Nee hoor, dan was hij er bergop gewoon weer afgereden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Pff, tot 8 seconden gekomen. Als hij toen net op tijd had aangesloten had hij ook gewoon mee kunnen fietsen met die Astana's.
Waarom ben ik een troll omdat ik niet meedoe met dat overdreven enthousiaste gedoe?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:40 schreef Dven het volgende:
Bianconeri en Sked aandacht geven terwijl het de twee meest obvious trollen op FOK! zijn
waar ligt ie tov de rest?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom moet passen. Vuetla duurt een dag te lang, jammerdebammer.
Inderdaad, waar blijft de ploegleiderswagen??quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Toekito het volgende:
Ondanks alles is en blijft Tom Dumoulin een eindbaasen hij verdiend een goeie ploeg.
U mad?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heeft Froome altijd 4 man om zich heen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Niks TV uit, Tom verdiend mijn volle aandacht, ook al wordt ie 10e.
Het blijft een focking held.
Niet iedereen zijn leven bestaat uit Fok.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dat de vaste Tourtrolls ook weer in het topic zijn.
Nog meer een karikatuur van jezelf makenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dven, ouwe Oost-Europeaan. Hoe ist met je hoofd?
Is al langs geweest en weer weg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad, waar blijft de ploegleiderswagen??
Mja, maar dat is achteraf lullen. Niemand had verwacht dat hij dit zou likken. Dit team is op maat voor Degenkolb, niet voor Tommeke.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
Dumoulin had de Vuelta gewonnen als hij bij een goede ploeg voor dit werk had gereden
Ah, is dat waarom de sfeer hier tijdens de Vuelta zo veel beter was dan tijdens de Tour. Was echt een kutsfeer toen. Ik kwam af en toe kijken maar was dan meteen weer weg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dat de vaste Tourtrolls ook weer in het topic zijn.
Nogmaals, je hebt toen hij won niet gereageerd in dit topic. Dat is vaker als het goed gaat, en nu gaat het niet goed, en reageer je het meest van iedereen om je gelijk te krijgenquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor, dan was hij er bergop gewoon weer afgereden.
[..]
Waarom ben ik een troll omdat ik niet meedoe met dat overdreven enthousiaste gedoe?
Moet iedereen over enthousiast doen als het om een Nederlander gaat?
Mag je niet realistisch zijn als het om een Nederlander gaat?
Ontwijk de vraag maarquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog meer een karikatuur van jezelf maken
Verkeerde afslag genomen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad, waar blijft de ploegleiderswagen??
Laat dit een les zijn voor de volgende grote rondequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, maar dat is achteraf lullen. Niemand had verwacht dat hij dit zou likken. Dit team is op maat voor Degenkolb, niet voor Tommeke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |