quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik had vooraf hiervoor getekend.
Valt op zich mee, Dumoulin is vandaag op waarde geklopt en niet geflikt met een truc ofzo. Ik heb er wel vrede mee.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:46 schreef Ericr het volgende:
Vier ritten, meerdere dagen rood en toch een kater aan het eind.
Dit.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef uithangbord het volgende:
Het is een enorm geslaagde Vuelta, maar dit is toch een zure beffer.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef wattel het volgende:
Ik kom net thuis, TV aangezet en daarna gelijk het raam uitgegooid.
Hij komt wel terug, op de top sprint hij op het vlakke en passeert Aru. Die haalt hem in de afdaling bij en Dumoulin wint morgen met 3 seconden winst de Vueltaquote:
Zondequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef wattel het volgende:
Ik kom net thuis, TV aangezet en daarna gelijk het raam uitgegooid.
Jazeker. We kunnen zo trots zijn op Tomquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
4 etappes voor NL is toch fucking mooi mensen,
Heb je gelijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Podium is nog niet weg, want daarvoor moet Majka er nog voorbij
het had een mooie dag kunnen worden.quote:
Doe niet zo lulligquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Echte Nederlander, net niet.
waarom vergeet je van poppel en lindemanquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. We kunnen zo trots zijn op Tom
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij komt wel terug, op de top sprint hij op het vlakke en passeert Aru. Die haalt hem in de afdaling bij en Dumoulin wint morgen met 3 seconden winst de Vuelta
Daarvoor moet de voorsprong nog verdubbelen. Maar als Majka dit hoort gaat ie ook nog vol aanquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je gelijkMaar die staat ook maar op 2m32.
Geen renner om voor de winst te gaan in een grote ronde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Strani het volgende:
Goed.. dan maar naar de toekomst kijken. Hoe goed kan Tom worden met een degelijk team om hem heen? Daarbij, er zit duidelijk een stijgende lijn in z'n klimcapaciteiten (alleen vandaag niet).
Toch mijn twijfels over, wel een goede klimmer maar waarschijnlijk niet goed genoeg om drie weken dit werk aan te kunnen. Aankomsten bergop was was na zijn winst ook meer aanklampen dan excellerenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:48 schreef Strani het volgende:
Goed.. dan maar naar de toekomst kijken. Hoe goed kan Tom worden met een degelijk team om hem heen? Daarbij, er zit duidelijk een stijgende lijn in z'n klimcapaciteiten (alleen vandaag niet).
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo Nederlands.
Ja manquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. We kunnen zo trots zijn op Tom
Terwijl we juist op zo'n moment steun bij elkaar zouden moeten vinden.quote:
Dit dus. Negativisme overheerst nu even maar dat zakt wel weg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt op zich mee, Dumoulin is vandaag op waarde geklopt en niet geflikt met een truc ofzo. Ik heb er wel vrede mee.
Twee ritten, 6 dagen in het rood en een 5e/6e plaats in het eindklassement is een prima resultaat.
http://nos.nl/teletekst#852quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Syntix het volgende:
Heeft iemand hier nog de top 10 van het algemeen klassement + tijden?
http://www.procyclingstat(...)neral_Classificationquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Syntix het volgende:
Heeft iemand hier nog de top 10 van het algemeen klassement + tijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |