Of het is gewoon BS zeker als je maar weinig op anderen verliestquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je moest eens weten hoeveel renners met koorts opstappen.
2e willen worden zonder risico te hoeven nemen of 1e proberen te worden met de kans dat je 4e word. Dat lijkt mij zijn afweging.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, hij wil graag verliezen.
Hartaanval gekregenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Herbert en Maarten zijn nu ook ineens dood
BS... Heb je hem gezien? Hij was een paar kilo kwijt (en hij weegt al geen reet) en reed in de rondte als een veredeld lijk.quote:
Herbert en Martijn zijn toch afgereisd?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die zitten toch gewoon in Hilversum?
lekker rustigquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Herbert en Maarten zijn nu ook ineens dood
Die zijn gisteren naar Spanje gevlogen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nope, aan de streep.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is al een paar keer 2e geworden, als het zijn 1e keer was, dan snapte ik het nog.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
2e willen worden zonder risico te hoeven nemen of 1e proberen te worden met de kans dat je 4e word. Dat lijkt mij zijn afweging.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:07 schreef Joezi het volgende:
Denk dat Tom gewoon een grote zak geld krijgt, waar kijken we ook eigenlijk naarHet is 1 en al bedrog, alles draait alleen maar om geld en hoeren.
quote:
Jinxen, NOS bedankt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn gisteren naar Spanje gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |