hoezo zou dat een tactische faal zijn. Bij Giant zitten gewoon geen mensen die nog van betekenis kunnen zijn voor Tom na zoveel bergen. Die zullen echt niet zoveel energie kunnen leveren om Tom daar af te zetten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je dus gewoon n tactische fout van GIant noemen.
Ja, dit dus.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een tactische faal zijn. Bij Giant zitten gewoon geen mensen die nog van betekenis kunnen zijn voor Tom na zoveel bergen. Die zullen echt niet zoveel energie kunnen leveren om Tom daar af te zetten.
In een vallei is elke hulp een meerwaarde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een tactische faal zijn. Bij Giant zitten gewoon geen mensen die nog van betekenis kunnen zijn voor Tom na zoveel bergen. Die zullen echt niet zoveel energie kunnen leveren om Tom daar af te zetten.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon dom pech dat Giant het team voor Degenkolb had ingericht. Heeft niets te maken met tactisch slimmer zijn. Nou ja, er hadden mannetjes mee moeten zijn in de ontsnapping, maar die vliegen er ook keer op keer af bij een bergje. Dat is gewoon de handicap van een kleinere ploeg.
Craddock had wat dat betreft wel mee kunnen springen en hem door die afdaling/vlakke stuk kunnen loodsenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er eentje in de kopgroep mee was geweest, had die zich uit kunnen laten zakken op de voorlaatste klim. 2x overnemen na de afdaling was al genoeg geweest om terug te komen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet het anders worden dit jaar?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
In een vallei ja, maar je ziet duidelijk dat hij bergop echt het niet bij kan houden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In een vallei is elke hulp een meerwaarde.
Enige alternatief als je het hebt over winnen zou Sven Kramer zijn. Die heeft dat sportman gedoe echter (!) al vaak genoeg gewonnen, hoe terecht ook.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, tenzij hij een race wint.
Ze hadden Craddock mee kunnen sturen op zn minst om te proberen t gat te dichten toen t nog behapbaar was.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor jou moet een dag zoals deze toch wel lekker zijn met je standaard negatieve gedoequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik te pessimistisch ben hoor.
Als je kijkt naar de aankomsten bergop, elke keer eigenlijk verloor Tom gewoon tijd.
Die 6 seconden is gewoon niets, dus de kans dat Tom dit zou halen was gewoon kansloos.
Ik heb wel gereageerd hoor, zoek maar op. Mss niet bij elke overwinning, maar ook niet bij elke slechte NL dag. Ik ben ook wel eens daagjes weg he.
Drucker? Die rijdt niet voor Giant.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hadden Drucker mee kunnen sturen op zn minst om te proberen t gat te dichten toen t nog behapbaar was.
Yep, die rijdt een bazenetappe.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef Madhouse11 het volgende:
Vergeten we even niet om een diepe buiging voor meneer Plaza te maken?
Omdat ze koersinzicht hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een tering mongolen waarom gaan Majka en Rodriguez niet iets doen? 0,o
Dat wantrouw ik dan weer..zo ver aanvallen en standhouden. En hij heeft n verleden..quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef Madhouse11 het volgende:
Vergeten we even niet om een diepe buiging voor meneer Plaza te maken?
Kan misschien het verschil zijn tussen een 2e/3e en een 5e/6e plaats. Was gewoon de verkeerde tactiek.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een vallei ja, maar je ziet duidelijk dat hij bergop echt het niet bij kan houden.
Je kunt dat team gedoe ook overdrijven man....quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt he, meneer zeeman heeft het maximale uit die belofte gehaald. Niks doen (omdat de renners de kracht er niet voor hebben) en veel schreeuwen en de aandacht krijgenquote:
Klopt wel, het is ook niet zo dat het heel verrassend was dat Astana mensen meestuurde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er eentje in de kopgroep mee was geweest, had die zich uit kunnen laten zakken op de voorlaatste klim. 2x overnemen na de afdaling was al genoeg geweest om terug te komen.
Zoals gezegd, het behouden van n podiumplek was een prestatie op zich geweest. Nu wordt ie 5e/6e.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een team maakt van Dumoulin niet ineens bergop een Froome.
Dus wat een onzin.
Bianconeri heeft zijn pilletjes niet op. Dumoulin had gewoon kans om die eindzege te pakken. Maar hij mist een goede ploeg en een voorbereiding, want Dumoulin heeft zijn trainingsschema niet aangepast aan de vuelta zoals Aru.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor jou moet een dag zoals deze toch wel lekker zijn met je standaard negatieve gedoe
Het maakt hem iemand die niet ALLES zelf hoeft te pareren en dus zelf meer energie overhoudtquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus wat een onzin.
Dat is waarschijnlijk maar hij gaat nu nog veel meer verliezen dan alleen de rode trui.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dan was hij normaal gezien bij de volgende klim weer afgereden.
Dat wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk maar hij gaat nu nog veel meer verliezen dan alleen de rode trui.
En was hij er op die laatste berg net zo goed weer afgereden. Dus lekker boeiend of hij er in het dalletje weer bij was gekomen. Voor de winst ten minste.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:55 schreef Aguero het volgende:
Als hij ook maar één knecht bij zich had gehad zou Tom er nu gewoon nog bij zitten.
Nee hoor ik had het prachtig gevonden als het Dumoulin was gelukt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
Voor jou moet een dag zoals deze toch wel lekker zijn met je standaard negatieve gedoe
We zullen het nooit weten, misschien een wat makkelijke tekst. Maar als je op de derde klim met nog een klim te gaan al enorm stuk zit, denk ik niet dat je met een zeer onrustig favorietengroepje voor je de schade niet zou kunnen beperken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan misschien het verschil zijn tussen een 2e/3e en een 5e/6e plaats. Was gewoon de verkeerde tactiek.
Hij presteert beter dan iemand had verwacht. Gewoon een heldquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bianconeri heeft zijn pilletjes niet op. Dumoulin had gewoon kans om die eindzege te pakken. Maar hij mist een goede ploeg en een voorbereiding, want Dumoulin heeft zijn trainingsschema niet aangepast aan de vuelta zoals Aru.
hij werd strak uit het wiel geredenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Het maakt hem iemand die niet ALLES zelf hoeft te pareren en dus zelf meer energie overhoudt
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt dat team gedoe ook overdrijven man....
Alsof Dumoulin ineens een veel betere klimmer wordt als zijn team sterker was.
Ja hij was weer teruggekomen in de afdaling (wss) als er iemand bij was. Maar dan had Aru hem er doodleuk wel weer afgereden bergop.
Een goede ploeg maakt Dumoulin echt geen gelijkwaardige klimmer of betere klimmer dan Aru.
Aru is gewoon de beste renner deze Vuelta, dat is gewoon duidelijk. Met of zonder goede ploeg.
Hij had Dumoulin er ook zonder zijn ploeg wel afgereden.
Ducrot ook met dat gezeik over team... Wat een gezeur zeg. Excuses zoeken.
Ik helaas wel. Had jou moeten volgen.quote:
Onderschat het belang van een groepmaat niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus wat een onzin.
Dan gaat Aru ookquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:02 schreef Max23 het volgende:
Als Rodriguez nou ook mee springt wordt het nog leuk
Iets willen =//= Iets kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Rodriguez valt mij zwaar tegen. Waarom zet hij niet alles op alles om te winnen?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
Rodriguez valt mij zwaar tegen. Waarom zet hij niet alles op alles om te winnen?
moet hij vijf minuten goed rijdenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef Godshand het volgende:
Zou humor zijn als Dumoulin morgen in een kopgroep met Degenkolb wegspringt
hij kan hem nog winnenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
Zonder die koorts had Nairo de Vuelta gewonnen.
Hij had geen koorts. Geen arts die een renner op pad stuurt met koortsquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
Zonder die koorts had Nairo de Vuelta gewonnen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij had geen koorts. Geen arts die een renner op pad stuurt met koorts
Kan hij beter dan die klimmers...quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet hij vijf minuten goed rijden
Of het is gewoon BS zeker als je maar weinig op anderen verliestquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je moest eens weten hoeveel renners met koorts opstappen.
2e willen worden zonder risico te hoeven nemen of 1e proberen te worden met de kans dat je 4e word. Dat lijkt mij zijn afweging.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, hij wil graag verliezen.
Hartaanval gekregenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Herbert en Maarten zijn nu ook ineens dood
BS... Heb je hem gezien? Hij was een paar kilo kwijt (en hij weegt al geen reet) en reed in de rondte als een veredeld lijk.quote:
Herbert en Martijn zijn toch afgereisd?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die zitten toch gewoon in Hilversum?
lekker rustigquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Herbert en Maarten zijn nu ook ineens dood
Die zijn gisteren naar Spanje gevlogen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nope, aan de streep.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is al een paar keer 2e geworden, als het zijn 1e keer was, dan snapte ik het nog.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
2e willen worden zonder risico te hoeven nemen of 1e proberen te worden met de kans dat je 4e word. Dat lijkt mij zijn afweging.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Tom gewoon een grote zak geld krijgt, waar kijken we ook eigenlijk naarHet is 1 en al bedrog, alles draait alleen maar om geld en hoeren.
quote:
Jinxen, NOS bedankt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn gisteren naar Spanje gevlogen.
Het verlies van het rood werd Herbert te veel.quote:
Als het mis zou gaan was de kans vrij groot.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht.
Ja daarom verwachte ik ook dat hij nu als een idioot zou gaan koersen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is al een paar keer 2e geworden, als het zijn 1e keer was, dan snapte ik het nog.
Maar misschien kan hij niet beter. Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan.
Nee niet gezien maar was hij een paar kilo verloren in een dag ja?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
BS... Heb je hem gezien? Hij was een paar kilo kwijt (en hij weegt al geen reet) en reed in de rondte als een veredeld lijk.
Hij is ook niet de dunste toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Het verlies van het rood werd Herbert te veel.
"Een commentator met een hartaanval tijdens de koers. Nog nooit vertoond dit."
Ja maar dat het zo mis zou gaan had ik dus niet meer verwacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als het mis zou gaan was de kans vrij groot.
1 col te vroeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar dat het zo mis zou gaan had ik dus niet meer verwacht.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar dat het zo mis zou gaan had ik dus niet meer verwacht.
Paar speldenprikjes van Valverde. Gezamenlijk naar de finish.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het was verlopen als Piti er nog bij zat.
Speldenprikjes, dat omschrijf je nog leuk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Paar speldenprikjes van Valverde. Gezamenlijk naar de finish.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
Virtuele klassement op lavuelta.com is wel lachen nu. Die zetten Valverde nu bovenaan
Hongerklop is toch eigenlijk gewoon een beginnersfout?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gezien de instorting van Tom, denk ik toch aan een hongerklop(je)
6quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tot hoe ver kan Dumoulin logischerwijs zakken nog?
Ze zijn terug naar het hotel gegaan, kunnen niet meer aanzienquote:
Froome heeft er ook ooit een gehad in zijn hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hongerklop is toch eigenlijk gewoon een beginnersfout?
Ik hoorde dat hij veel gelletjes aan het eten was?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Genot. Vive La Spanjequote:
Ja, dat zou behoorlijk slecht zijn. Al gebeurt het de besten (Froome ook bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat, en wellicht speelt de spanning hem ook parten. Hij zegt dat hij er goed mee om kan gaan maar het is wel gewoon een jonge kerel. Wellicht slecht geslapen, spijsvertering kan ook lijden onder stress.. genoeg redenen te bedenken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hij is dan in een illuster gezelschap: Breukink, Evans, Ullrich.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Contador in Parijs-Nice.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is dan in een illuster gezelschap: Breukink, Evans, Ullrich.
Een legendarische hongerklop zelfs, hoeveel verloor hij toen? Een minuut?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome heeft er ook ooit een gehad in zijn hoogtijdagen.
Evans in de Giro.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is dan in een illuster gezelschap: Breukink, Evans, Ullrich.
Hij verloor toen toch veel minuten en daardoor de Dauphiné?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een legendarische hongerklop zelfs, hoeveel verloor hij toen? Een minuut?
Dan kan het alsnog een beginnersfout zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome heeft er ook ooit een gehad in zijn hoogtijdagen.
Minder volgens mij, maar wel 20 strafseconden, omdat Porte toen een gelletje ging halen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een legendarische hongerklop zelfs, hoeveel verloor hij toen? Een minuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |