Het verlies van het rood werd Herbert te veel.quote:
Als het mis zou gaan was de kans vrij groot.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht.
Ja daarom verwachte ik ook dat hij nu als een idioot zou gaan koersen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is al een paar keer 2e geworden, als het zijn 1e keer was, dan snapte ik het nog.
Maar misschien kan hij niet beter. Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan.
Nee niet gezien maar was hij een paar kilo verloren in een dag ja?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
BS... Heb je hem gezien? Hij was een paar kilo kwijt (en hij weegt al geen reet) en reed in de rondte als een veredeld lijk.
Hij is ook niet de dunste toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Het verlies van het rood werd Herbert te veel.
"Een commentator met een hartaanval tijdens de koers. Nog nooit vertoond dit."
Ja maar dat het zo mis zou gaan had ik dus niet meer verwacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als het mis zou gaan was de kans vrij groot.
1 col te vroeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar dat het zo mis zou gaan had ik dus niet meer verwacht.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar dat het zo mis zou gaan had ik dus niet meer verwacht.
Paar speldenprikjes van Valverde. Gezamenlijk naar de finish.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het was verlopen als Piti er nog bij zat.
Speldenprikjes, dat omschrijf je nog leuk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Paar speldenprikjes van Valverde. Gezamenlijk naar de finish.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
Virtuele klassement op lavuelta.com is wel lachen nu. Die zetten Valverde nu bovenaan
Hongerklop is toch eigenlijk gewoon een beginnersfout?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gezien de instorting van Tom, denk ik toch aan een hongerklop(je)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |